Verbatoria
O franczyzie – Verbatoria
Verbatoria wprowadza nowatorski sposób badania talentów poprzez wykorzystanie neurofeedbacku. Właściwa technika oraz zadania specjalnie zaprojektowane do pomiaru neuronalnych związków z procesem myślenia, ich analiza za pomocą algorytmów i przekazywanie wyników w łatwo zrozumiałych raportach. Całość testu trwa godzinę, z czego połowa jest przeznaczona na odpowiedzi na pytania i zadania, a pozostałe 30 minut na analizę wyników. Verbatoria, oprócz oceny naturalnych zdolności i innych kategorii psychologicznych, sugeruje kierunki rozwoju.
Więcej informacji na stronie (w języku angielskim): https://verbatoriamalaysia.com/
Pomoc dla przedsiębiorcy
Franchisobiorca otrzymuje od nas wieczystą licencję, sprzęt Verbatoria, dwudniowe szkolenie, dostęp do naszego oprogramowania dla trzech osób, wsparcie techniczne i więcej. Master-franchisobiorca dodatkowo otrzymuje wyłączność na określone terytorium oraz możliwość sprzedaży franczyz na swoim obszarze.
Nasza pomoc obejmuje:
- pomoc w uruchomieniu punktu testowania (w tym dwudniowe szkolenie);
- wsparcie w rekrutacji specjalistów;
- pomoc w prowadzeniu działań marketingowych;
- szkolenie i certyfikację zespołu franchisobiorcy (do 3 osób);
- przygotowanie indywidualnych raportów dla klientów na podstawie dostarczonych surowych danych;
- ustawienie strony dla miasta franchisobiorcy na naszej stronie internetowej i automatyczne przesyłanie zgłoszeń klientów;
- włączenie zespołu franchisobiorcy do społeczności Verbatoria w celu łatwiejszego dzielenia się doświadczeniami online;
- wsparcie konsultacyjne z klientami w razie potrzeby;
- organizowanie regularnych szkoleń i webinarów, promowanie udziału w wystawach i konferencjach.
Szacowany koszt inwestycji
Koszt początkowy wynosi 4.990 euro (taka sama kwota w każdym kraju).
Kryteria do współpracy
Poszukujemy przedsiębiorców z wykształceniem psychologicznym, psychoterapeutycznym, HR.
Współpraca z nami wymaga:
- samodzielnego znalezienia lokalizacji i wynajęcia biura o powierzchni około 20m2;
- zakupu od nas zestawów testowych, licencji i czujników;
- płacenia stałej opłaty za każdy raport;
- ustalenia lokalnej ceny usług. Referencyjna cena rynkowa za test wynosi od 60 do 100 USD (w Hongkongu nawet 400 USD);
- prowadzenia działań marketingowych (cyfrowych, Instagram, Pinterest, Facebook itd.).
Szczegóły o firmie
Punkty franczyzowe: ponad 200 na świecie
SolutionLAB d.o.o.
Veselina Masleše 51, 11000 Belgrade
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Kenan Begić (po angielsku)