Krowarzywa – franczyza – opinie
O franczyzie – Krowarzywa
Krowarzywa to wiodąca marka gastronomii wegańskiej w Polsce, zasłużona za swoją dominację w tej dziedzinie w tej części Europy od 2013 roku. Od chwili powstania, wzbudzała olbrzymie zainteresowanie zarówno konsumentów, jak i mediów, zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Restauracje pod tym szyldem regularnie triumfują w rankingach najlepszych burgerów, pokonując konkurencję serwującą potrawy mięsne. Odnośnie recenzji, czytelnicy Gazety Wyborczej uznali miejsce Krowarzywa za najlepszy punkt street food w Warszawie. Portal TripAdvisor, chętnie odwiedzany przez turystów z całego świata, wielokrotnie przyznawał markę Certyfikat Jakości. Ekspozycja marki obejmuje m.in. publikacje w National Geographic, francuskich czasopismach lifestylowych, Forbesie, The Economist, na włoskich blogach kulinarnych oraz materiał telewizji japońskiej. Marka jest również często gościem w programach TVN, Polsatu, TVP i stacji radiowych. Zainteresowanie Krowarzywa przekłada się na setki tysięcy fanów na Facebooku oraz dziesiątki tysięcy na Instagramie i Tik Toku.
Klientela Krowarzywa jest zróżnicowana – od studentów, pracowników firm, rodzin z dziećmi po osoby starsze, z czego większość to osoby niebędące weganami, które cenią produkty marki jako zdrową i smaczną alternatywę. Obsługa klientów odbywa się na miejscu, z możliwością zabrania jedzenia na wynos oraz dostawy do domu, stanowiącej od 30% do 90% sprzedaży w poszczególnych restauracjach.