Dobra Pączkarnia

O franczyzie – Dobra Pączkarnia

Pączki oferowane w tym systemie franczyzowym są pieczone zgodnie z przekazywanymi z pokolenia na pokolenie recepturami, z użyciem tradycyjnych technik produkcji. Właściciele marki dołożą wszelkich starań, aby każda dostarczana słodkość była doskonałej jakości, zawsze świeża i podawana klientom w ciepłej formie.

 

Kluczowym elementem dla funkcjonowania tej franczyzy jest know-how firmy, które jest udostępniane franczyzobiorcom. Otrzymują oni wszechstronne wsparcie na przestrzeni całego czasu trwania umowy, obejmujące szkolenia, działania marketingowe, dostawy produktów oraz monitorowanie jakości. Partnerom gwarantowane jest zaangażowanie i współpraca w prowadzeniu ich biznesu. Właściciel franczyzy nie musi mieć doświadczenia w branży gastronomicznej, gdyż zespół marki kompleksowo przygotuje zarówno franczyzobiorcę, jak i jego zespół do zarządzania Pączkarnią.

 

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta oraz efektywne procesy produkcji, franczyzobiorca będzie uczestniczył w miesięcznym szkoleniu prowadzonym przez markę, które pomaga w efektywnym zarządzaniu biznesem. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie w wyborze personelu i lokalizacji, projektowanie wnętrz, a także wygląd i stroje personelu – marka doradzi na każdym etapie tworzenia Pączkarni. Dostęp do starannie zaprojektowanego modelu franczyzy oraz prognoz finansowych jest gwarantowany.

 

Ważną częścią funkcjonowania franczyzy są regularne spotkania i konsultacje – zobowiązują się do pięciu wizyt w tygodniu w lokalu franczyzobiorcy przez pierwszy miesiąc prowadzenia działalności, a następnie co najmniej jednej wizyty w miesiącu. Partner marki otrzyma przemyślane strategie marketingowe oraz sprawdzoną sieć dostawców i partnerów – dostarczy franczyzobiorcy, za jego środki, wszystkie niezbędne urządzenia do prowadzenia działalności, która jest przedmiotem umowy.

 

Założeniem Pączkarni jest dostarczanie produktu najwyższej jakości przez specjalnie przeszkolony personel. Lokale są dobierane tak, aby klient miał możliwość obserwacji całego procesu produkcji. Wszystkie osoby zainteresowane współpracą z marką na pierwsze spotkanie zapraszane są do siedziby w Szczecinie. To doskonała okazja do poznania specyfiki Pączkarni i podjęcia decyzji o rozpoczęciu współpracy franczyzowej.

Pączkarnia to propozycja dla tych, którzy pragną oferować dobry produkt i szybko odzyskać zainwestowane środki. To oferta dla tych, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w rozwoju swojego biznesu.

Szacowany koszt inwestycji

  • Kwota minimalna wymagana do uruchomienia Pączkarni wynosi 120 tys. zł, a minimalny metraż lokalu to 30 m².
  • Lokal powinien znajdować się w miejscu łatwo dostępnym dla klientów, z możliwością obserwacji procesu produkcji.
  • Opłaty na rzecz franczyzodawcy wynoszą 7% – z czego 2% przeznaczane jest na działania marketingowe sieci.
  • Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 20 tys. zł, która obejmuje:
      5 tys. zł jako opłatę wstępną
      15 tys. zł przy podpisaniu umowy franczyzowej

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  1

Punkty franczyzowe:  49

Dobra Pączkarnia sp. z o. o. sp. k.

5 Lipca 46, 70-374 Szczecin

+48 517 766 469

j.kloc@dobrapaczkarnia.pl

dobrapaczkarnia.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Jacek Kloc

UDOSTĘPNIJ: