Ice’n’go
O franczyzie – Ice'n'go
Lody ICE’N’GO są produkowane z naturalnych składników przy użyciu technologii kriogenicznej opracowanej przez NASA. Lody mają formę mini kuleczek i są dostępne w wielu smakach, z sezonowymi wariantami co roku. Są one serwowane w różnych formatach, od czapeczek z daszkiem do papierowych kubków i saszetek.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Franczyzobiorcy mogą liczyć na pełne wsparcie, poczynając od szkoleń i know-how, aż po materiały marketingowe i indywidualne podejście. Franczyzodawca nie pobiera opłat marketingowych ani licencyjnych, co stanowi dodatkowy atut dla potencjalnych partnerów.
Szacowany koszt inwestycji
System franczyzowy wymaga wkładu około 8000 zł i obejmuje pełny punkt sprzedaży wraz z zatowarowaniem. Model partnerski nie wymaga wkładu finansowego i jest skierowany do istniejących punktów o dużym natężeniu ruchu, takich jak parki rozrywki, aquaparki, sale zabaw dla dzieci, centra rozrywki, parki trampolin, lodziarnie i inne.
Kryteria do współpracy
Kluczowym wymogiem dla franczyzobiorcy jest posiadanie odpowiedniej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży.
Taki system franczyzowy daje wiele możliwości dla osób chcących prowadzić działalność w branży lodziarskiej, zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają, jak i dla tych, którzy już posiadają swoje punkty sprzedaży. Jego elastyczność, jak również fakt, że nie wymaga on wysokich nakładów finansowych, sprawiają, że jest to atrakcyjna oferta na rynku franczyzowym.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 10
Punkty partnerskie: 53
Punkty franczyzowe: 17
ICE’N’GO Poland sp. z o.o.
ul. Bartosza Głowackiego 2/4A
+48 602 881 031
info@icengo.com.pl
icengo.com.pl