Delikatesy Centrum

O franczyzie – Delikatesy Centrum

Sieć handlowa Delikatesy Centrum zainicjowała działalność w 1999 roku. Koncepcja współczesnej franczyzy, która wyrosła na fundamentach dwudziestu lat praktyki w tej branży, dostarcza istotnych korzyści dla Franczyzobiorców. Doskonała efektywność sieci Delikatesy Centrum to triumf naszych Współpracowników, którzy z wsparciem franczyzodawcy efektywnie prowadzą własną działalność lokalną. Relacje z naszymi Współpracownikami budujemy na solidnym zaufaniu i transparentności.

Prowadzimy ponad 1500 punktów sprzedaży na terenie całej Polski.

 

To co nas wyróżnia:

Zaakceptowany koncept i normy

  • Koncept punktu sprzedaży, stworzony wspólnie z Franczyzobiorcami, który odpowiada na ewoluujące oczekiwania klientów
  • Ustanowione normy gwarantujące najwyższą jakość oraz tworzące atrakcyjny wizerunek sieci w percepcji konsumenta
  • Ciągły dialog z Radą Franczyzobiorców w celu kreowania kluczowych projektów

 

Niezrównany marketing i innowacyjność

  • Zaawansowany program lojalnościowy DeliKarta, bazujący na algorytmach AI
  • Krajowa kampania promocyjna Rzeźnik Cen wykorzystująca media takie jak telewizja, Internet, billboardy i gazetki promocyjne
  • System Zamów i Odbierz, umożliwiający składanie zamówień przez Internet z możliwością odbioru osobistego w wybranym punkcie Delikatesy Centrum
  • Aplikacja Delikatesy Centrum ułatwiająca codzienne zakupy dla klientów

 

Solidna logistyka

  • 97% dostaw zgodnych z terminem i z zamówieniem
  • Dostawa świeżych produktów do 6 razy w tygodniu oraz produktów suchej półki nawet 3 razy w tygodniu

Pomoc dla przedsiębiorcy

Codziennie inwestujemy w rozwój i innowacje

Badamy preferencje konsumentów, poszukujemy nowych technologii, inwestujemy i wdrażamy najbardziej efektywne rozwiązania, które umożliwią stworzenie przewagi konkurencyjnej naszych punktów sprzedaży.

 

Wsparcie przy uruchomieniu

  • Wsparcie finansowe dla wyposażenia punktu sprzedaży
  • Pomoc naszych ekspertów z Działu Ekspansji i Działu Otwarć w sprawach związanych z lokalizacją punktu sprzedaży i przygotowaniem go do otwarcia
  • Doradca na miejscu, który udzieli porad na temat prowadzenia punktu sprzedaży
  • Szkolenia, oferowane przez Akademię Umiejętności, dotyczące zarządzania punktem sprzedaży i zespołem

 

Codzienne wsparcie Twojego biznesu

  • Wizyty Doradcy Klienta
  • Raporty ilustrujące wyniki i kierunki rozwoju punktu sprzedaży
  • Stały dostęp do programu szkoleniowego
  • Przekazywanie kluczowych informacji za pośrednictwem Portalu Franczyzobiorcy
  • Wsparcie operacyjne Biura Obsługi Klienta
  • Systemy analityczne wspomagające organizację promocji i dostarczające analizy sprzedaży

Szacowany koszt inwestycji

Koszt inwestycji dotyczący dostosowania do systemu jest ustalany indywidualnie dla każdego punktu handlowego.

Kryteria do współpracy

  • Posiadanie odpowiednich funduszy oraz doświadczenia w handlu
  • Podnoszenie kwalifikacji zarówno własnych, jak i zespołu
  • Wspólne kreowanie pozytywnego wizerunku Delikatesów Centrum
  • Partnerstwo z franczyzodawcą oraz prowadzenie punktu sprzedaży zgodnie z normami sieci

 

Dodatkowym bonusem będzie posiadanie przez Franczyzobiorcę nieruchomości o minimalnej powierzchni 200 m2, z odpowiednim potencjałem, zapleczem magazynowym oraz parkingiem.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  ponad 400

Punkty franczyzowe:  1114

Eurocash Franczyza sp. z o.o.

Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki

+48 662 77 44 77

rafal.kurowski@eurocash.pl

delikatesy.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Rafał Kurowski

UDOSTĘPNIJ: