Pijalnia Wódki i Piwa

O franczyzie – Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnia Wódki i Piwa to renomowana marka, która na polskim rynku zaistniała w 2010 roku i do chwili obecnej rozrosła się do ponad 36 lokalizacji. Od swych początków jest związana z Mex Polska S.A., notowaną na GPW firmą. Pijalnia Wódki i Piwa to obecnie najszybciej rosnąca sieć barów z alkoholem w polskim sektorze bistro. Zdecyduj się na dołączenie do tej dynamicznej organizacji, której doświadczenie w sektorze gastronomicznym sięga kilkunastu lat.

 

Koncept tego przedsięwzięcia polega na oferowaniu gościom, w niepowtarzalnym otoczeniu, przez całą dobę, przystępnie wycenionych, typowych dla dawnych lat, prostych przekąsek jak np. zimne nóżki, śledzie czy tatar, a także różnorodnych napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

Pomoc dla przedsiębiorcy

Każda franczyzowa Pijalnia korzysta z specjalistycznego wsparcia w prowadzeniu działalności. Franczyzobiorcy mają zapewnioną pomoc Franchise Business Coacha, który utrzymuje stały kontakt z menadżerami Pijalni, dostarczając regularnie informacje zwrotne, mające na celu poprawę efektywności i rentowności prowadzonego biznesu.

 

Zapewniamy:

  • EKSPERTYZĘ wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu zawarcia umowy.
  • PROCESY koordynacja technicznych i technologicznych projektów.
  • LOKAL pomoc i porady non-stop – zarówno telefonicznie, jak i osobiście, dotyczące wyboru koncepcji i miejsca.
  • RENTELNOŚĆ rozwiązania obniżające koszty dekoracji.
  • LEASING pomoc w uzyskaniu finansowego wsparcia na budowę lub zakup wyposażenia.
  • MODELE EKONOMICZNE Atrakcyjny model ekonomiczny, szybki zwrot inwestycji.
  • PROJEKTOWANIE I BUDOWA Wsparcie w planowaniu i budowie Pijalni.
  • MANUAL OPERACYJNY Udostępnienie receptur naszych dań oraz drinków.
  • SAVVOIR FAIRE Prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.
  • ROZWOJ Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego zespołu kierowniczego.
  • SUPPORT I MENTORING Stałe wsparcie i mentoring w kluczowych procesach i wyzwaniach biznesowych.
  • WYMIANA WIEDZY Przynależność do forum franczyzowego.
  • MARKETING Współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
  • SIECI PARTNERSKIE stałe zniżki u dostawców na pełen asortyment alkoholi i napojów.

Szacowany koszt inwestycji

UMOWA FRANCZYZOWA 5 lat z opcją przedłużenia

OPŁATA WSTĘPNA 5 000 PLN (jednorazowo)

OPŁATA FRANCZYZOWA 2% miesięcznego obrotu, jednak nie mniej niż 1000 zł miesięcznie (opłata miesięczna)

 

INWESTYCJA:

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu, jego dostosowania do potrzeb gastronomii oraz miejsca.

Na podstawie naszego doświadczenia, szacujemy następujący poziom inwestycji:

Od 75 tys. zł netto

 

*PRZYBUDYTKOWA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60 m2 o profilu gastronomicznym. Idealne dla małych miejscowości 30-40 tys. mieszkańców.

Od 110-140 tys. zł netto

 

*PRZYBLIŻONA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 o profilu gastronomicznym.

Kryteria do współpracy

Idealnym kandydatem na Franczyzobiorcę jest osoba zmotywowana, pełna pasji do prowadzenia biznesu gastronomicznego i przedsiębiorcza. Szukamy ludzi, którzy są otwarci, gotowi do nabywania nowych umiejętności. Doświadczenie w branży gastronomicznej jest dużym plusem kandydata, jednak każdy zaangażowany kandydat, po odpowiednim przeszkoleniu, jest w stanie prowadzić Pijalnię Wódki i piwa na wysokim poziomie.

 

Pijalnia Wódki i Piwa powinna dysponować salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Gościom dedykowaną przestrzeń do delektowania się naszymi smacznymi potrawami.

  • lokalizacja na parterze, z widokiem na ulicę lub oknami na ulicę.
  • wejście od głównej arterii
  • wysoki ruch pieszy
  • miejsca w centrum miasta
  • tereny na sezonowe miejsce dla gości i dostawców
  • docelowa powierzchnia od 60 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)

Szczegóły o firmie

Mex Polska S.A.

ul. P.O.W. 25, 90-105 Łódź

mexpolska.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Anna Zięba

UDOSTĘPNIJ: