Żabka – franczyza – opinie
O franczyzie – Żabka
Rok 2016 przyniósł dla Żabki Polska początek realizacji nowatorskiego modelu franczyzowego. Ten unikalny projekt scalony został z dynamizmem działalności franczyzobiorców i siłą działania potężnej organizacji – taką jak sila zakupowa, zróżnicowany asortyment, optymalna logistyka i efektywna komunikacja. Ten nowoczesny system franczyzy Żabki daje franczyzobiorcom dodatkowe gwarancje i otwiera drzwi do rozwoju ich biznesu.
Współpraca, której fundamentem jest nasze doświadczenie i twoja inicjatywa
Żabka Polska w swojej ofercie franczyzowej kieruje się do tych, którzy mają doświadczenie w handlu, ale także do nowicjuszy w świecie biznesu. Franczyzobiorcy zyskują pełnię wsparcia firmy, włączając w to pełne wyposażenie sklepu, rozbudowane rozwiązania marketingowe, ogólnokrajowe kampanie reklamowe oraz atrakcyjne promocje. Dodatkowo, firma dostarcza regularne dostawy bezpośrednio do sklepu. Franczyzobiorcy nieustannie otrzymują wsparcie technologiczne i merytoryczne w celu wspólnego osiągania sukcesu. Franczyza sieci sklepów Żabka to sprawdzony model biznesowy, który franczyzobiorcy z powodzeniem adaptują.
Franczyza Żabki jest modelem, który promuje i wspiera inicjatywę biznesową. Sklepy sieci Żabki są prowadzone przez franczyzobiorców, którzy działają na podstawie własnej działalności gospodarczej, w oparciu o podpisaną umowę współpracy z firmą Żabka Polska.
Oto, dlaczego warto dołączyć do naszej sieci franczyzowej:
- sklep, który jest w pełni wyposażony i zaopatrzony w miejscu wynajmowanym przez sieć,
- minimalny wkład własny – wystarczy ok. 5 tys. zł,
- marka rozpoznawana przez 93 proc. konsumentów,
- przejrzysty system rozliczeń oparty na trzech filarach: bezpieczeństwie, motywacji oraz partnerstwie.
Polisa na biznes – zbiorowe ubezpieczenie przygotowane wspólnie z TUW PZUW, które zwiększa bezpieczeństwo finansowe współpracujących z siecią franczyzobiorców.