Delikatesy Centrum
O franczyzie – Delikatesy Centrum
Sieć handlowa Delikatesy Centrum zainicjowała działalność w 1999 roku. Koncepcja współczesnej franczyzy, która wyrosła na fundamentach dwudziestu lat praktyki w tej branży, dostarcza istotnych korzyści dla Franczyzobiorców. Doskonała efektywność sieci Delikatesy Centrum to triumf naszych Współpracowników, którzy z wsparciem franczyzodawcy efektywnie prowadzą własną działalność lokalną. Relacje z naszymi Współpracownikami budujemy na solidnym zaufaniu i transparentności.
Prowadzimy ponad 1500 punktów sprzedaży na terenie całej Polski.
To co nas wyróżnia:
Zaakceptowany koncept i normy
- Koncept punktu sprzedaży, stworzony wspólnie z Franczyzobiorcami, który odpowiada na ewoluujące oczekiwania klientów
- Ustanowione normy gwarantujące najwyższą jakość oraz tworzące atrakcyjny wizerunek sieci w percepcji konsumenta
- Ciągły dialog z Radą Franczyzobiorców w celu kreowania kluczowych projektów
Niezrównany marketing i innowacyjność
- Zaawansowany program lojalnościowy DeliKarta, bazujący na algorytmach AI
- Krajowa kampania promocyjna Rzeźnik Cen wykorzystująca media takie jak telewizja, Internet, billboardy i gazetki promocyjne
- System Zamów i Odbierz, umożliwiający składanie zamówień przez Internet z możliwością odbioru osobistego w wybranym punkcie Delikatesy Centrum
- Aplikacja Delikatesy Centrum ułatwiająca codzienne zakupy dla klientów
Solidna logistyka
- 97% dostaw zgodnych z terminem i z zamówieniem
- Dostawa świeżych produktów do 6 razy w tygodniu oraz produktów suchej półki nawet 3 razy w tygodniu
Pomoc dla przedsiębiorcy
Codziennie inwestujemy w rozwój i innowacje
Badamy preferencje konsumentów, poszukujemy nowych technologii, inwestujemy i wdrażamy najbardziej efektywne rozwiązania, które umożliwią stworzenie przewagi konkurencyjnej naszych punktów sprzedaży.
Wsparcie przy uruchomieniu
- Wsparcie finansowe dla wyposażenia punktu sprzedaży
- Pomoc naszych ekspertów z Działu Ekspansji i Działu Otwarć w sprawach związanych z lokalizacją punktu sprzedaży i przygotowaniem go do otwarcia
- Doradca na miejscu, który udzieli porad na temat prowadzenia punktu sprzedaży
- Szkolenia, oferowane przez Akademię Umiejętności, dotyczące zarządzania punktem sprzedaży i zespołem
Codzienne wsparcie Twojego biznesu
- Wizyty Doradcy Klienta
- Raporty ilustrujące wyniki i kierunki rozwoju punktu sprzedaży
- Stały dostęp do programu szkoleniowego
- Przekazywanie kluczowych informacji za pośrednictwem Portalu Franczyzobiorcy
- Wsparcie operacyjne Biura Obsługi Klienta
- Systemy analityczne wspomagające organizację promocji i dostarczające analizy sprzedaży
Szacowany koszt inwestycji
Koszt inwestycji dotyczący dostosowania do systemu jest ustalany indywidualnie dla każdego punktu handlowego.
Kryteria do współpracy
- Posiadanie odpowiednich funduszy oraz doświadczenia w handlu
- Podnoszenie kwalifikacji zarówno własnych, jak i zespołu
- Wspólne kreowanie pozytywnego wizerunku Delikatesów Centrum
- Partnerstwo z franczyzodawcą oraz prowadzenie punktu sprzedaży zgodnie z normami sieci
Dodatkowym bonusem będzie posiadanie przez Franczyzobiorcę nieruchomości o minimalnej powierzchni 200 m2, z odpowiednim potencjałem, zapleczem magazynowym oraz parkingiem.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: ponad 400
Punkty franczyzowe: 1114
Eurocash Franczyza sp. z o.o.
Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Rafał Kurowski