Chata Polska – franczyza – opinie
O franczyzie – Chata Polska
„Chata Polska” to sieć supermarketów, założona w 1997 roku, oparta na polskim kapitale. Aktualnie, jej sklepy można znaleźć w sześciu województwach: wielkopolskim, lubuskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim oraz dolnośląskim.
Posiada 320 sklepów.
Średnio rocznie otwiera się 30 nowych sklepów,
Typowy sklep ma powierzchnię sprzedaży – 220 m²,
Najmniejszy sklep ma powierzchnię sprzedaży – 150 m²,
Największy sklep ma powierzchnię sprzedaży – 890 m².
Franczyza „Chaty Polskiej” jest dostępna w dwóch formatach: „Chata Polska” i „Partner”, które są dostosowane do różnorodnych wymagań. Modele te opierają się na prawie dwóch dekadach doświadczeń w współpracy ze sklepami.
Od samego początku współpracy, sieć oferuje pomoc w planowaniu sklepu, zarządzaniu kategoriami i merchandisingu. Nie ma ustalonej wartości minimalnej inwestycji, jest ona określana po wizycie specjalisty sieci i ocenie potencjału lokalu. „Chata Polska” organizuje szkolenia dla personelu i oferuje pełne wsparcie marketingowe. Od momentu planowania otwarcia, przez uroczyste uruchomienie, aż po cały rok działalności, wsparcie jest dostosowane do specyfiki sklepu i lokalnego rynku. Główne narzędzia marketingowe to ulotki promocyjne oraz różne materiały reklamowe w sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki, a także regularnie organizowane akcje promocyjne: konkursy, loterie, kupony etc.
Korzyści z przystąpienia do sieci
Oprócz doświadczenia, partnerzy franczyzowi „Chaty Polskiej” otrzymują korzyści finansowe w postaci bonusu retrospektywnego, wynikającego z współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, atrakcyjne ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Oferujemy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z elektronicznym zarządzaniem zamówieniami i fakturami, oraz regularnymi dostawami towarów. Każdy partner otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz intensywne wsparcie marketingowe. W walce o lojalnego klienta, nasi partnerzy otrzymują dwie własne marki: „Dobra Nasza!” i „Spiżarnia Chaty”, które oferują ponad 200 produktów o wysokiej jakości w przystępnej cenie.
Możliwości oferowane przez sieć
Bycie częścią sieci „Chata Polska” daje wiele możliwości dzięki różnym formom współpracy. Klient decyduje, jaką działalność chce prowadzić, na jakich zasadach, z jakimi usługami i jak długo chce być związany z siecią. Zachęcamy Właścicieli do wykorzystania najbardziej rozbudowanego modelu, który zapewnia większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.
Szczegóły o firmie
Chata Polska S.A.
Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań