Kodano Optyk
O franczyzie – Kodano Optyk
To jedyny w Polsce model biznesowy, który umożliwia otwarcie własnego salonu optycznego pod marką Kodano Optyk, drugiej co do wielkości sieci optycznej w kraju.
Ta oferta jest skierowana zarówno do właścicieli istniejących salonów optycznych (z możliwością zmiany marki lub bez), jak i do osób bez doświadczenia w tej branży.
Przewodzimy przez cały proces – od podpisania umowy najmu po dostosowanie i otwarcie lokalu. Zapewnimy szkolenia, przekażemy wiedzę i pomożemy w osiągnięciu sukcesu finansowego Twojego salonu. Każdy franczyzobiorca będzie miał możliwość zamawiania towarów po preferencyjnych cenach – najniższych na rynku!
Dla istniejących salonów optycznych, które chcą nawiązać współpracę handlową i dołączyć do grupy zakupowej, istnieje również opcja pozostania przy obecnej marce. Zachęcamy do zapoznania się z naszym cennikiem dla partnerów!
Dołącz do nowej branży franczyzowej, która zyskała na pandemii COVID-19. Nie martw się brakiem doświadczenia – pomoże Ci to jedynie poszerzyć perspektywę dotyczącą prowadzenia własnej firmy.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Podstawowe korzyści:
- Pomożemy w skutecznym oszacowaniu potencjału lokalizacji.
- Wycenimy koszty, zaprojektujemy Twój salon, dostarczymy najlepsze wyposażenie i zaopatrzenie, przy zachowaniu konkurencyjnych cen na rynku.
- Zapewnimy szkolenia dla Ciebie i Twojego personelu, skupiające się na kluczowych aspektach prowadzenia salonu optycznego, sprzedaży oraz badaniu wzroku.
- Będziesz korzystać z wypróbowanych rozwiązań fiskalnych i systemów informatycznych.
- Oferujemy wsparcie ze strony Regionalnych Kierowników Sprzedaży, specjalistów i doświadczonych sprzedawców.
- Brak odpowiedniego wykształcenia nie stanowi problemu – ważne są Twoje chęci i zaangażowanie w pracę.
- Gwarantujemy marżę wynoszącą minimum 60% oraz skuteczne promocje!
- Nie pobieramy opłat marketingowych – bezpłatnie korzystasz z siły marki i jej popularności!
- Zapewniamy do 14 dni szkoleń wprowadzających, które odbywają się w naszych salonach, oraz szkolenia dotyczące rekrutacji pracowników.
- Dostaniesz wsparcie dwóch opiekunów: jeden odpowiedzialny za działania operacyjne, a drugi za działania marketingowe.
- Zorganizujemy dostawę i instalację sprzętu do badania wzroku oraz wszystkich niezbędnych artykułów do prowadzenia salonu.
- Pomoc w uzyskaniu finansowania przez leasing.
Szacowany koszt inwestycji
Początkowa inwestycja wynosi około 80 tysięcy złotych i zależy od rodzaju lokalizacji (powierzchnia/miejsce/centrum handlowe).
- Brak opłaty wstępnej.
- Brak opłaty marketingowej.
- Brak opłaty od obrotu.
Kryteria do współpracy
- Minimalna powierzchnia lokalu wynosi 50 metrów kwadratowych.
- Własna działalność gospodarcza.
- Gotowość i czas na aktywne zarządzanie własnym biznesem.
- Podpisanie NDA (umowy o poufności) oraz umowy franczyzowej/zakupowej.
- Płatność miesięcznej opłaty operacyjnej.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 65 (m.in.: Galeria Krakowska, Galeria Katowicka, Westfield Arkadia Warszawa, Forum Gdańsk, Kaskada Szczecin, Magnolia Park Wrocław, Galeria Rzeszów, Manufaktura Łódź, Galeria Biała Białystok).
Punkty franczyzowe: 2 + kilka w trakcie uruchamiania