Domino’s Pizza
O franczyzie – Domino’s Pizza
Domino’s Pizza to marka założona w 1960 roku przez Tom’a Monaghana, która zyskała globalne uznanie jako lider w sektorze dostaw pizzy, z wynikiem przekraczającym milion dostarczanych pizz dziennie na całym świecie. Sieć jest obecna na 90 rynkach, dysponuje ponad 15 tysiącami punktów sprzedaży, a w Polsce ma ambicje do otwarcia 200-300 dodatkowych pizzerii. Domino’s udostępnia swoim partnerom franczyzowym sprawdzony i wielokrotnie testowany model biznesowy oraz know-how, nad którym pracuje codziennie ponad 200 tysięcy pracowników.
Nieustannie doskonaląc swoje umiejętności w przygotowywaniu i dostarczaniu pizzy, Domino’s nie toleruje żadnych kompromisów w kwestii jakości produktów. Ta postawa skutkuje zadowoleniem klientów i gwarantuje powtarzalność zakupów. Franczyzobiorcom oferuje ona unikalny model biznesowy, starannie dopasowany do potrzeb klientów.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Zależy nam na Twoim sukcesie:
- Proponujemy wsparcie marketingowe (m.in. kampanie ATL, promocje internetowe przez cały rok) mające na celu zwiększenie liczby zamówień w Twoim lokalu,
- Gwarantujemy bieżące wsparcie (np. centralizacja zakupów dla zapewnienia najniższych cen) oraz udostępniamy Ci nasze sprawdzone rozwiązania (m.in. nasz autorski system konwersji zapewniający powtarzalność zakupu, system monitoringu efektywności pracowników Twojej pizzerii w czasie rzeczywistym),
- Pragniemy wspólnego sukcesu, dlatego system rozliczeń jest zaprojektowany z myślą o Twoim rozwoju i wzroście.
Zapewniamy Ci wszystko, czego potrzebujesz na początku:
- Zaoferujemy Ci szybki i bezproblemowy start – pomożemy w wyborze lokalizacji, uwzględniając efektywność strefy dostaw i optymalizację kosztów pracowniczych, a także zaplanujemy Twój lokal tak, aby maksymalizować efektywność przygotowywania pizzy. Wdrożymy nasz unikalny system zarządzania pizzerią Domino’s Pulse ®, w pełni zintegrowany z systemem zamówień online, z funkcją śledzenia zamówień przez klienta,
- Gwarantujemy wsparcie, sprawdzoną strategię i gotowy plan działania – zapewnimy kompleksowe szkolenie w lokalu Domino’s Pizza przed otwarciem własnej pizzerii oraz pomożemy w opracowaniu indywidualnej strategii marketingowej na cały rok, dostosowanej do Twojej lokalizacji,
- Zminimalizujemy ryzyko na starcie – zapewniamy indywidualne wsparcie w zarządzaniu Twoją pizzerią w początkowym okresie po otwarciu. Będziemy Ci towarzyszyć na każdym etapie procesu, zawsze gotowi do udzielenia pomocy,
- Proponujemy rabaty i upusty dostosowane do potrzeb każdego kandydata.
Szacowany koszt inwestycji
Estymowany koszt inwestycji wynosi 500 000 zł netto (kwota ta może ulec zmianie w zależności od posiadania własnego lokalu i kosztów adaptacji wynajętego miejsca).
Początkowa opłata po podpisaniu umowy: 28 500 zł netto
Opłata miesięczna: 4% od sprzedaży (opłata międzynarodowa), 2,5% (opłata lokalna)
Kryteria do współpracy
- Pasjonat pizzy,
- z doświadczeniem we własnym biznesie (minimum 3 lata lub z doświadczeniem w gastronomii),
- z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem,
- zorientowany na wzrost i rozwój swojego biznesu,
- gotowy do osobistego zaangażowania w prowadzenie pizzerii,
- chętny do nauki i otwarty na zmiany,
- niezłomny w dążeniu do najwyższej jakości produktów i obsługi klienta,
- preferowane osoby posiadające własny lokal.
Osoby posiadające własny lokal:
Preferowana powierzchnia lokalu to 80-120 mkw.,
wymagania techniczne: zasilanie 85 kW, kanał wentylacyjny wyciągowy.
Osoby nie posiadające własnego lokalu:
Gwarantujemy pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji,
dysponujemy również lokalami gotowymi do rozpoczęcia działalności franczyzowej.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 109
Punkty franczyzowe: 8
DP Polska S.A.
ul. Dąbrowiecka 30, 03-932 Warszawa