Villaro
O franczyzie – Villaro
Kolekcja męskiej odzieży oferowana przez VILLARO jest wyrazem gwarancji nowoczesnych trendów, najwyższej jakości i dbałości o detale, dzięki produkcji w Polsce.
VILLARO odgrywa rolę w kształtowaniu profesjonalnego wyglądu współczesnego mężczyzny zarówno w pracy, jak i w bardziej nieformalnym, codziennym stylu, a także jest obecna w jego życiu podczas wyjątkowych wydarzeń i uroczystości.
Sklepy VILLARO to miejsca, które często oferują najszerszy wybór odzieży męskiej i akcesoriów w danym mieście, a nawet regionie. Marka ma na celu osiągnięcie szerokiej rozpoznawalności wśród klientów w określonej lokalizacji i w promieniu 40 km. Klienci marki mają świadomość, że w salonach VILLARO otrzymają wsparcie od specjalistów w dziedzinie wizerunku, którym mogą zaufać. Szeroka wiedza na temat trendów, umiejętność dopasowywania ubrań do różnych sylwetek i skuteczność w sprzedaży są wynikiem szkoleń, jakie przechodzą doradcy.
Długoletnie doświadczenie VILLARO w branży, na poziomie ponad 20 lat, skala operacji prowadzonych w własnych sklepach, standaryzacja procesów i wiedza specjalistyczna przyczyniają się do szybkiego osiągania zyskowności i optymalizacji wyników przez nowo otwarte sklepy.
Partnerom VILLARO oferowane jest rozliczenie na zasadzie prowizji od osiąganych wyników, bazujące na towarze powierzonym.
Pomoc dla przedsiębiorcy
- VILLARO oferuje podnajem lokalu lub wsparcie w wyborze lokalizacji i negocjacji umowy;
- projekt aranżacji sklepu, który jest przyjazny dla klienta i zgodny z koncepcją sieci, wraz z nadzorem nad realizacją inwestycji;
- dostarczenie sprzętu komputerowego i oprogramowania, wdrażanie i wsparcie techniczne;
- pomoc w procesie rekrutacji i wdrożenia pracowników zgodnie ze Standardem Obsługi Klienta, włączając w to program badania Tajemniczego Klienta;
- nadzór Kierownika Regionalnego;
- wsparcie od Visual Merchandisera;
- asortyment atrakcyjny cenowo, oparty w dużej mierze na polskich produktach, sprzyjający sprzedaży komplementarnej w średnim przedziale cenowym;
- stała dostępność towaru, efektywna logistyka i rotacja towaru;
- udział w kosztach marketingu, promocji, reklamy, social media, współpracy z lokalnymi stacjami radiowymi, reklam zewnętrznych oraz materiałów reklamowych dostępnych w salonie.
Szacowany koszt inwestycji
Koszty związane z aranżacją lokalu wynoszą około 1000 zł netto/m2;
kaucja w wysokości 20% wartości powierzonego towaru;
Kryteria do współpracy
- własność lokalu, umowa najmu lub gotowość do podnajmu w atrakcyjnych lokalizacjach, z preferencją dla centrów handlowych, pasażów handlowych i dużych sklepów wolnostojących w pobliżu marek o dużym natężeniu ruchu klientów;
- powierzchnia lokalu w granicach 120-200 m2, z możliwością mniejszej powierzchni w galeriach handlowych;
- dostosowanie lokalu do standardów sieci;
- doświadczenie w branży modowej jest pożądane.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 22
Punkty franczyzowe: 1
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Maciej Pabisiak