Sorvella Perfume
O franczyzie – Sorvella Perfume
Sorvella Perfume to twórcy oraz główni dostawcy produktów Sorvella, marki perfumeryjnej związanej z unikalnym dziedzictwem produkcji zapachów według starożytnych przepisów przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologii. Sorvella Perfume to prężnie rozwijająca się korporacja, która sprzedaje swoje wyroby w luksusowych salonach oraz na specjalistycznych wyspach z produktami zapachowymi w centrach handlowych.
Kluczowym składnikiem sukcesu naszych perfumerii jest dostarczanie autentycznych, wysokiej jakości produktów z najwyższym stężeniem esencji zapachowych, wyrafinowany design, solidna strategia sprzedaży, a przede wszystkim konkurencyjne ceny. Sieć perfumerii Sorvella budujemy od 2016 roku, a teraz jesteśmy już obecni w Austrii, Niemczech, Gruzji, Kirgistanie, Litwie i aktywnie pracujemy nad rozbudową naszej obecności na kolejne rynki, jednocześnie wzmacniając naszą pozycję na rynkach już zdobytych. Zapraszamy do kontaktu wszystkich zainteresowanych, którzy chcieliby dołączyć do nas jako partnerzy Sorvella Perfume.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Aby sprostać oczekiwaniom naszych partnerów, oferujemy:
- pomoc w profesjonalnym uruchomieniu Perfumerii Sorvella,
- organizację pierwszej dostawy towarów i planowanie kolejnych dostaw,
- szkolenia produktowe i sprzedażowe,
- regularne akcje promocyjne i marketingowe zwiększające sprzedaż,
- korzystne marże zapewniające rentowność punktu sprzedaży,
- wsparcie w codziennym prowadzeniu sklepu,
- stałe zaopatrzenie produktowe i efektywną rotację towaru,
- brak opłat licencyjnych oraz procentu od obrotów.
Szacowany koszt inwestycji
Minimalna inwestycja wynosi 10,000 – 15,000 EUR na pierwsze zaopatrzenie. Dodatkowy koszt zakupu stoiska w Galerii Handlowej (koszt około 5,500 – 6,500 EUR), lub adaptacji sklepu (w zależności od wielkości, około 10,000 EUR dla lokalu nie większego niż 10 mkw).
Kryteria do współpracy
Aby zostać franczyzobiorcą, musisz:
- mieć kapitał inwestycyjny na zaopatrzenie stoiska oraz na zakup wyspy handlowej lub adaptację stałego sklepu,
- mieć dostęp do wynajętej przestrzeni w centrum handlowym lub sklepie stacjonarnym o powierzchni 10-30 mkw,
- być w stanie samodzielnie prowadzić własną firmę, przestrzegając zasad współpracy franczyzowej,
- prowadzić własną działalność gospodarczą.
- Doświadczenie w branży perfumeryjnej lub sprzedaży detalicznej nie jest wymagane, zapewniamy wsparcie we wszystkich aspektach prowadzenia biznesu.
Szczegóły o firmie
Punkty własne:
- Warszawa: CH Wola Park, Arkadia, Złote Tarasy, CH King Cross Praga, CH Atrium Targówek, Factory Ursus, Factory Annopol, CH Blue City, Galeria Wileńska
- Janki: CH Janki
- Łódź: Manufaktura, Galeria Łódzka, Port Łódź
- Poznań: CH Avenida, CH Posnania, Factory Poznań
- Kraków: Factory Kraków, CH Bonarka
- Płock: Mazovia
- Wrocław: СH Wroclavia, CH Magnolia
Punkty franczyzowe: 13
Glare Marketing Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
sales@sorvella.com – kontakt z managerem
info@sorvella.com – informacja