Xtreme Fitness Gyms
O franczyzie – Xtreme Fitness Gyms
Bazujący na wieloletnich praktykach w sektorze, oryginalny model franczyzowy zyskał uznanie zarówno od ekspertów jak i Franczyzobiorców: zdobycie pierwszego miejsca w kategorii Lider Jakości – Model Franczyzowy, zdobycie pierwszego miejsca w kategorii Innowacja Roku podczas Targów Franczyza Expo 2020, przynależność do Polskiej Organizacji Franczyzodawców, oraz tytuł Zdrowa Marka Roku.
Procesy, standardy oraz wyjątkowe metody, które są owocem wieloletnich praktyk w sektorze fitness, dają możliwość Franczyzobiorcom do osiągnięcia zyskowności biznesu już w początkowych miesiącach po inauguracji klubu.
Franczyzobiorca zyskuje dostęp do gotowych rozwiązań i skutecznych metod niezbędnych do efektywnej eksploatacji biznesu. Wśród nich, dedykowany dla klubów Xtreme, system operacyjny GymOS, zawierający: panel CRM, optymalizację procesów sprzedaży, akcje marketingowe, analizy, raporty. Ponadto, Franczyzobiorca dostaje podręcznik operacyjny zawierający pełne know-how z detalicznym opisem sprawdzonej struktury prowadzenia klubów fitness.
Mocą sieci jest posiadanie ekipy czołowych ekspertów z obszarów prawa, marketingu, IT, księgowości oraz z sektora fitness. Nieustanna opieka tych specjalistów zapewnia Franczyzobiorcom szeroki wachlarz szkoleń oraz ciągłe wsparcie na każdym etapie przed i po inauguracji klubu.
Pomoc dla przedsiębiorcy
- asysta w wyszukiwaniu lokalizacji oraz odpowiedniego miejsca
- negocjowanie najbardziej korzystnych warunków czynszu i kontraktu najmu
- przygotowywanie wizualizacji klubu
- analiza rynku, konkurencji oraz tworzenie odpowiedniej strategii marketingowej
- dobór sprzętu oraz aranżacja wnętrz
- asysta w zatrudnianiu pracowników oraz realizacja planu szkoleniowego
- przygotowanie efektywnej kampanii przed sprzedażą
- systematyczne szkolenia i dostęp do oryginalnej platformy e-learningowej
- oryginalne i dedykowane narzędzia oraz programy do prowadzenia klubu
- stałe wsparcie menedżera franczyzowego.
Szacowany koszt inwestycji
- początkowa opłata franczyzowa w wysokości 160 tys. zł netto
- bieżąca opłata franczyzowa uiszczana co miesiąc od momentu inauguracji klubu w wysokości 3 zł od metra kwadratowego powierzchni lokalu oraz 3% od wysokości sprzedaży netto
- miesięczna opłata na fundusz marketingowy w wysokości 875 zł netto
- inwestycyjne koszty: od 300 tys. zł netto, z możliwością zewnętrznego finansowania.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 13
Punkty franczyzowe: 39
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Krystian Janeczek: +48 534 123 417
Bartłomiej Grabowski: +48 538 394 742
Łukasz Nowak: +48 886 330 320