D.C.M Jennyfer – opinie
O franczyzie – D.C.M Jennyfer
Od ostatnich lat 20. wieku, Jennyfer utrzymuje pozycję wiodącego gracz na francuskim rynku odzieży dla młodych dziewczynek w wieku 10-19 lat.
Charakterystyka marki:
Jennyfer to symbol buntowniczek, które kwestionują powszechne stereotypy i wykraczają poza tradycyjne ramy, podążając ścieżką oddaloną od wszelkich uprzedzeń. W połowie 2019 roku, marka zdecydowała się podkreślić ten aspekt, przemianowując się z Jennyfer na „D.C.M Jennyfer” [Nie nazywaj mnie Jennyfer].
Obecnie portfolio D.C.M Jennyfer obejmuje:
- 470 punktów sprzedaży we Francji, Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w Ameryce Łacińskiej,
- 2000 zatrudnionych osób,
- 80 wpływowych osób współpracujących na stałe z marką zarówno we Francji, jak i za granicą,
- 1 milion obserwatorów na Instagramie,
- 2,3 miliony odsłon na Youtube od czasu założenia kanału w marcu 2019 roku.
Szczegóły o firmie
Stock J Boutique Jennyfer
7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja