Naturhouse
O franczyzie – Naturhouse
Naturhouse, zaliczający się do czołówki polskich Centrów Dietetycznych, specjalizuje się w dziedzinie dietetyki i żywienia. Przedsiębiorstwo proponuje kompleksowe programy dietetyczne, które nie tylko pomagają w walce z nadwagą i otyłością, lecz także rozwiązują szereg problemów powiązanych z odżywianiem. Taka kompleksowość jest znakiem rozpoznawczym Naturhouse na rynku dietetycznym. Stałe wsparcie od specjalistów, spersonalizowany plan diety i suplementacja bazująca na naturalnych ekstraktach gwarantują sukces. Celem proponowanych programów jest edukacja w zakresie zdrowych nawyków żywieniowych, co prowadzi do smukłej sylwetki, zdrowia i doskonałego samopoczucia.
Naturhouse zaistniał na rynku w 1992 roku, obecnie dysponuje siecią ponad 2300 placówek w ponad 40 krajach na całym świecie! Polską działalność rozpoczął w 2006 roku. Na dzień dzisiejszy, dysponuje ponad 300 punktami, z których większość stanowią franczyzobiorcy. Przewiduje się dalszy, dynamiczny rozwój sieci na terenie kraju, zarówno w większych miastach (powyżej 40 tys. mieszkańców), jak i w mniejszych (około 20 tys. mieszkańców).
Naturhouse jest laureatem wielu prestiżowych rankingów, takich jak Top 100 Global Franchises, Gazele Biznesu czy Diamenty Forbesa. Według Franchise Direct, to jedyna hiszpańska franczyza wśród 30 najlepszych na świecie! Przedsiębiorstwo nie pobiera opłaty wstępnej ani procentu od utargu. Opłata licencyjna wynosi 2,4 tys. zł + VAT, płatna z góry za każdy rok trwania umowy franczyzowej. Umowa franczyzowa zawierana jest na 5 lat z możliwością przedłużenia. Franczyzodawca oferuje bezpłatne szkolenia merytoryczne dla personelu i inwestorów, koszty podróży, zakwaterowania i wyżywienia osób szkolących pokrywa franczyzobiorca.
Naturhouse proponuje dwa modele biznesowe: Naturhouse Standard oraz Naturhouse MINI. Naturhouse Standard to propozycja dla większych miejscowości (powyżej 40 tys. mieszkańców) skierowana do dietetyków i przedsiębiorców, którzy nie posiadają dietetycznego wykształcenia, ale chcą prowadzić firmę pod szyldem znanej marki i zatrudniać kwalifikowany personel.
Naturhouse MINI to idealny wybór dla dietetyka, który pragnie otworzyć prywatny gabinet pod szyldem uznanej marki. Ten model umożliwia otwarcie placówki franczyzowej w mniejszych miastach do 20 tys. mieszkańców i prowadzenie działalności jako samozatrudniony. Franczyzobiorca jest jednocześnie dietetykiem pracującym w punkcie oraz zarządcą własnej firmy. To rozwiązanie znacząco obniża koszty pracy.
Aby rozpocząć współpracę z Naturhouse, konieczne jest dysponowanie kwotą 50-90 tys. zł, która będzie przeznaczona na adaptację lokalu zgodnie ze standardami sieci. Kwota ta obejmuje: zakup mebli sklepowych i biurowych, sprzętu i oprogramowania komputerowego, koszty identyfikacji wizualnej. Dodatkowo, na zakup produktów niezbędnych do rozpoczęcia działalności, franczyzobiorca musi przeznaczyć ok. 25 tys. zł.
Potencjalny franczyzobiorca musi posiadać lokal (własny lub wynajęty) o powierzchni około 30-50 m2 (w zależności od modelu: Standard czy MINI), preferowany jest lokal położony w pobliżu innych placówek handlowych. Koszty remontu lokalu, w którym ma być prowadzona działalność, oscylują w granicach 5-20 tys. zł, zależnie od jego stanu technicznego. Przewidywany okres zwrotu z inwestycji to od 4 do 8 miesięcy.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Naturhouse oferuje szeroki pakiet wsparcia, obejmujący m.in. doradztwo w zakresie wyboru lokalizacji i oceny opłacalności inwestycji, pomoc w rekrutacji personelu, doradztwo w procesie przygotowania lokalu zgodnie ze standardami sieci, bezpłatne szkolenia dla personelu i franczyzobiorcy, wsparcie w planowaniu lokalnych działań reklamowych, dostarczenie szerokiej gamy produktów markowych, opiekę koordynatorki regionalnej, prowadzenie ogólnokrajowych działań reklamowych i wizerunkowych, promocję placówki w branżowym magazynie Peso Perfecto, poprzez publikację wywiadów z personelem i klientami placówki.
Szacowany koszt inwestycji
szacowany koszt inwestycji wynosi 50-90 tys. zł,
opłata licencyjna wynosi 2,4 tys. zł + VAT rocznie.
Kryteria do współpracy
Posiadanie lokalu o powierzchni około 30-50 mkw., własnego lub wynajętego, z wystawą, dobra lokalizacja, miejsce o dużym natężeniu ruchu, korzystne do prowadzenia działalności, najlepiej w sąsiedztwie innych placówek handlowych i usługowych, zdolność finansowa umożliwiająca uruchomienie działalności.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 20
Punkty franczyzowe: 200
Naturhouse sp. z o.o.
ul. Dostawcza 12A, 93-231 Łódź