Coccodrillo
O franczyzie – Coccodrillo
Franczyza Coccodrillo jest wypróbowanym sposobem na prowadzenie prywatnego biznesu. Oferuje autonomię w zarządzaniu i decydowaniu, ale również niesie za sobą odpowiedzialność za podjęte wybory. W kontekście dynamicznego rozwoju, Grupa CDRL, której fundamentem jest marka Coccodrillo, poszukuje nowych miejsc sprzedaży dla swoich marek, wśród których są: Coccodrillo, Lemon Explore i Broel.
Szukamy współpracowników o przedsiębiorczym duchu, z chęcią do pracy i działania, którzy potrafią wykorzystać możliwości rynku i prowadzić własny biznes. Franczyza zyskuje na popularności z każdym rokiem. Kierunek, w jakim podąża firma, to ciągły rozwój i poszukiwanie nowych partnerów i sklepów. Kluczem do sukcesu jest współpraca. Cenimy naszych partnerów i dążymy do utrzymania jak najlepszych relacji. Szanujemy zewnętrzne opinie i staramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązania dla obu stron. Dzięki dogłębnej znajomości polskiego rynku, możemy odpowiednio dobierać lokalizacje dla nowych sklepów. Decyzje o rozbudowie sieci są zawsze efektem przemyślanej strategii, a nie spontaniczną okazją. Dzięki temu salony z odzieżą Coccodrillo odnoszą sukces i cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Marka zdobyła mocną pozycję i jest dobrze rozpoznawalna na polskim rynku odzieży dziecięcej dzięki wysokiej jakości swoich produktów. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam opracować koncepcję visual merchandisingu, dzięki której wnętrza naszych salonów są przyjazne dla kupujących.
Przez wiele lat działalności udało nam się stworzyć rozpoznawalną sieć sprzedaży, która sięga poza granice Polski. Oferta marki jest dostępna w 230 punktach sprzedaży na trzech kontynentach: w Azji, Europie i Afryce. W Polsce mamy 244 sklepy.
Od 2010 roku produkty marki są dostępne w sklepie internetowym https://pl.coccodrillo.eu/. Strona jest dostępna w kilku wersjach językowych, takich jak polski, angielski, czeski, słowacki, niemiecki, rumuński i ukraiński.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam działać swobodnie. Znamy realia polskiego rynku i potrzeby polskich partnerów. Opracowaliśmy wiele skutecznych metod, aby sprostać ich oczekiwaniom.
Współpracując z marką Coccodrillo, franczyzobiorca otrzymuje:
- Możliwość działania pod szyldem znanej marki;
- Bogaty asortyment dla niemowląt i dzieci, zgodny z polskimi i europejskimi normami dotyczącymi odzieży dziecięcej;
- Niewielkie koszty związane z otwarciem sklepu;
- Bezpłatny projekt aranżacji wnętrza sklepów na ulicy;
- Brak opłaty franczyzowej;
- Brak konieczności inwestowania w towar;
- Oszczędność czasu i pieniędzy. Zamawianie towaru odbywa się automatycznie na podstawie analizy sprzedaży;
- Bezpłatne dostawy towaru bezpośrednio do sklepu (transport w obie strony);
- Stały dostęp do oferty firmy z gwarancją dostępności nowości;
- Monitoring stanów magazynowych sklepu umożliwiający precyzyjne i szybkie realizacje najlepiej rotujących towarów;
- Odbiór niesprzedanego towaru od franczyzobiorcy (brak wydatków związanych z magazynowaniem towaru);
- Pomoc przy ułożeniu i ekspozycji towaru zgodnie z wypracowaną koncepcją visual merchandisingu;
- Pomoc menedżera regionalnego i działu VM podczas otwarcia sklepu i wsparcie w trakcie prowadzenia działalności;
- Wsparcie w działaniach reklamowych i marketingowych dla lokalizacji;
- Korzyści z działań PR i marketingowych prowadzonych przez markę;
- Bezpłatny neon reklamowy z nazwą Coccodrillo;
- Wyposażenie stanowiska kasowego;
- Korzyści z praw do znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych oraz wszystkich zastrzeżonych procesów i formuł franczyzodawcy;
- Bezpłatne szkolenia dla personelu.
Szacowany koszt inwestycji
Koszty remontu zależą od stanu lokalu. Rozpoczęcie współpracy wiąże się z koniecznością wpłaty zwrotnej kaucji, która stanowi zabezpieczenie dla towaru, który partner otrzymuje w depozyt. Kaucja jest zwracana po zakończeniu współpracy.
Kryteria do współpracy
Poszukujemy partnerów w miastach o populacji powyżej 20 tys. mieszkańców, w atrakcyjnych lokalizacjach w przestrzeni miejskiej oraz w centrach handlowych. Lokal handlowy powinien mieć od 50 do 70 m2. Franczyzobiorca powinien posiadać prawo do lokalu, umowę najmu lub akt własności. Franczyzobiorca musi dysponować kapitałem na inwestycję w aranżację i bieżącą działalność. Doceniamy zaangażowanie partnera w prowadzeniu sklepu. Oczekujemy od przyszłych franczyzobiorców doświadczenia w handlu i znajomości rynku odzieżowego.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 92
Punkty franczyzowe: 152
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Pytania i oferty prosimy kierować na adres mailowy franczyza@coccodrillo.pl