Travelplanet.pl

O franczyzie – Travelplanet.pl

Travelplanet.pl, będąc wieloagentem zorganizowanym dla turystyki, posiada na swoim koncie ponad dwie dekady doświadczenia na polskim rynku, będąc częścią globalnej grupy INVIA. Przybiera formę portalu turystycznego oraz sieci franczyzowych salonów turystycznych, prowadzonych w tradycyjnym formacie (naziemne biura podróży). Franczyza Travelplanet.pl skupia się na oferowaniu wycieczek, ubezpieczeń turystycznych i powiązanych produktów (np. wycieczki fakultatywne). Partnerzy mają okazję czerpać korzyści z mocnej i popularnej marki Travelplanet.pl, dobrze rozpoznawalnej wśród klientów. Każdy Partner prowadzi działalność na własny rachunek, mając gwarancję wyłączności w swoim regionie.

Pomoc dla przedsiębiorcy

Oferujemy warunki współpracy, które bazują na atrakcyjnym systemie prowizji oraz Umowie Franczyzy, która jest jedyna na rynku zawieraną na czas nieokreślony.

 

Sprzedaż:

  • ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu salonami podróży w formacie naziemnym;
  • zakrojony na szeroko system szkoleniowy/ tour-study;
  • możliwość sprzedaży ofert TO w lokalizacji salonu Partnera;
  • przywilej korzystania z logotypu Travelplanet.pl przez czas trwania Umowy;
  • dostęp do zaawansowanych systemów sprzedażowych i raportujących;
  • w asortymencie ponad 50 touroperatorów, w tym ofertę TOP 10 polskich i zagranicznych touroperatorów, co jako jedyny multiagent na rynku polskim oferujemy;
  • pomoc ze strony Regionalnego Kierownika Sprzedaży;
  • możliwość sprzedaży kart podarunkowych Travelplanet.pl.

 

Marketing

  • operowanie pod rozpoznawalną i dobrze znana marką;
  • wsparcie w procesie tworzenia zewnętrznej i wewnętrznej wizualizacji salonu;
  • marketingowe wsparcie w narzędziach elektronicznych (FB, Insta, wizytówka Google);
  • wsparcie w obszarze marketingu stacjonarnego (plakaty, banery, billboardy);
  • uczestnictwo w promocjach organizowanych przez touroperatorów;
  • pakiet startowy zawierający gadżety dla klientów salonu;
  • udział w ogólnopolskich kampaniach ATL (TV/ radio/ outdoor) budujących wizerunek i świadomość marki Travelplanet.pl.

Szacowany koszt inwestycji

  • Opłata wstępna wynosi 5 tys. zł netto;
  • Opłata jest jednorazowa,
  • Nie naliczamy dodatkowych opłat za udział w Systemie, poza kosztami refaktur (terminal, opłaty za płatności elektroniczne, opłaty za dostęp do systemów dostawców zewnętrznych np. MerlinX);
  • Partner podejmuje decyzje o dostosowaniu salonu i jego wyposażenia wg wzajemnie uzgodnionych projektów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej.
  • Szacowany koszt otwarcia salonu o powierzchni 20 – 30m2 wynosi od 35 – 50 tys. zł netto

Kryteria do współpracy

Akceptujemy Franczyzobiorców z doświadczeniem w turystyce jak i osoby chętne do poświęcenia czasu na zrozumienie jej specyfiki (nie wymagamy doświadczenia w branży)

 

Miasta z populacją powyżej 15 tys. mieszkańców (zawsze analizujemy potencjał lokalizacji, uwzględniając też lokalnie działające salony),

 

Salony na ulicach:

  • lokalizacja na parterze
  • wejście bezpośrednio z ulicy
  • minimum jedna witryna
  • powierzchnia co najmniej 20m2

 

Salony w dyskontach osiedlowych, centrum handlowych, pasażach i parkach handlowych:

  • wejście bezpośrednio z głównego korytarza
  • minimum jedna witryna
  • powierzchnia co najmniej 20m2

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  3

Punkty franczyzowe:  86

Travelplanet.pl S.A.

ul. Legnicka 48-50 bud. G, 54-202 Wrocław

franczyza@travelplanet.pl

travelplanet.pl

UDOSTĘPNIJ: