Cool-Turalny Maluch

O franczyzie – Cool-Turalny Maluch

COOL-TURALNY MALUCH reprezentuje:

COOL-TURALNY MALUCH to unikalny program edukacyjny, który przekazuje zasady savoir vivre oraz etykiety dla młodych dzieci, zarówno przedszkolaków jak i uczniów na początku edukacji szkolnej. Program zyskał już popularność wśród 1000 dzieci z przedszkoli w Trójmieście.

 

Podstawowym celem programu jest rozwijanie u dzieci zainteresowania i wrażliwości na kulturę już od najwcześniejszych lat, co pomaga im przyjąć kulturalne zachowania jako naturalne nawyki, a nie wyjątkową wyższość. Dzieci zdobywają tę wiedzę przez bezpośrednie doświadczenie, praktykę i zabawę. Innowacyjna forma warsztatowa pozwala dzieciom odkryć, że bycie kulturalnym jest przyjemne i korzystne.

 

W miarę rozwoju programu i dziecka, najmłodsi uczą się zachowań w różnych sytuacjach – przy stole, podczas powitań, na urodzinach czy w przedszkolu. Praktykujemy słowną magię, eksplorujemy język sztućców, uczymy się bycia kulturalnym gospodarzem i gościem. Nauka i zabawa idą w parze, a naszym głównym celem jest pokazać, że kultura jest „cool”.

 

Szczegóły projektu i programów dostępne na:  www.malyczlowiekkultury.pl

 

Jak generujesz przychody

  • Partnerstwo z prywatnymi i publicznymi przedszkolami
  • Współpraca ze szkołami podstawowymi
  • Organizacja specjalnych wydarzeń na temat Savoir Vivre (np. urodziny)
  • Indywidualne konsultacje i praca z dziećmi
  • Możliwość organizacji cyklicznych wydarzeń i otwartych warsztatów
  • Możliwość organizacji półkolonii tematycznych
  • Rozwój biznesu i współpraca z trenerami prowadzącymi warsztaty COOL-TURALNY MALUCH w ramach Twojej Licencji

 

Przewidywane zyski

Cena minimalna 1 warsztatu 35 min. to 110 zł netto (135 zł brutto). W zależności od intensywności działań, zwrot z inwestycji następuje między 2 a 4 miesiącem prowadzenia działalności.

 

Jeśli marzysz o prowadzeniu warsztatów savoir vivre i etykiety dla dzieci w swoim mieście, chcesz rozwijać się i realizować swoje cele zawodowe. Jeśli tematyka savoir vivre i wiedza o kulturze są dla Ciebie istotne, cenisz pracę z dziećmi lub masz swoje dzieci i cenisz sobie równowagę między życiem prywatnym i zawodowym – to projekt jest dla Ciebie.

 

Rozpocznij samodzielną karierę, rozwijaj swoje zawodowe pasje i zacznij przekazywać ważną wiedzę.

Pomoc dla przedsiębiorcy

Co otrzymuje franczyzobiorca:

  1. Całodzienna szkolenia.
  • Przegląd warsztatów i programów zajęć,
  • Przegląd strategii pozyskiwania klientów i sprzedaży,
  • Omówienie strategii promocji.

 

  1. Prawo do korzystania z marki na okres umowy.
  2. Widoczność na stronie www.malyczlowiekkultury.pl.
  3. Osobisty adres e-mail (np. a.nowak@malyczlowiekkultury.pl).
  4. Scenariusze 12 warsztatów (Poziom I) – wersja drukowana i elektroniczna.
  5. Różne materiały pomocnicze, w tym gra planszowa, różne obrazki edukacyjne, duża kostka z kieszeniami, zestaw do warsztatów „Etykieta przy stole”, pluszowe pomoce, przypinki do warsztatów „kulturalna rozmowa” oraz przypinki COOL-TURALNY MALUCH, naklejki COOL-TURALNY MALUCH.
  6. Wzory i projekty dyplomów, oferty handlowej, papieru firmowego, naklejek, przypinek, identyfikatora.
  7. Dodatkowe materiały edukacyjne.
  8. Konsultacje przez 12 miesięcy.

Szacowany koszt inwestycji

  • Opłata za zestaw startowy wynosi od 8,9 tys. zł netto (10 947 zł. brutto) (Poziom I). Osoby, które zakupiły Poziom I, mają możliwość zakupienia programu COOL-TURALNY MALUCH cz. II ze 30% zniżką (dostępny od września 2020 roku). (Możliwość wykupienia licencji na wszystkie obszary z wyjątkiem Gdyni, Gdańska i Sopotu),
  • Miesięczna opłata wynosi od 440 zł netto (3 pierwsze miesiące od podpisania umowy są zwolnione z opłaty),
  • Można również wykupić licencję na określony obszar na wyłączność (cena zależy od wielkości obszaru).

Kryteria do współpracy

  1. Początkowy kapitał do uruchomienia inwestycji.
  2. Posiadanie lub gotowość do prowadzenia działalności związanej z edukacją lub szkoleniami.
  3. Aptitude do pracy z dziećmi.
  4. Umiejętności zarządzania i organizacji.
  5. Wiedza w zakresie savoir vivre.
  6. Wymagane wyposażenie: komputer, przenośne głośniki, laminarka, gilotyna do cięcia papieru, drukarka.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  1

Punkty franczyzowe:  2

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Dagmara Łuczka

UDOSTĘPNIJ: