Husse
O franczyzie – Husse
Husse jest szwedzką firmą specjalizującą się w produkcji najwyższej jakości karmy dla psów i kotów, zarówno suchej jak i mokrej, jak również kosmetyków i przysmaków.
Założona w Sztokholmie w 1987 roku, Husse zaczęła rozwijać swoją strukturę franczyzową na terenie Skandynawii w 1993 roku, zanim poszerzyła swoje operacje na pozostałe rynki europejskie trzy lata później. Obecnie, sieć Husse składa się z ponad 700 franczyzobiorców, dostarczając karmę dla psów i kotów najwyższej jakości do 400 tys. klientów na całym świecie. W 2008 roku, Husse rozpoczęła rozbudowę sieci franczyzowej na terenie Polski.
Jednym z kluczowych założeń Husse jest to, że ich produkty nie są dostępne przez konwencjonalne kanały sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może nabyć je jedynie bezpośrednio od lokalnego dystrybutora – franczyzobiorcy, który ma wyłączne prawo do sprzedawania produktów Husse na określonym obszarze i jest odpowiedzialny za dystrybucję.
Za sprawą bezpośrednich dostaw z fabryki, omijając hurtownie i sklepy detaliczne, Husse oferuje konkurencyjne ceny dla klienta końcowego przy jednocześnie atrakcyjnej marży dla franczyzobiorcy.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Polska liczy 48 jednostek franczyzowych, podczas gdy na całym świecie ich liczba wynosi 700.
Szacowany koszt inwestycji
Inwestycja jest zależna od rozmiaru terytorium i wynosi: 30-50 tys. zł dla franczyzobiorcy, a dla dystrybutora do 5 tys. zł. Wliczona jest w to opłata licencyjna oraz koszt zatowarowania.
Kryteria do współpracy
Dołączenie do sieci sprzedaży Husse wymaga podpisania umowy franczyzowej oraz wpłaty wstępnej opłaty licencyjnej. Franczyzobiorca otrzymuje:
- prawo do korzystania z nazwy i znaku towarowego Husse,
- wyłączność sprzedaży produktów i usług pod marką Husse na określonym terenie,
- dostęp do magazynu firmy i możliwość zakupu produktów produkowanych wyłącznie dla sieci franczyzowej Husse,
- pakiet startowy z wszystkimi materiałami marketingowymi potrzebnymi do rozpoczęcia działalności oraz wzorcem produktów Husse,
- szkolenie z zakresu oferty produktów Husse, prawidłowego żywienia zwierząt, zasad prowadzenia franczyzy, technik sprzedaży oraz obsługi systemu informatycznego do wsparcia sprzedaży,
- dostęp do centralnego systemu informatycznego Husse wspierającego zarządzanie relacjami z klientem,
- prawo do ciągłej opieki i aktywnego wsparcia ze strony franczyzodawcy.
- Franczyzobiorca musi zapewnić niewielki magazyn (ok. 15 mkw., np. garaż przydomowy), samochód, komputer z dostępem do Internetu oraz telefon/faks do prowadzenia działalności gospodarczej.
Wymagania:
- mocne pragnienie prowadzenia własnej firmy,
- środki finansowe na rozpoczęcie i prowadzenie działalności,
- nie jest wymagana znajomość branży zoologicznej.
Szczegóły o firmie
Punkty franczyzowe: 48 w Polsce, 700 na świecie