Czas na Herbatę
O franczyzie – Czas na Herbatę
Czas na Herbatę jest nazwą handlową zrodzoną z miłości do odkrywania kulinarnych podróży. Wśród jej propozycji odkryjemy wyjątkowe kompozycje herbaciane, gatunki kawy, oryginalne dodatki do napojów i słodkości. Obecnie jest właścicielem ponad 25 salonów działających w ramach systemu franczyzowego. Dzięki takim rozwiązaniom Czas na Herbatę jest w stanie dotrzeć do konsumentów we wszystkich regionach kraju. Franczyza ta oferuje pełne wsparcie logistyczne i marketingowe swoim franczyzobiorcom, jednak przy podejmowaniu decyzji o zawarciu umowy z nowym partnerem, główną rolę odgrywa zobowiązanie do utrzymania standardów sprzedaży w sieci. Istotnym kryterium jest także dostępność lokalu o powierzchni od 20 m² do 50 m².
Pomoc dla przedsiębiorcy
- Prawo do korzystania z marki Czas na Herbatę
- Asysta w ocenie wybranego lokalu
- Indywidualny projekt salonu, dopasowany do specyfiki miejsca i rozmiaru przestrzeni
- Całkowity nadzór nad urządzaniem salonu
- Efektywny model franczyzy
- Szczegółowe szkolenia produktowe i obsługi klienta
- Kompleksowe zarządzanie zamówieniami przez dział sprzedaży
- Stała opieka regionalnego managera sprzedaży
- Stałe wsparcie działu marketingu
- Możliwość ekspansji – przez otwieranie dodatkowych sklepów w ramach franczyzy
Szacowany koszt inwestycji
Od 50 do 150 tys. zł netto
Koszt zależy od warunków technicznych i wielkości lokalu. Wliczona jest tutaj cena za projekt salonu, wyposażenie oraz szkolenie pracowników.
Opłaty licencyjnej i marketingowej nie pobieramy.
Kryteria do współpracy
Głównym kryterium wyboru franczyzobiorcy jest dla nas człowiek – kim jest nasz potencjalny partner i jakie wartości prezentuje. Chcemy mieć pewność, że nasza marka znajdzie się pod odpowiednią opieką, dlatego tak ważne są dla nas pasja, zaangażowanie i osobowość – wówczas rozpoczynamy współpracę.
Dodatkowo uwzględniamy:
- Powierzchnię lokalu dla inwestycji od 20 m² do 50 m², z możliwością wsparcia w znalezieniu odpowiedniego miejsca
- Zachowanie standardów sprzedaży sieci
- Stałe zakupy towarów na zasadzie wyłączności
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 57 – lista salonów pod tym adresem czasnaherbate.net/blog/salony
Punkty franczyzowe: 28
Progressive Agata Szurlej
Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław