Coccodrillo – opinie
O franczyzie – Coccodrillo
Franczyza Coccodrillo jest wypróbowanym sposobem na prowadzenie prywatnego biznesu. Oferuje autonomię w zarządzaniu i decydowaniu, ale również niesie za sobą odpowiedzialność za podjęte wybory. W kontekście dynamicznego rozwoju, Grupa CDRL, której fundamentem jest marka Coccodrillo, poszukuje nowych miejsc sprzedaży dla swoich marek, wśród których są: Coccodrillo, Lemon Explore i Broel.
Szukamy współpracowników o przedsiębiorczym duchu, z chęcią do pracy i działania, którzy potrafią wykorzystać możliwości rynku i prowadzić własny biznes. Franczyza zyskuje na popularności z każdym rokiem. Kierunek, w jakim podąża firma, to ciągły rozwój i poszukiwanie nowych partnerów i sklepów. Kluczem do sukcesu jest współpraca. Cenimy naszych partnerów i dążymy do utrzymania jak najlepszych relacji. Szanujemy zewnętrzne opinie i staramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązania dla obu stron. Dzięki dogłębnej znajomości polskiego rynku, możemy odpowiednio dobierać lokalizacje dla nowych sklepów. Decyzje o rozbudowie sieci są zawsze efektem przemyślanej strategii, a nie spontaniczną okazją. Dzięki temu salony z odzieżą Coccodrillo odnoszą sukces i cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Marka zdobyła mocną pozycję i jest dobrze rozpoznawalna na polskim rynku odzieży dziecięcej dzięki wysokiej jakości swoich produktów. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam opracować koncepcję visual merchandisingu, dzięki której wnętrza naszych salonów są przyjazne dla kupujących.
Przez wiele lat działalności udało nam się stworzyć rozpoznawalną sieć sprzedaży, która sięga poza granice Polski. Oferta marki jest dostępna w 230 punktach sprzedaży na trzech kontynentach: w Azji, Europie i Afryce. W Polsce mamy 244 sklepy.
Od 2010 roku produkty marki są dostępne w sklepie internetowym https://pl.coccodrillo.eu/. Strona jest dostępna w kilku wersjach językowych, takich jak polski, angielski, czeski, słowacki, niemiecki, rumuński i ukraiński.