Folkstar

O franczyzie – Folkstar

Folkstar stanowi sieć sklepów, w których oferowane są produkty zainspirowane folklorem i sztuką ludową.

Pochodzenie marki Folkstar jest ściśle związane z Łowiczem, miejscem, które jest autentycznym rezerwatem folkloru. Została stworzona przez potomków rodziny Księżaków.

Koncepcja marki opiera się na fascynacji polską sztuką ludową. Właśnie ta autentyczność przyciągnęła tysiące entuzjastów w kraju i przysporzyła marce globalną sławę.

 

Od dekady tworzymy wzory zainspirowane najpiękniejszymi elementami polskiego folkloru. Zdobywamy najciekawsze rękodzieła od miejscowych artystów, które wprowadzamy do naszej oferty.

Folkstar to coś więcej niż tylko styl życia dla miłośników folkloru, tradycji i kultury. Marka stała się ulubionym miejscem dla szukających prezentów. Jest także doceniana przez turystów, dla których jest to miejsce, gdzie mogą zdobyć autentyczne pamiątki z Polski.

 

Nasze zadanie jest jasne: pragniemy promować najbardziej kolorową, wesołą i wyjątkową stronę Polski, kontynuując tradycje ludowe w XXI wieku.

Chcemy, aby dzięki naszym produktom, ludzie mogli wyrazić swoją tożsamość, swoje korzenie, oraz by mogli znaleźć wesołe i oryginalne prezenty dla swoich bliskich, a także dla siebie samych.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • Pomagamy przy wyborze lokalizacji [lokalizacja musi być zatwierdzona przez Folkstar]
  • Oferujemy możliwość przejęcia gotowej lokalizacji (istniejącego sklepu lub lokalizacji w trakcie otwarcia)
  • Przygotowujemy pełny projekt sklepu, wskazujemy rekomendowanych wykonawców
  • Prowadzimy pakiet szkoleń – w tym tydzień szkolenia w istniejącym sklepie
  • Dostarczamy podręcznik operacyjny i procedury operacyjne
  • Pomagamy w rekrutacji i doborze zespołu
  • Konfigurujemy sprzęt, zapewniamy dostęp do systemów i wsparcie IT
  • Zaopatrujemy sklep w towar, uwzględniając sezonowość i lokalne potrzeby, regularne dostawy na podstawie analizy sprzedaży
  • Szkolimy pracowników
  • Zapewniamy stałą opiekę kierownika

Szacowany koszt inwestycji

Opłata licencyjna (obejmująca koszty projektu sklepu, szkoleń, sprzętu i konfiguracji: komputer, kasa, kamery, nagłośnienie, liczniki): 25.000 zł

Remont i wyposażenie lokalu: około 2000 zł / m2 netto

Całkowity koszt inwestycji: od 100.000 do 250.000 zł netto, w zależności od wielkości i stanu lokalu

Kryteria do współpracy

LOKALIZACJA:

Miasta o populacji powyżej 100 tys. mieszkańców lub miejsca popularne wśród turystów

Centralne deptaki, place, obszary o dużym ruchu pieszych, obszary o dużej frekwencji turystycznej

 

LOKAL:

Powierzchnia: 60 – 110 m2

Parter, duże witryny, dobrze widoczny

Bezpośrednie wejście z ulicy

Niewielkie ogródki kawiarniane nie powinny zasłaniać wejścia do lokalu i jego widoczności.

 

PARTNER:

Rejestracja działalności gospodarczej

Nie wymagamy doświadczenia

Idealny partner to osoba samodzielna, pełna energii, przedsiębiorcza, pozytywnie nastawiona do życia i ludzi

Oczekujemy osobistego zaangażowania w pracę i funkcjonowanie sklepu, oraz w lokalne działania marketingowe

Ten biznes wymaga „zamiłowania”: miłości do folkloru, zainteresowania lokalną tradycją, kulturą, zabytkami, oraz posiadania lokalnej sieci kontaktów (przewodnicy, hotele, instytucje, restauracje)

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  8

Punkty franczyzowe:  2 (Toruń, Bydgoszcz)

Folkstar sp. z o.o.

Stanisława Stanisławskiego 10, 99-400 Łowicz

+48 534 500 595

anna@folkstar.pl

folkstar.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Anna Henc-Szczepaniak

UDOSTĘPNIJ: