Modry Słoń – franczyza – opinie

O franczyzie – Modry Słoń

Modry Słoń, wydawnictwo z Czech, zasłynęło dzięki oferowaniu personalizowanych książek dla najmłodszych, zawierających zagadki i materiały edukacyjne. Istotą personalizacji jest wplecenie rzeczywistych danych – imion i nazwisk dzieci oraz ich przyjaciół – do treści książki, a także odwzorowanie realnej lokalizacji akcji. Taka forma publikacji skuteczniej niż inne metody przyciąga uwagę dzieci do czytania, sprawiając, że odnajdują one magię w opowieściach. W książkach istnieje możliwość umieszczenia fotografii dziecka lub awatara odpowiadającego jego wyglądowi, jak również dedykacji.

 

Zakupoholikami tych wyjątkowych książek są rodzice, dziadkowie i opiekunowie, a także instytucje edukacyjne jak przedszkola, szkoły czy domy kultury, które wykorzystują je jako nagrody czy prezenty, na przykład na koniec roku szkolnego. Korporacje również nabywają je jako świąteczne upominki dla pracowników w ramach funduszu socjalnego.

 

Modry Słoń poszukuje Partnerów w Polsce, gotowych wziąć na siebie sprzedaż publikacji i materiałów dydaktycznych. Ich głównym zadaniem będzie zbieranie zamówień i przekazywanie ich do centrali wydawnictwa, która odpowiedzialna jest za produkcję książek oraz ich dostarczanie do klientów. Wszystkie informacje o produktach i procesie składania zamówień przez internet, Partnerzy uzyskają podczas początkowego szkolenia.

 

Od 1998 roku, Modry Słoń wydał ponad 60 tytułów, stworzonych specjalnie na potrzeby wydawnictwa, które stały się bestsellerami wśród literatury dziecięcej w Czechach. W 2001 roku, wydawnictwo stworzyło Tangle Book – grę dydaktyczną, którą nagrodzono tytułem „Right toy”. W Polsce, działalność wydawnictwa jest pod patronatem kanału dziecięcego TVP abc.

 

W 2011 roku, Modry Słoń zapoczątkowało projekt CZYTAM, angażując dzieci ze szkół podstawowych. W ramach projektu oceniano umiejętności czytania przed i po przeczytaniu książki spersonalizowanej. Badanie pokazało, że dostosowanie treści książki do młodego czytelnika to skuteczne narzędzie motywujące do nauki czytania. Taki wniosek wysnuło Czeskie Ministerstwo Edukacji, Młodzieży i Sportu, wskazując, że umiejętności czytania wzrosły o 28%.

 

Modry Słoń jest stałym uczestnikiem targów FOR KIDS i FOR BABIES i może pochwalić się nagrodą Grand Prix Awards za spersonalizowaną książkę „Robin”.

Szczegóły o firmie

Modrý Slon s.r.o.

Válečkova 990/16, 747 05 Opava

j.kurda-slodkowska@modryslon.pl

modryslon.pl

UDOSTĘPNIJ:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *