VeloBank

O franczyzie – VeloBank

VeloBank jest znakiem rozpoznawalnym w sektorze bankowości detalicznej, będącym częścią VeloBank S.A. – jednej z największych polskich instytucji finansowych z dominującym rodzimym kapitałem. Instytucja ta stale zbiera pochwały od specjalistów w branży i mediów, zdobywając prestiżowe nagrody, takie jak Newsweek, Złoty Bankier czy Instytucja Roku. Model franczyzowy VeloBanku kierowany jest do osób odważnych, gotowych do intensywnej pracy i mających na celu osiągnięcie zadowalających dochodów.

 

Doświadczenie Kluczowym kryterium wyboru odpowiedniego kandydata jest udokumentowane doświadczenie w sprzedaży. Dużym atutem jest znajomość sektora bankowego. Oprócz umiejętności sprzedażowych, na początkowych etapach działalności, szczególnie zaraz po uruchomieniu placówki, niezwykle ważne są precyzja i staranność w wykonywaniu zadań administracyjnych. VeloBank chętnie współpracuje z potencjalnymi Partnerami, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, odpowiedzialność za rozwój biznesu i zespołu. Znajomość lokalnej społeczności i sieci kontaktów są czynnikami przyspieszającymi proces zdobywania lojalnych Klientów dla nowego oddziału. Jeżeli potencjalny Partner posiada również doświadczenie w zarządzaniu zespołem i umiejętność dobrania kompetentnej i odpowiedzialnej kadry, istnieje możliwość rozszerzenia współpracy i otwarcia kolejnych placówek.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  1. VeloBank oferuje atrakcyjną ofertę produktową oraz system wynagrodzenia prowizyjnego.
  2. Kompleksowy proces mobilny. Możliwość sprzedaży produktów Banku poza placówką, co zapewnia możliwość prowadzenia działalności na nieograniczonym terenie. Do jednej placówki można przypisać dowolną ilość Doradców mobilnych.
  3. Nie ma zakazu prowadzenia innej działalności finansowej poza placówką.
  4. Efektywność – sprawnie świadczymy usługi Klientom w zakresie decyzji kredytowych i uruchomienia kredytu. Możliwość otwarcia placówki w ciągu 1,5 miesiąca od zgłoszenia.
  5. Pełna funkcjonalność systemu zgodna z siecią własną.
  6. Stacjonarne szkolenie wstępne dostępne dla doradców w placówce. Doradcy mobilni odbywają takie szkolenie w formie e-learningu.
  7. Wsparcie edukacyjne – szkolenia zarządcze dla Partnerów, szkolenia sprzedażowe dla Doradców. Stworzyliśmy rozbudowaną ofertę szkoleń z modeli obsługi funkcjonujących w naszym Banku. Partnerom oferujemy także szkolenia i warsztaty prowadzone przez zewnętrznych specjalistów. Mają one na celu rozwijanie kompetencji zarządczych i lidera, dostarczając wiedzy niezbędnej do zarządzania biznesem czy prowadzenia rekrutacji.
  8. Pełne wsparcie Dyrektora Regionalnego. Stale utrzymujemy kontakt z właścicielami placówek franczyzowych, regularnie otrzymując od nich informacje, które pomagają nam doskonalić naszą ofertę. Dyrektorzy Regionalni co najmniej raz w miesiącu spotykają się z Partnerami i wspierają ich w codziennej pracy. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy, są wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami. Traktujemy partnerstwo bardzo poważnie, a podstawą tego jest wsłuchanie się w potrzeby drugiej strony. Rolą Dyrektora Regionalnego jest wsparcie franczyzobiorcy oraz Doradców w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, począwszy od spraw organizacyjnych, technicznych, produktowych, poprzez szkoleniowe, rekrutacyjne, marketingowe.
  9. VeloBank jest wiarygodnym Partnerem – jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
  10. Wsparcie marketingowe:
  • prowadzimy duże kampanie wizerunkowe VeloBank w mediach;
  • placówki franczyzowe są objęte akcjami marketingowymi VeloBank prowadzonymi centralnie;
  • VeloBank dostarcza placówkom pakiet gadżetów promocyjnych oraz materiałów drukowanych na start, w ramach wsparcia działalności placówki;
  • Partner ma możliwość realizowania zaplanowanych przez siebie akcji marketingowych zaakceptowanych przez Bank;
  • oferujemy atrakcyjne gadżety marketingowe w e-sklepie;
  • zapewniamy materiały marketingowe wspomagające sprzedaż;
  • oferujemy bezpłatne projekty graficzne typu: reklamy prasowe, internetowe spoty reklamowe, billboardy, ulotki, wizytówki itp.

Szacowany koszt inwestycji

Od 30 tys. zł.

Kwota ta obejmuje m.in.: koszt wizualizacji i wyposażenia placówki (zgodne z umową agencyjną, określającą standard mebli, sprzętu komputerowego i zabezpieczeń placówki) oraz ubezpieczenia.

Kryteria do współpracy

Oczekiwania wobec partnera:

  • minimum średnie wykształcenie,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu,
  • doświadczenie lub skłonności do sprzedaży bezpośredniej,
  • posiadanie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  68

Punkty franczyzowe:  94

VeloBank S.A.

Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa

+48 664 919 797

ofertafranczyzy@velobank.pl

velobank.pl

UDOSTĘPNIJ: