Chata Polska

O franczyzie – Chata Polska

„Chata Polska” to sieć supermarketów, założona w 1997 roku, oparta na polskim kapitale. Aktualnie, jej sklepy można znaleźć w sześciu województwach: wielkopolskim, lubuskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim oraz dolnośląskim.

 

Posiada 320 sklepów.

Średnio rocznie otwiera się 30 nowych sklepów,

Typowy sklep ma powierzchnię sprzedaży – 220 m²,

Najmniejszy sklep ma powierzchnię sprzedaży – 150 m²,

Największy sklep ma powierzchnię sprzedaży – 890 m².

Franczyza „Chaty Polskiej” jest dostępna w dwóch formatach: „Chata Polska” i „Partner”, które są dostosowane do różnorodnych wymagań. Modele te opierają się na prawie dwóch dekadach doświadczeń w współpracy ze sklepami.

 

Od samego początku współpracy, sieć oferuje pomoc w planowaniu sklepu, zarządzaniu kategoriami i merchandisingu. Nie ma ustalonej wartości minimalnej inwestycji, jest ona określana po wizycie specjalisty sieci i ocenie potencjału lokalu. „Chata Polska” organizuje szkolenia dla personelu i oferuje pełne wsparcie marketingowe. Od momentu planowania otwarcia, przez uroczyste uruchomienie, aż po cały rok działalności, wsparcie jest dostosowane do specyfiki sklepu i lokalnego rynku. Główne narzędzia marketingowe to ulotki promocyjne oraz różne materiały reklamowe w sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki, a także regularnie organizowane akcje promocyjne: konkursy, loterie, kupony etc.

 

Korzyści z przystąpienia do sieci

Oprócz doświadczenia, partnerzy franczyzowi „Chaty Polskiej” otrzymują korzyści finansowe w postaci bonusu retrospektywnego, wynikającego z współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, atrakcyjne ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Oferujemy obsługę naszego kluczowego dostawcy, hurtowni Marol, z elektronicznym zarządzaniem zamówieniami i fakturami, oraz regularnymi dostawami towarów. Każdy partner otrzymuje wsparcie Opiekuna, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz intensywne wsparcie marketingowe. W walce o lojalnego klienta, nasi partnerzy otrzymują dwie własne marki: „Dobra Nasza!” i „Spiżarnia Chaty”, które oferują ponad 200 produktów o wysokiej jakości w przystępnej cenie.

 

Możliwości oferowane przez sieć

Bycie częścią sieci „Chata Polska” daje wiele możliwości dzięki różnym formom współpracy. Klient decyduje, jaką działalność chce prowadzić, na jakich zasadach, z jakimi usługami i jak długo chce być związany z siecią. Zachęcamy Właścicieli do wykorzystania najbardziej rozbudowanego modelu, który zapewnia większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.

Pomoc dla przedsiębiorcy

Przewagi związane z dołączeniem do sieci

Oprócz doświadczenia, naszym Franczyzobiorcom proponujemy korzyści finansowe w postaci bonusu retrospektywnego, które wynika z kooperacji z ponad 200 producentami i dostawcami, atrakcyjne ceny na blisko 100 produktów oraz dogodne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego głównego dostawcy, hurtowni Marol, z zamówieniami i fakturami w formie cyfrowej, a także regularnymi dostawami towaru. Każdy partner otrzymuje wsparcie Opiekuna, bogaty pakiet szkoleniowy, pomoc przy aranżacji sklepu, a także intensywne wsparcie marketingowe. W ramach budowania lojalności Klienta, nasi Partnerzy otrzymują dwie własne marki: „Dobra Nasza!” i „Spiżarnia Chaty”, oferujące łącznie 160 produktów wysokiej jakości w przystępnej cenie.

 

Możliwości, które daje dołączenie do sieci

Członkostwo w sieci „Chata Polska” otwiera wiele drzwi dzięki różnorodnym formatom współpracy. Klient decyduje, który rodzaj biznesu chce prowadzić, na jakich zasadach wsparcia, z jakimi usługami, a także jak długo chce być związany z nami. Zachęcamy Właścicieli do wykorzystania najbardziej rozbudowanego modelu, ponieważ zapewnia on większy rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku.

Szacowany koszt inwestycji

Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni co najmniej 150 m², parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na wstępie analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów „Chaty Polskiej”. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.

Kryteria do współpracy

Osoba ubiegająca się powinna dysponować placówką handlową o powierzchni co najmniej 150 m², parkingiem i odpowiednim potencjałem Klientów. Na początku analizujemy stan placówki i jej otoczenia konkurencyjnego. Następnie podpisujemy umowę wstępną i przechodzimy do projektowania sklepu oraz przygotowania kosztorysu. Po akceptacji kosztów podpisujemy ostateczną umowę franczyzową i następuje wdrożenie standardów „Chaty Polskiej”. W międzyczasie powstaje harmonogram otwarcia i plan wsparcia w pierwszym roku działalności.

Szczegóły o firmie

Punkty franczyzowe:  320

Chata Polska S.A.

Zwierzchowskiego 25, 61-249 Poznań

+48 61 65 00 360

media@chatapolska.pl

chatapolska.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Zofia Falbierska:  +48 695 701 420

Marcin Kosicki:  +48 695 777 217

Krzysztof Kaźmierczak:  +48 783 944 205

UDOSTĘPNIJ: