D.C.M Jennyfer

O franczyzie – D.C.M Jennyfer

Od ostatnich lat 20. wieku, Jennyfer utrzymuje pozycję wiodącego gracz na francuskim rynku odzieży dla młodych dziewczynek w wieku 10-19 lat.

 

Charakterystyka marki:

Jennyfer to symbol buntowniczek, które kwestionują powszechne stereotypy i wykraczają poza tradycyjne ramy, podążając ścieżką oddaloną od wszelkich uprzedzeń. W połowie 2019 roku, marka zdecydowała się podkreślić ten aspekt, przemianowując się z Jennyfer na „D.C.M Jennyfer” [Nie nazywaj mnie Jennyfer].

 

Obecnie portfolio D.C.M Jennyfer obejmuje:

  • 470 punktów sprzedaży we Francji, Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w Ameryce Łacińskiej,
  • 2000 zatrudnionych osób,
  • 80 wpływowych osób współpracujących na stałe z marką zarówno we Francji, jak i za granicą,
  • 1 milion obserwatorów na Instagramie,
  • 2,3 miliony odsłon na Youtube od czasu założenia kanału w marcu 2019 roku.

Pomoc dla przedsiębiorcy

D.C.M Jennifer oferuje:

  • zabezpieczenie dostaw dla sklepu oraz regularne uzupełnianie asortymentu, zgodnie z wytycznymi franczyzobiorcy,
  • szkolenie dla personelu sprzedażowego oraz pomoc przy inauguracji sklepu,
  • cykliczne odwiedziny specjalisty ds. visual merchandisingu i dyrektora handlowego marki D.C.M Jennyfer,
  • programy edukacyjne dotyczące obsługi klienta dla zespołu sprzedażowego franczyzobiorcy,
  • wsparcie marketingowe i PR ze strony marki podczas przygotowań do otwarcia sklepu, jak również w razie potrzeby w trakcie trwania sezonu,
  • kompletne plany projektu od architekta.

Szacowany koszt inwestycji

  • wstępna opłata licencyjna wynosi 9.500 euro,
  • koncepcja sklepu /store concept kosztuje ok. 500 euro / mkw.,
  • około 50 tys. euro na pakiet otwarcia sklepu (ubrania + akcesoria), płatność w ciągu 60 dni od daty FV (wymagana gwarancja finansowa).

Kryteria do współpracy

Minimalny metraż sklepu to 250 mkw.,

Profil idealnego franczyzobiorcy:

  • jest już zaangażowany w biznes detaliczny, najlepiej w branży modowej,
  • posiada zadowalający rating finansowy i jest w stanie wykazać finansową zdolność do otwarcia i prowadzenia sklepu,
  • utrzymuje pozytywne relacje z zarządzającymi centrów handlowych,
  • ma doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  347 (Francja, Belgia, Włochy)

Punkty franczyzowe:  120 (Europa, Afryka, Bliski Wschód, kraje Basenu Morza Śródziemnego, Ameryka Łacińska)

Stock J Boutique Jennyfer

7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja

+33 6 88 54 49 45

l.lemoine@jennyfer.com

jennyfer.com

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Laurence Lemoine

UDOSTĘPNIJ: