PSB Mrówka

O franczyzie – PSB Mrówka

PSB Group, lider dystrybucji materiałów budowlanych w Polsce, działa na rynku od 1998 roku. Pod szyldem PSB Mrówka, firma operuje jako najszybszy i największy łańcuch hurtowni budowlanych oraz supermarketów z asortymentem dla domu i ogrodu.

 

Przyjęta przez Grupę PSB strategia biznesowa skupia się na wsparciu interesów handlowych firm, poprzez zastosowanie wspólnej strategii zakupów, marketingu, szkoleń i świadczenia usług zmniejszających koszty operacyjne. PSB Group, jako grupa zakupowa i sprzedażowa, integruje małe i średnie przedsiębiorstwa, które mimo działania pod wspólną marką, zachowują swoją autonomię.

 

Supermarkety PSB Mrówka, oferujące asortyment „zrób to sam”, dostarczają wszelkie niezbędne produkty do renowacji i utrzymania domów i ogrodów. Znajdują się głównie w miastach powiatowych i gminnych od 2 do 100 tys. mieszkańców. Oferta Mrówki to około 10-40 tys. różnych produktów, w zależności od rozmiaru sklepu, wśród których najpopularniejsze są narzędzia, farby, oświetlenie, chemia budowlana, płytki, drzwi, dekoracje, AGD, artykuły ogrodowe i hobbistyczne, a także produkty sezonowe.

 

Obecnie w Polsce funkcjonuje 337 sklepów Mrówka, które regularnie odwiedza około 4 miliony klientów.

Pomoc dla przedsiębiorcy

Etap 1:   projektowanie i budowa sklepu

Wybór lokalizacji, analiza rynku i jego potencjału, plan biznesowy inwestycji, kilka opcji gotowych projektów architektonicznych, wsparcie w budowie obiektu i otwarciu sklepu, pomoc w planowaniu układu sklepu i doborze asortymentu, pomoc w zakupie wyposażenia sklepu na korzystnych warunkach, cykl szkoleń przygotowujących do prowadzenia sklepu DIY.

 

Etap 2:   prowadzenie działalności handlowej

Licencje na korzystanie z nazwy „PSB-Mrówka”, know-how związane z prowadzeniem i zarządzaniem sklepem, liczne działania marketingowe, specjalistyczne szkolenia, możliwość aktywnego udziału w pracach centrali Grupy PSB, bezpieczeństwo działalności w zorganizowanej sieci handlowej, dostęp do nowoczesnej centrali zakupowej, dostawy realizowane przez nowoczesne centra logistyczne zapewniające efektywny łańcuch dostaw, dynamiczny rozwój sieci PSB Mrówka gwarantujący lepsze warunki handlowe u dostawców, bonusy marketingowe od dostawców zależne od wielkości obrotów, dostęp do systemu informatycznego dostosowanego do działania sklepu z branży DIY, który umożliwia operacje sklepu i umożliwia przeprowadzanie analiz (sprzedaży, zapasu, rotacji, itp.) niezbędnych do efektywnego zarządzania sklepem, ciągłe aktualizacje zbioru procedur zawartych w operacyjnej księdze sklepu, system szkoleń związanych z zarządzaniem placówką, systemem informatycznym i nowościami produktowymi, szkolenia na różne tematy, takie jak procedury i standardy w sieci sklepów PSB Mrówka, obsługa programu sprzedażowego, obsługa klienta, techniki sprzedaży, podstawy zarządzania zespołem, obsługa trudnego klienta, obsługa reklamacji, zabezpieczanie transakcji, szkolenia produktowe, mini-MBA.

 

Audyt:   celem audytu jest doradztwo właścicielom i kadrom kierowniczym w różnych obszarach poprawnego funkcjonowania marketów Mrówka, przestrzegania standardów, procedur. W ciągu ostatnich dziesięciu lat audytorzy przeprowadzili ponad 380 audytów i programów naprawczych w 299 marketach. W rezultacie te placówki znacznie poprawiły swój wizerunek i efektywność w zakresie zwiększenia sprzedaży, poprawy rotacji zapasów i zwiększenia liczby zadowolonych klientów.

Szacowany koszt inwestycji

Całkowity koszt inwestycji jest oszacowany indywidualnie, w zależności od warunków lokalnych i wielkości marketu.

Kryteria do współpracy

Poszukujemy franczyzobiorców w miejscowościach od 15 do 100 tys. mieszkańców. Często są to jedyne sklepy o powierzchni większej niż 1000 mkw. w tym segmencie rynku w danym mieście. Sklepy te są uzupełnieniem oferty handlowej składów działających w tych miejscowościach.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  3

Punkty franczyzowe:  337

Grupa PSB Handel S.A.

Wełecz 142, 28-100 Busko-Zdrój

+48 41 378 52 00

sekretariat@grupapsb.com.pl

mrowka.com.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Beata Pisarczyk

dyrektor ds. rozwoju

UDOSTĘPNIJ: