JumpWorld
O franczyzie – JumpWorld
JumpWorld daje możliwość dla franczyzobiorców, do zainstalowania w pełni wyposażonego parku trampolin, który zawiera umiejętnie zaprojektowany „świat trampolin”. Park ten składa się z różnorodnych stref tematycznych takich jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka, arena gladiatorów, ścianka do wspinaczki, główna arena, strefa „parkour” i tory przeszkód ninja. Wśród dodatkowych atrakcji dostępnych w niektórych parkach, można znaleźć: poduszki powietrzne, tyrolki, zjeżdżalnie na pontonie, strefy piłki nożnej, niwelatory.
Typ tego przedsięwzięcia można uruchomić jako atrakcję w centrum handlowym dla klientów, lub jako samodzielny park rozrywki w niezależnej hali. Park trampolin JumpWorld może być także świetnym uzupełnieniem dla istniejącego klubu fitness czy innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin JumpWorld to miejsca idealne dla osób w każdym wieku poszukujących aktywnej formy rozrywki. Są to dynamicznie rozwijające się i wysoce dochodowe przedsięwzięcia. Każdy z parków staje się miejscem regularnych wizyt dla rodzin i osób aktywnie spędzających czas. W rezultacie, taki biznes generuje stabilne przychody, które z roku na rok rosną.
Twoja lokalizacja stanie się nowoczesnym centrum rozrywki dla osób w każdym wieku w zasięgu 40 km. Koncepcja JumpWorld dostarcza pozytywnych wrażeń zarówno dla klientów, jak i dla właścicieli parku.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Zadania obejmują wybór odpowiedniego miejsca na biznes i stworzenie parku od podstaw, przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku, zaopatrzenie parku, rekrutację i szkolenie personelu, prowadzenie skutecznych działań marketingowych, stworzenie przewagi konkurencyjnej, pomoc w zdobyciu różnych form finansowania (leasing, kredyt) i ciągłe wsparcie w zarządzaniu biznesem.
Szacowany koszt inwestycji
Opłata licencyjna zaczyna się od 20 tys. zł (jednorazowa opłata), nakłady inwestycyjne w projekt zaczynają się od 450 zł za mkw. parku w Polsce, comiesięczna opłata franczyzowa wynosi od 6 proc. od obrotu parku na miesiąc, a comiesięczna opłata na fundusz marketingowy to 2 proc. od obrotu parku na miesiąc.
Kryteria do współpracy
Wymagana powierzchnia hali to od 400 m² do 5000 m2; Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) musi być równa lub większa od 5,5 m; Personel powinien liczyć co najmniej 7 osób; Nakłady inwestycyjne powinny wynosić co najmniej 450 zł/m²; Lokalizacja – centra handlowe lub wolnostojące hale z dostępem do komunikacji publicznej; Hala powinna być ocieplona i spełniać warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej; Musi być zachowany standard prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 2
Punkty franczyzowe: 9
JumpWorld sp. z o.o. sp. k.
ul. Gallusa 12/121, 40-594 Katowice
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Zbigniew Macion