Pijalnia Wódki i Piwa
O franczyzie – Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnia Wódki i Piwa to renomowana marka, która na polskim rynku zaistniała w 2010 roku i do chwili obecnej rozrosła się do ponad 36 lokalizacji. Od swych początków jest związana z Mex Polska S.A., notowaną na GPW firmą. Pijalnia Wódki i Piwa to obecnie najszybciej rosnąca sieć barów z alkoholem w polskim sektorze bistro. Zdecyduj się na dołączenie do tej dynamicznej organizacji, której doświadczenie w sektorze gastronomicznym sięga kilkunastu lat.
Koncept tego przedsięwzięcia polega na oferowaniu gościom, w niepowtarzalnym otoczeniu, przez całą dobę, przystępnie wycenionych, typowych dla dawnych lat, prostych przekąsek jak np. zimne nóżki, śledzie czy tatar, a także różnorodnych napojów alkoholowych i bezalkoholowych.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Każda franczyzowa Pijalnia korzysta z specjalistycznego wsparcia w prowadzeniu działalności. Franczyzobiorcy mają zapewnioną pomoc Franchise Business Coacha, który utrzymuje stały kontakt z menadżerami Pijalni, dostarczając regularnie informacje zwrotne, mające na celu poprawę efektywności i rentowności prowadzonego biznesu.
Zapewniamy:
- EKSPERTYZĘ wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu zawarcia umowy.
- PROCESY koordynacja technicznych i technologicznych projektów.
- LOKAL pomoc i porady non-stop – zarówno telefonicznie, jak i osobiście, dotyczące wyboru koncepcji i miejsca.
- RENTELNOŚĆ rozwiązania obniżające koszty dekoracji.
- LEASING pomoc w uzyskaniu finansowego wsparcia na budowę lub zakup wyposażenia.
- MODELE EKONOMICZNE Atrakcyjny model ekonomiczny, szybki zwrot inwestycji.
- PROJEKTOWANIE I BUDOWA Wsparcie w planowaniu i budowie Pijalni.
- MANUAL OPERACYJNY Udostępnienie receptur naszych dań oraz drinków.
- SAVVOIR FAIRE Prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.
- ROZWOJ Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego zespołu kierowniczego.
- SUPPORT I MENTORING Stałe wsparcie i mentoring w kluczowych procesach i wyzwaniach biznesowych.
- WYMIANA WIEDZY Przynależność do forum franczyzowego.
- MARKETING Współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
- SIECI PARTNERSKIE stałe zniżki u dostawców na pełen asortyment alkoholi i napojów.
Szacowany koszt inwestycji
UMOWA FRANCZYZOWA 5 lat z opcją przedłużenia
OPŁATA WSTĘPNA 5 000 PLN (jednorazowo)
OPŁATA FRANCZYZOWA 2% miesięcznego obrotu, jednak nie mniej niż 1000 zł miesięcznie (opłata miesięczna)
INWESTYCJA:
Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu, jego dostosowania do potrzeb gastronomii oraz miejsca.
Na podstawie naszego doświadczenia, szacujemy następujący poziom inwestycji:
Od 75 tys. zł netto
*PRZYBUDYTKOWA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60 m2 o profilu gastronomicznym. Idealne dla małych miejscowości 30-40 tys. mieszkańców.
Od 110-140 tys. zł netto
*PRZYBLIŻONA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 o profilu gastronomicznym.
Kryteria do współpracy
Idealnym kandydatem na Franczyzobiorcę jest osoba zmotywowana, pełna pasji do prowadzenia biznesu gastronomicznego i przedsiębiorcza. Szukamy ludzi, którzy są otwarci, gotowi do nabywania nowych umiejętności. Doświadczenie w branży gastronomicznej jest dużym plusem kandydata, jednak każdy zaangażowany kandydat, po odpowiednim przeszkoleniu, jest w stanie prowadzić Pijalnię Wódki i piwa na wysokim poziomie.
Pijalnia Wódki i Piwa powinna dysponować salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Gościom dedykowaną przestrzeń do delektowania się naszymi smacznymi potrawami.
- lokalizacja na parterze, z widokiem na ulicę lub oknami na ulicę.
- wejście od głównej arterii
- wysoki ruch pieszy
- miejsca w centrum miasta
- tereny na sezonowe miejsce dla gości i dostawców
- docelowa powierzchnia od 60 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)
Szczegóły o firmie
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Anna Zięba