Kids Studio
O franczyzie – Kids Studio
Kids Studio to wyjątkowy na polskim rynku koncept franczyzowy, skupiający się na tworzeniu przestrzeni sportowych przeznaczonych dla dzieci. Gama zajęć obejmuje szeroki wybór aktywności gimnastycznych i tanecznych, mocno podkreślając wartość edukacji przez sport. Wprowadzili unikalny model edukacji, łącząc ideę zespołowych zajęć z opcją uczestnictwa w dodatkowych, skoncentrowanych na określonej umiejętności zajęciach. Propozycja obejmuje między innymi zespoły taneczno-rytmiczne dla najmłodszych (4-6 lat) oraz zespoły taneczne i gimnastyczne dla starszych dzieci.
Wszystkie oferowane przez nich zajęcia i rozwiązania wynikają z zastosowania aktualnie obowiązujących na świecie standardów. Kluczowym elementem strategii Kids Studio jest ciągła rozbudowa i doskonalenie oferty.
Nieustannie inwestują w swoją kadrę. Opracowali normy efektywnej komunikacji i obsługi klienta, które chcieliby podzielić. Organizują szkolenia dla swojego personelu, aby nieustannie podnosili swoje umiejętności i reprezentowali markę Kids Studio. Są przekonani, że zadowolenie pracowników przekłada się na zadowolenie klientów.
Rozumieją, że udana współpraca opiera się na zrozumieniu, że sukces marki zależy od sukcesu poszczególnych przedsiębiorstw działających pod jej marką. Z radością podzielą się swoim doświadczeniem i pasją, które wpłynęły na stworzenie marki Kids Studio.
Pomoc dla przedsiębiorcy
IDENTYFIKACJA MARKI KIDS STUDIO
Decydując się na bycie franczyzobiorcą Kids Studio, od pierwszego dnia operacji współpracujecie z marką, która zdobyła sukces. Skorzystacie z zastrzeżonych znaków handlowych, praw autorskich, tajemnic handlowych, standardów komunikacji i obsługi klienta oraz wszelkich poufnych dokumentów, procesów i formuł marki Kids Studio.
DOSTĘP DO KNOW-HOW
Dołączając do sieci franczyzowej Kids Studio, zyskujecie dostęp do know-how firmy, co jest gotowym przepisem na prowadzenie biznesu. Bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów i tworzenia strategii rynkowych, otrzymacie gotowy plan działania.
WSPIARCIE OD WŁAŚCICIELA
Jako właściciele i twórcy marki Kids Studio, każdego franczyzobiorcę traktują jak partnera i zapewniają wsparcie w każdej sytuacji. Oferują pomoc na każdym etapie działalności, w tym doradztwo przy zakładaniu własnej firmy, pomoc w znalezieniu odpowiedniego miejsca, możliwość korzystania z doświadczonej ekipy remontowo-budowlanej, dostosowanie lokalu do standardów sieci, a także szkolenia z zakresu prowadzenia biznesu, księgowości, promocji i marketingu.
KORZYŚCI Z DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Dołączając do sieci franczyzowej Kids Studio, otrzymujecie możliwość czerpania korzyści z dużej kampanii reklamowej prowadzonej przez dawcę licencji dla całej sieci.
EDUKACJA I ROZWÓJ
Kids Studio proponuje autorski program szkoleniowy dla franczyzobiorców i ich pracowników, obejmujący podstawy i specjalistyczną wiedzę w niezbędnym zakresie. Instruktorzy otrzymają pełne informacje o programie zajęć opracowanym przez Kids Studio. Udostępnią również podręcznik standardów operacyjnych. Przez cały czas działalności będą dostarczać swoje doświadczenia.
Szacowany koszt inwestycji
Minimalna inwestycja: od 40 000 PLN
Opłata za licencję: 10 000 PLN
Koszty standardyzacji wnętrz: od 20 000 PLN
Miesięczna opłata stała: 1 000 PLN
Roczna opłata marketingowa: 3 000 PLN
UWAGA: Wszystkie kwoty są wartościami netto i podlegają negocjacji.
Kryteria do współpracy
Warunki systemu franczyzowego Kids Studio:
Miejscowość z populacją przekraczającą 10 tys. mieszkańców Wymogi lokalowe: lokal o powierzchni min. 150 m2
Wymogi stawiane franczyzobiorcy:
Osobiste zaangażowanie Podstawowa wiedza z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej Umiejętność pracy z ludźmi Zaangażowanie i konsekwencja w realizacji wyznaczonych celów
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 2 w Łodzi (Kids Studio Łódź, Kids Studio Open Space Łódź)
Punkty franczyzowe: 2 (Kids Studio Gdynia, Kids Studio Zgierz)
JT Promotion Jarosław Tomczewski
ul. Mieszka I 1, 92-415 Łódź
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Jarosław Tomczewski