Czas na Herbatę

O franczyzie – Czas na Herbatę

Czas na Herbatę jest nazwą handlową zrodzoną z miłości do odkrywania kulinarnych podróży. Wśród jej propozycji odkryjemy wyjątkowe kompozycje herbaciane, gatunki kawy, oryginalne dodatki do napojów i słodkości. Obecnie jest właścicielem ponad 25 salonów działających w ramach systemu franczyzowego. Dzięki takim rozwiązaniom Czas na Herbatę jest w stanie dotrzeć do konsumentów we wszystkich regionach kraju. Franczyza ta oferuje pełne wsparcie logistyczne i marketingowe swoim franczyzobiorcom, jednak przy podejmowaniu decyzji o zawarciu umowy z nowym partnerem, główną rolę odgrywa zobowiązanie do utrzymania standardów sprzedaży w sieci. Istotnym kryterium jest także dostępność lokalu o powierzchni od 20 m² do 50 m².

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • Prawo do korzystania z marki Czas na Herbatę
  • Asysta w ocenie wybranego lokalu
  • Indywidualny projekt salonu, dopasowany do specyfiki miejsca i rozmiaru przestrzeni
  • Całkowity nadzór nad urządzaniem salonu
  • Efektywny model franczyzy
  • Szczegółowe szkolenia produktowe i obsługi klienta
  • Kompleksowe zarządzanie zamówieniami przez dział sprzedaży
  • Stała opieka regionalnego managera sprzedaży
  • Stałe wsparcie działu marketingu
  • Możliwość ekspansji – przez otwieranie dodatkowych sklepów w ramach franczyzy

Szacowany koszt inwestycji

Od 50 do 150 tys. zł netto

Koszt zależy od warunków technicznych i wielkości lokalu. Wliczona jest tutaj cena za projekt salonu, wyposażenie oraz szkolenie pracowników.

Opłaty licencyjnej i marketingowej nie pobieramy.

Kryteria do współpracy

Głównym kryterium wyboru franczyzobiorcy jest dla nas człowiek – kim jest nasz potencjalny partner i jakie wartości prezentuje. Chcemy mieć pewność, że nasza marka znajdzie się pod odpowiednią opieką, dlatego tak ważne są dla nas pasja, zaangażowanie i osobowość – wówczas rozpoczynamy współpracę.

 

Dodatkowo uwzględniamy:

  • Powierzchnię lokalu dla inwestycji od 20 m² do 50 m², z możliwością wsparcia w znalezieniu odpowiedniego miejsca
  • Zachowanie standardów sprzedaży sieci
  • Stałe zakupy towarów na zasadzie wyłączności

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  57  –  lista salonów pod tym adresem czasnaherbate.net/blog/salony

Punkty franczyzowe:  28

Progressive Agata Szurlej

Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław

+48 71 361 00 00

biuro@herbata.net

czasnaherbate.net

UDOSTĘPNIJ: