D.C.M Jennyfer
O franczyzie – D.C.M Jennyfer
Od ostatnich lat 20. wieku, Jennyfer utrzymuje pozycję wiodącego gracz na francuskim rynku odzieży dla młodych dziewczynek w wieku 10-19 lat.
Charakterystyka marki:
Jennyfer to symbol buntowniczek, które kwestionują powszechne stereotypy i wykraczają poza tradycyjne ramy, podążając ścieżką oddaloną od wszelkich uprzedzeń. W połowie 2019 roku, marka zdecydowała się podkreślić ten aspekt, przemianowując się z Jennyfer na „D.C.M Jennyfer” [Nie nazywaj mnie Jennyfer].
Obecnie portfolio D.C.M Jennyfer obejmuje:
- 470 punktów sprzedaży we Francji, Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w Ameryce Łacińskiej,
- 2000 zatrudnionych osób,
- 80 wpływowych osób współpracujących na stałe z marką zarówno we Francji, jak i za granicą,
- 1 milion obserwatorów na Instagramie,
- 2,3 miliony odsłon na Youtube od czasu założenia kanału w marcu 2019 roku.
Pomoc dla przedsiębiorcy
D.C.M Jennifer oferuje:
- zabezpieczenie dostaw dla sklepu oraz regularne uzupełnianie asortymentu, zgodnie z wytycznymi franczyzobiorcy,
- szkolenie dla personelu sprzedażowego oraz pomoc przy inauguracji sklepu,
- cykliczne odwiedziny specjalisty ds. visual merchandisingu i dyrektora handlowego marki D.C.M Jennyfer,
- programy edukacyjne dotyczące obsługi klienta dla zespołu sprzedażowego franczyzobiorcy,
- wsparcie marketingowe i PR ze strony marki podczas przygotowań do otwarcia sklepu, jak również w razie potrzeby w trakcie trwania sezonu,
- kompletne plany projektu od architekta.
Szacowany koszt inwestycji
- wstępna opłata licencyjna wynosi 9.500 euro,
- koncepcja sklepu /store concept kosztuje ok. 500 euro / mkw.,
- około 50 tys. euro na pakiet otwarcia sklepu (ubrania + akcesoria), płatność w ciągu 60 dni od daty FV (wymagana gwarancja finansowa).
Kryteria do współpracy
Minimalny metraż sklepu to 250 mkw.,
Profil idealnego franczyzobiorcy:
- jest już zaangażowany w biznes detaliczny, najlepiej w branży modowej,
- posiada zadowalający rating finansowy i jest w stanie wykazać finansową zdolność do otwarcia i prowadzenia sklepu,
- utrzymuje pozytywne relacje z zarządzającymi centrów handlowych,
- ma doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 347 (Francja, Belgia, Włochy)
Punkty franczyzowe: 120 (Europa, Afryka, Bliski Wschód, kraje Basenu Morza Śródziemnego, Ameryka Łacińska)
Stock J Boutique Jennyfer
7 rue Pierre Dreyfus, 92 587 Clichy Cédex, Francja
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Laurence Lemoine