Falla

O franczyzie – Falla

Falla to synergia innowacyjnej kuchni roślinnej i wpływów kulinarnych Bliskiego Wschodu, której podstawą są zasady slow food. Dania przygotowywane są z lokalnych, świeżych składników, które są wzbogacane orientalnymi przyprawami, tworząc odważne, oryginalne połączenia smakowe i kolorystykę, która rzuca się w oczy. Najważniejszym elementem Falla jest autentyczna pasja do jedzenia.

Przez cztery lata swojej działalności, Falla zgromadziła solidną grupę lojalnych fanów (20 tysięcy na Facebooku, 5 tysięcy na Instagramie) i ugruntowała swoją pozycję w miastach takich jak Warszawa, Gdynia, Gdańsk, Wrocław i Bydgoszcz.

Produkty oferowane przez Falla charakteryzują się najwyższą jakością. W pełni wartościowe dania, oferowane w atrakcyjnych cenach, stanowią doskonałe urozmaicenie dla tych, którzy na co dzień jedzą mięso. Gośćmi Falla są studenci, pracownicy firm, rodzice z dziećmi, a także seniorzy.

System zarządzania restauracjami Falla składa się z pięciu etapów:

  1. Przedstawienie oferty współpracy potencjalnemu restauratorowi,
  2. Zatwierdzenie potencjalnej lokalizacji na restaurację Falla,
  3. Podpisanie umowy franczyzowej,
  4. Budowa i akceptacja własnej restauracji Falla przez inwestora,
  5. Inauguracja – otwarcie restauracji Falla.

Na podstawie doświadczeń Falla, proces ten zazwyczaj trwa od 3 do 4 miesięcy.

Pomoc dla przedsiębiorcy

Falla oferuje pakiet wsparcia, który obejmuje podręcznik operacyjny i standardy operacyjne marki, profesjonalne szkolenia dla personelu, promocję, reklamę i marketing (w tym zarządzanie mediami społecznościowymi), dostęp do zintegrowanego systemu informatycznego. Falla jest dobrze znaną marką z silnie ugruntowaną pozycją na rynku gastronomicznym, a dodatkowo oferuje wyłączność terytorialną.

Szacowany koszt inwestycji

Inwestycja wynosi od 250 tysięcy złotych do 400 tysięcy złotych. Kwota ta obejmuje między innymi koszty remontu, adaptacji, wyposażenia kuchni, a także potencjalnej kaucji za lokal. Samo wyposażenie kuchni to koszt około 80-110 tysięcy złotych.

Opłata licencyjna wynosi 15 tysięcy złotych jednorazowo, a opłata franczyzowa wynosi 5% od miesięcznego obrotu franczyzobiorcy.

Kryteria do współpracy

Sieć restauracji FALLA poszukuje lokali w miastach z populacją powyżej 100k mieszkańców. Lokal powinien być na parterze, preferowane jest również posiadanie ogrodu. FALLA nie jest zainteresowana lokalami osiedlowymi, skupia się na centrach miast, blisko modnych miejsc i dużych ciągów pieszych.

 

Franczyzobiorca musi zdobyć wszystkie potrzebne pozwolenia, licencje i inne dokumenty, aby prawidłowo wywiązać się ze swoich obowiązków wynikających z umowy o współpracy. Wybierając Falla, Restaurator musi zarejestrować firmę, zdobyć szereg zezwoleń i spełnić określone procedury w celu uruchomienia restauracji. Lokal powinien mieć miejsce na ogródek i mieć okna na parterze. Obowiązkowy element dekoracyjny to naturalny mech na barze. Wystrój restauracji to połączenie naturalnego drewna, metalu, cegły, szarości i naturalnej zieleni na parapetach i stołach. Od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  2

Punkty franczyzowe:  9

Falla

Wawrzyniaka 19, 60-506 Poznań

+48 694 615 717

franczyzy@fallawege.pl

UDOSTĘPNIJ: