PURI Piekarnia Gruzińska – franczyza – opinie
O franczyzie – PURI Piekarnia Gruzińska
PURI stanowi świeży oraz dynamicznie rozwijający się znak towarowy sieci piekarni o gruzińskim rodowodzie. Wyrósł w 2022 roku, a obecnie pod tym szyldem funkcjonuje sześć piekarni, w których z powodzeniem zaimplementowano wszelkie procesy biznesowe i modele finansowe. Przedsiębiorstwo korzysta z ugruntowanych technologii oraz schematu biznesowego i cieszy się rosnącym uznaniem wśród konsumentów. PURI dysponuje własnym obiektem produkcyjnym, z którego wyroby trafiają bezpośrednio do piekarni.
PURI to gruzińska piekarnia, charakteryzująca się ekspresowym przyrządzaniem pieczywa, przy jednoczesnym zachowaniu tradycyjnego smaku wypieków oraz naturalnych składników. Własny know-how kulinarny został opracowany w porozumieniu z doświadczonym technologiem.
Działamy na wzór najpopularniejszych łańcuchów fast food, jednak w oparciu o gruzińską kuchnię. Przyrządzanie i dostarczanie zamówienia to proces, który średnio zajmuje nam 180 sekund. Nasze piekarnie wyróżniają się stylowym wyglądem oraz wysokim standardem świadczonych usług. PURI dowodzi, że tradycje mogą iść w parze z nowoczesnością.
Od pół roku właściciele marki PURI ekspansję prowadzą zarówno poprzez sieć własną, jak i partnerską, z wykorzystaniem systemu franczyzowego. Poszukują współpracowników do uruchamiania nowych restauracji na terenie Polski i za granicą.
Zdolni są łączyć doskonałość obsługi i technologii z wysoką jakością produktów.
Oferowane są różne formaty franczyzowe:
Wersja Mini:
Metraż lokalu: do 25 m2
Zespół: jeden kasjer, jeden piekarz
Wersja Garde:
Metraż lokalu: do 60 m2
Zespół: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy
Wersja Large:
Metraż lokalu: do 120 m2
Zespół: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy, jeden pomocnik