Pierrot

O franczyzie – Pierrot

Pierrot jest firmą z silnym fundamentem na rynku, specjalizującą się w produkcji wody i napojów od ponad 30 lat. Nie stawiają na konkurencję z tradycyjnym handlem, ale na umiejętne jego komplementowanie. Stosując tę strategię przez dwie dekady funkcjonowania ich sieci, zdobyli zaufanie klientów i instytucji.

 

Produkty marki Pierrot nie są dostępne w konwencjonalnej sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient ma możliwość zakupu bezpośrednio od lokalnego dystrybutora – Franczyzobiorcy, który jest odpowiedzialny za dystrybucję na określonym obszarze, gdzie posiada on ekskluzywne prawa do sprzedaży produktów w Sieci Pierrot. Model sprzedaży skierowany jest do klientów detalicznych, którzy przy wysokiej jakości obsługi, wykazują lojalność i pozostają z firmą przez wiele lat. Nie pobierane są opłaty za opakowania, a klient płaci jedynie za napoje. Dostawa jest zawsze bezpłatna. System oparty głównie na płatnościach gotówkowych minimalizuje ryzyko zatorów płatniczych i obniża barierę wejścia dla potencjalnych franczyzobiorców.

 

Pierrot to sieć dystrybutorów wody mineralnej i napojów bazujących na wodzie mineralnej działająca na terenie całego kraju, obejmująca własne oraz franczyzowe oddziały realizujące tysiące dostaw codziennie.

Zalety oferty, zaawansowane zaplecze technologiczne i standaryzacja operacyjna sprawiają, że firma odnosi sukcesy na rynku od 20 lat i nadal się rozwija!

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • początkowy zapas towaru – 24 tys. butelek wody i napojów na każdy samochód przy zakupie 1000 opakowań,
  • standardy operacyjne w zakresie zarządzania i prowadzenia biznesu,
  • system zarządzania opakowaniami i bazą klientów,
  • sprawdzony, kompleksowy system sprzedaży,
  • materiały POS, wsparcie projektowe i marketingowe,
  • szkolenia dla franczyzobiorcy i jego pracowników w zakresie teoretycznym (szkolenie w zakładzie produkcyjnym) i praktycznym (wspólna praca w terenie),
  • opieka koordynatora przez okres trwania umowy,
  • pomoc w rekrutacji pracowników / vansellerów,
  • dostęp przez panel internetowy do personalizowanej aplikacji (zamówienia, dostawy),
  • licencja terytorialna – wyłączność sprzedaży produktów na określonym obszarze geograficznym,
  • wsparcie finansowe uwarunkowane wynikami sprzedaży,
  • wspólne uruchomienie regionu z handlowcami Pierrot.

Szacowany koszt inwestycji

  • Minimum 50 tys. zł + koszt zakupu samochodu dostawczego
  • Nie pobieramy bieżących opłat za przynależność do sieci franczyzowej.
  • Nie pobieramy stałych opłat licencyjnych ani opłat od obrotu.

Kryteria do współpracy

  • wynajem lub adaptacja własnej przestrzeni magazynowej,
  • posiadanie co najmniej jednego samochodu dostawczego (blaszak) o ładowności do 1,5t.
  • posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
  • przestrzeganie procedur i standardów ustalonych w sieci Pierrot,
  • udokumentowany kapitał początkowy min. 50 tys. zł.
  • brak zaległości w Urzędzie Skarbowym i ZUS oraz brak niespłaconych zobowiązań.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  3 (30 samochodów)

Punkty franczyzowe:

  • franczyzowe – 38
  • partnerskie – 9

PIERROT PK sp. z o.o.

Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów

+48 601 591 258

franczyza@wodapierrot.pl

wodapierrot.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Dawid Płuciennik

UDOSTĘPNIJ: