Carrefour – franczyza – opinie
O franczyzie – Carrefour
Carrefour wyróżnia się jako jedna z czołowych firm w sektorze detalicznym na skalę globalną, a w Polsce posiada blisko 900 sklepów działających pod kilkoma markami i w 5 różnych formatach: hipermarketach, supermarketach, sklepach lokalnych i specjalistycznych, jak również posiada sklep internetowy.
Carrefour zarządza siecią ponad 650 sklepów franczyzowych, które funkcjonują w trzech różnych modelach:
Express convenience – ten model jest skierowany do sklepów o powierzchni maksymalnie 250 metrów kwadratowych, położonych w miejscach o dużym ruchu, takich jak centra miast, jak również do właścicieli stacji benzynowych (ten model współpracy został wprowadzony w 2018 roku).
Express minimarket – to opcja dla osób, które mają sklep o powierzchni od 100 do 500 metrów kwadratowych. Ten model jest odpowiedni dla sklepów w obszarach miejskich i wiejskich.
Globi – to alternatywa dla tych, którzy mają sklep w mniejszej miejscowości.
Każdy z konceptów oferowanych przez Carrefour stanowi sprawdzoną receptę na rentowną działalność. Firma oferuje franczyzobiorcom dostęp do zaawansowanych narzędzi wspomagających, w tym rozbudowanej logistyki, atrakcyjnych warunków zakupu i profesjonalnych strategii marketingowych, zarówno na skalę krajową, jak i lokalną.
Szczegóły o firmie
Carrefour Polska sp. z o.o.
Targowa 72, 03-734 Warszawa