PURI Piekarnia Gruzińska

O franczyzie – PURI Piekarnia Gruzińska

PURI stanowi świeży oraz dynamicznie rozwijający się znak towarowy sieci piekarni o gruzińskim rodowodzie. Wyrósł w 2022 roku, a obecnie pod tym szyldem funkcjonuje sześć piekarni, w których z powodzeniem zaimplementowano wszelkie procesy biznesowe i modele finansowe. Przedsiębiorstwo korzysta z ugruntowanych technologii oraz schematu biznesowego i cieszy się rosnącym uznaniem wśród konsumentów. PURI dysponuje własnym obiektem produkcyjnym, z którego wyroby trafiają bezpośrednio do piekarni.

 

PURI to gruzińska piekarnia, charakteryzująca się ekspresowym przyrządzaniem pieczywa, przy jednoczesnym zachowaniu tradycyjnego smaku wypieków oraz naturalnych składników. Własny know-how kulinarny został opracowany w porozumieniu z doświadczonym technologiem.

 

Działamy na wzór najpopularniejszych łańcuchów fast food, jednak w oparciu o gruzińską kuchnię. Przyrządzanie i dostarczanie zamówienia to proces, który średnio zajmuje nam 180 sekund. Nasze piekarnie wyróżniają się stylowym wyglądem oraz wysokim standardem świadczonych usług. PURI dowodzi, że tradycje mogą iść w parze z nowoczesnością.

Od pół roku właściciele marki PURI ekspansję prowadzą zarówno poprzez sieć własną, jak i partnerską, z wykorzystaniem systemu franczyzowego. Poszukują współpracowników do uruchamiania nowych restauracji na terenie Polski i za granicą.

Zdolni są łączyć doskonałość obsługi i technologii z wysoką jakością produktów.

 

Oferowane są różne formaty franczyzowe:

Wersja Mini:

Metraż lokalu: do 25 m2

Zespół: jeden kasjer, jeden piekarz

 

Wersja Garde:

Metraż lokalu: do 60 m2

Zespół: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy

 

Wersja Large:

Metraż lokalu: do 120 m2

Zespół: dwóch kasjerów, dwóch piekarzy, jeden pomocnik

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • Wysłanie zespołu wsparcia startowego do pomocy przy inauguracji piekarni;
  • Asystowanie przy wybieraniu, projektowaniu i uruchamianiu lokalu;
  • Rekomendowanie sprawdzonych architektów, designerów i wykonawców;
  • Zakup i dostarczanie mebli oraz wyposażenia do franczyzowej piekarni;
  • Opieka podczas prowadzenia biznesu – dostęp do doświadczonego menedżera 24h, know-how, baza doświadczeń;
  • Poradnictwo przy tworzeniu polityki cenowej;
  • Standards obsługi piekarni PURI;
  • Centralizowane dostarczanie pieczywa i materiałów eksploatacyjnych (serwetki, kubeczki itd.);
  • Szkolenie franczyzobiorców;
  • Technologiczne karty z instrukcjami poprawnego przyrządzania wypieków;
  • Zalecenia dla marketingu lokalnego;
  • Centralizowane dostarczanie druków (reklamowe ulotki, wizytówki, menu, broszury itp.) oraz uniformów dla personelu
  • Kształtowanie społeczności franczyzobiorców na portalach społecznościowych i w komunikatorach. Wymiana doświadczeń. Implementowanie najlepszych praktyk w całej sieci.

Szacowany koszt inwestycji

Format Mini:

Przewidywana kwota inwestycji – od 138 700 zł

Wpłata wstępna – 23 500 zł

Opłata franczyzowa – 4% z przychodów miesięcznie

Przewidywane zyski po 5 – 6 miesiącach

 

Format Garde:

Przewidywana kwota inwestycji – 214 400 zł

Wpłata wstępna – 33 500 zł

Opłata franczyzowa – 4% z przychodów miesięcznie

Przewidywane zyski – 8 miesiącach

 

Format Large:

Przewidywana kwota inwestycji – 287 400 zł

Wpłata wstępna – 43 500 zł

Opłata franczyzowa – 4% z przychodów miesięcznie

Przewidywane zyski – 10 miesiącach

Kryteria do współpracy

Posiadanie odpowiedniej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży.

Zapewnienie harmonijnego wystroju i zarządzanie lokalem zgodnie z księgą standardów i regulaminem PURI.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  3 piekarnie we Wrocławiu  (ul. Sienkiewicza 2, ul. Sępa- Szarzyńskiego 51, ul. Krupnicza 10)

Punkty franczyzowe:  2  (ul. Piłsudskiego 68, ul. Świdnicka 9b)

PURI GROUP sp. z o.o.

Sienkiewicza 34A /26, Wrocław

+48 690 687 872

franczyza.puri@gmail.com

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Valeria Malova (projekt menedżer)  –  +48 880 977 234

UDOSTĘPNIJ: