VeloBank
O franczyzie – VeloBank
VeloBank jest znakiem rozpoznawalnym w sektorze bankowości detalicznej, będącym częścią VeloBank S.A. – jednej z największych polskich instytucji finansowych z dominującym rodzimym kapitałem. Instytucja ta stale zbiera pochwały od specjalistów w branży i mediów, zdobywając prestiżowe nagrody, takie jak Newsweek, Złoty Bankier czy Instytucja Roku. Model franczyzowy VeloBanku kierowany jest do osób odważnych, gotowych do intensywnej pracy i mających na celu osiągnięcie zadowalających dochodów.
Doświadczenie Kluczowym kryterium wyboru odpowiedniego kandydata jest udokumentowane doświadczenie w sprzedaży. Dużym atutem jest znajomość sektora bankowego. Oprócz umiejętności sprzedażowych, na początkowych etapach działalności, szczególnie zaraz po uruchomieniu placówki, niezwykle ważne są precyzja i staranność w wykonywaniu zadań administracyjnych. VeloBank chętnie współpracuje z potencjalnymi Partnerami, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, odpowiedzialność za rozwój biznesu i zespołu. Znajomość lokalnej społeczności i sieci kontaktów są czynnikami przyspieszającymi proces zdobywania lojalnych Klientów dla nowego oddziału. Jeżeli potencjalny Partner posiada również doświadczenie w zarządzaniu zespołem i umiejętność dobrania kompetentnej i odpowiedzialnej kadry, istnieje możliwość rozszerzenia współpracy i otwarcia kolejnych placówek.
Pomoc dla przedsiębiorcy
- VeloBank oferuje atrakcyjną ofertę produktową oraz system wynagrodzenia prowizyjnego.
- Kompleksowy proces mobilny. Możliwość sprzedaży produktów Banku poza placówką, co zapewnia możliwość prowadzenia działalności na nieograniczonym terenie. Do jednej placówki można przypisać dowolną ilość Doradców mobilnych.
- Nie ma zakazu prowadzenia innej działalności finansowej poza placówką.
- Efektywność – sprawnie świadczymy usługi Klientom w zakresie decyzji kredytowych i uruchomienia kredytu. Możliwość otwarcia placówki w ciągu 1,5 miesiąca od zgłoszenia.
- Pełna funkcjonalność systemu zgodna z siecią własną.
- Stacjonarne szkolenie wstępne dostępne dla doradców w placówce. Doradcy mobilni odbywają takie szkolenie w formie e-learningu.
- Wsparcie edukacyjne – szkolenia zarządcze dla Partnerów, szkolenia sprzedażowe dla Doradców. Stworzyliśmy rozbudowaną ofertę szkoleń z modeli obsługi funkcjonujących w naszym Banku. Partnerom oferujemy także szkolenia i warsztaty prowadzone przez zewnętrznych specjalistów. Mają one na celu rozwijanie kompetencji zarządczych i lidera, dostarczając wiedzy niezbędnej do zarządzania biznesem czy prowadzenia rekrutacji.
- Pełne wsparcie Dyrektora Regionalnego. Stale utrzymujemy kontakt z właścicielami placówek franczyzowych, regularnie otrzymując od nich informacje, które pomagają nam doskonalić naszą ofertę. Dyrektorzy Regionalni co najmniej raz w miesiącu spotykają się z Partnerami i wspierają ich w codziennej pracy. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy, są wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami. Traktujemy partnerstwo bardzo poważnie, a podstawą tego jest wsłuchanie się w potrzeby drugiej strony. Rolą Dyrektora Regionalnego jest wsparcie franczyzobiorcy oraz Doradców w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, począwszy od spraw organizacyjnych, technicznych, produktowych, poprzez szkoleniowe, rekrutacyjne, marketingowe.
- VeloBank jest wiarygodnym Partnerem – jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
- Wsparcie marketingowe:
- prowadzimy duże kampanie wizerunkowe VeloBank w mediach;
- placówki franczyzowe są objęte akcjami marketingowymi VeloBank prowadzonymi centralnie;
- VeloBank dostarcza placówkom pakiet gadżetów promocyjnych oraz materiałów drukowanych na start, w ramach wsparcia działalności placówki;
- Partner ma możliwość realizowania zaplanowanych przez siebie akcji marketingowych zaakceptowanych przez Bank;
- oferujemy atrakcyjne gadżety marketingowe w e-sklepie;
- zapewniamy materiały marketingowe wspomagające sprzedaż;
- oferujemy bezpłatne projekty graficzne typu: reklamy prasowe, internetowe spoty reklamowe, billboardy, ulotki, wizytówki itp.
Szacowany koszt inwestycji
Od 30 tys. zł.
Kwota ta obejmuje m.in.: koszt wizualizacji i wyposażenia placówki (zgodne z umową agencyjną, określającą standard mebli, sprzętu komputerowego i zabezpieczeń placówki) oraz ubezpieczenia.
Kryteria do współpracy
Oczekiwania wobec partnera:
- minimum średnie wykształcenie,
- minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu,
- doświadczenie lub skłonności do sprzedaży bezpośredniej,
- posiadanie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 68
Punkty franczyzowe: 94
VeloBank S.A.
Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa