PURI Piekarnia Gruzińska
O franczyzie – PURI Piekarnia Gruzińska
PURI stanowi świeży oraz dynamicznie rozwijający się znak towarowy sieci piekarni o gruzińskim rodowodzie. Wyrósł w 2022 roku, a obecnie pod tym szyldem funkcjonuje sześć piekarni, w których z powodzeniem zaimplementowano wszelkie procesy biznesowe i modele finansowe. Przedsiębiorstwo korzysta z ugruntowanych technologii oraz schematu biznesowego i cieszy się rosnącym uznaniem wśród konsumentów. PURI dysponuje własnym obiektem produkcyjnym, z którego wyroby trafiają bezpośrednio do piekarni.
PURI to gruzińska piekarnia, charakteryzująca się ekspresowym przyrządzaniem pieczywa, przy jednoczesnym zachowaniu tradycyjnego smaku wypieków oraz naturalnych składników. Własny know-how kulinarny został opracowany w porozumieniu z doświadczonym technologiem.
Działamy na wzór najpopularniejszych łańcuchów fast food, jednak w oparciu o gruzińską kuchnię. Przyrządzanie i dostarczanie zamówienia to proces, który średnio zajmuje nam 180 sekund. Nasze piekarnie wyróżniają się stylowym wyglądem oraz wysokim standardem świadczonych usług. PURI dowodzi, że tradycje mogą iść w parze z nowoczesnością.
Od pół roku właściciele marki PURI ekspansję prowadzą zarówno poprzez sieć własną, jak i partnerską, z wykorzystaniem systemu franczyzowego. Poszukują współpracowników do uruchamiania nowych restauracji na terenie Polski i za granicą.
Zdolni są łączyć doskonałość obsługi i technologii z wysoką jakością produktów.
Oferowane są różne formaty franczyzowe:
Wersja Mini:
Metraż lokalu: do 25 m2
Zespół: jeden kasjer, jeden piekarz
Wersja Garde:
Metraż lokalu: do 60 m2
Zespół: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy
Wersja Large:
Metraż lokalu: do 120 m2
Zespół: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy, jeden pomocnik
Pomoc dla przedsiębiorcy
- Wysłanie zespołu wsparcia startowego do pomocy przy inauguracji piekarni;
- Asystowanie przy wybieraniu, projektowaniu i uruchamianiu lokalu;
- Rekomendowanie sprawdzonych architektów, designerów i wykonawców;
- Zakup i dostarczanie mebli oraz wyposażenia do franczyzowej piekarni;
- Opieka podczas prowadzenia biznesu – dostęp do doświadczonego menedżera 24h, know-how, baza doświadczeń;
- Poradnictwo przy tworzeniu polityki cenowej;
- Standards obsługi piekarni PURI;
- Centralizowane dostarczanie pieczywa i materiałów eksploatacyjnych (serwetki, kubeczki itd.);
- Szkolenie franczyzobiorców;
- Technologiczne karty z instrukcjami poprawnego przyrządzania wypieków;
- Zalecenia dla marketingu lokalnego;
- Centralizowane dostarczanie druków (reklamowe ulotki, wizytówki, menu, broszury itp.) oraz uniformów dla personelu
- Kształtowanie społeczności franczyzobiorców na portalach społecznościowych i w komunikatorach. Wymiana doświadczeń. Implementowanie najlepszych praktyk w całej sieci.
Szacowany koszt inwestycji
Format Mini:
Przewidywana kwota inwestycji – od 138 700 zł
Wpłata wstępna – 23 500 zł
Opłata franczyzowa – 4% z przychodów miesięcznie
Przewidywane zyski po 5 – 6 miesiącach
Format Garde:
Przewidywana kwota inwestycji – 214 400 zł
Wpłata wstępna – 33 500 zł
Opłata franczyzowa – 4% z przychodów miesięcznie
Przewidywane zyski – 8 miesiącach
Format Large:
Przewidywana kwota inwestycji – 287 400 zł
Wpłata wstępna – 43 500 zł
Opłata franczyzowa – 4% z przychodów miesięcznie
Przewidywane zyski – 10 miesiącach
Kryteria do współpracy
Posiadanie odpowiedniej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży.
Zapewnienie harmonijnego wystroju i zarządzanie lokalem zgodnie z księgą standardów i regulaminem PURI.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 3 piekarnie we Wrocławiu (ul. Sienkiewicza 2, ul. Sępa- Szarzyńskiego 51, ul. Krupnicza 10)
Punkty franczyzowe: 2 (ul. Piłsudskiego 68, ul. Świdnicka 9b)
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Valeria Malova (projekt menedżer) – +48 880 977 234