Pierrot
O franczyzie – Pierrot
Pierrot jest firmą z silnym fundamentem na rynku, specjalizującą się w produkcji wody i napojów od ponad 30 lat. Nie stawiają na konkurencję z tradycyjnym handlem, ale na umiejętne jego komplementowanie. Stosując tę strategię przez dwie dekady funkcjonowania ich sieci, zdobyli zaufanie klientów i instytucji.
Produkty marki Pierrot nie są dostępne w konwencjonalnej sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient ma możliwość zakupu bezpośrednio od lokalnego dystrybutora – Franczyzobiorcy, który jest odpowiedzialny za dystrybucję na określonym obszarze, gdzie posiada on ekskluzywne prawa do sprzedaży produktów w Sieci Pierrot. Model sprzedaży skierowany jest do klientów detalicznych, którzy przy wysokiej jakości obsługi, wykazują lojalność i pozostają z firmą przez wiele lat. Nie pobierane są opłaty za opakowania, a klient płaci jedynie za napoje. Dostawa jest zawsze bezpłatna. System oparty głównie na płatnościach gotówkowych minimalizuje ryzyko zatorów płatniczych i obniża barierę wejścia dla potencjalnych franczyzobiorców.
Pierrot to sieć dystrybutorów wody mineralnej i napojów bazujących na wodzie mineralnej działająca na terenie całego kraju, obejmująca własne oraz franczyzowe oddziały realizujące tysiące dostaw codziennie.
Zalety oferty, zaawansowane zaplecze technologiczne i standaryzacja operacyjna sprawiają, że firma odnosi sukcesy na rynku od 20 lat i nadal się rozwija!
Pomoc dla przedsiębiorcy
- początkowy zapas towaru – 24 tys. butelek wody i napojów na każdy samochód przy zakupie 1000 opakowań,
- standardy operacyjne w zakresie zarządzania i prowadzenia biznesu,
- system zarządzania opakowaniami i bazą klientów,
- sprawdzony, kompleksowy system sprzedaży,
- materiały POS, wsparcie projektowe i marketingowe,
- szkolenia dla franczyzobiorcy i jego pracowników w zakresie teoretycznym (szkolenie w zakładzie produkcyjnym) i praktycznym (wspólna praca w terenie),
- opieka koordynatora przez okres trwania umowy,
- pomoc w rekrutacji pracowników / vansellerów,
- dostęp przez panel internetowy do personalizowanej aplikacji (zamówienia, dostawy),
- licencja terytorialna – wyłączność sprzedaży produktów na określonym obszarze geograficznym,
- wsparcie finansowe uwarunkowane wynikami sprzedaży,
- wspólne uruchomienie regionu z handlowcami Pierrot.
Szacowany koszt inwestycji
- Minimum 50 tys. zł + koszt zakupu samochodu dostawczego
- Nie pobieramy bieżących opłat za przynależność do sieci franczyzowej.
- Nie pobieramy stałych opłat licencyjnych ani opłat od obrotu.
Kryteria do współpracy
- wynajem lub adaptacja własnej przestrzeni magazynowej,
- posiadanie co najmniej jednego samochodu dostawczego (blaszak) o ładowności do 1,5t.
- posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
- przestrzeganie procedur i standardów ustalonych w sieci Pierrot,
- udokumentowany kapitał początkowy min. 50 tys. zł.
- brak zaległości w Urzędzie Skarbowym i ZUS oraz brak niespłaconych zobowiązań.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 3 (30 samochodów)
Punkty franczyzowe:
- franczyzowe – 38
- partnerskie – 9
PIERROT PK sp. z o.o.
Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Dawid Płuciennik