Little Caesars Pizza
O franczyzie – Little Caesars Pizza
Zaczynając od pojedynczej pizzerii w 1959 roku, Little Caesars Pizza przemierzyła drogę do globalnego lidera. Mike i Marian Ilitch, założyciele marki, otworzyli swoje pierwsze miejsce w Michigan. Od rozpoczęcia franczyzy w 1962 roku, aż do roku 1969, marka zyskała międzynarodowy zasięg. Obecnie, Little Caesars Pizza jest trzecią największą siecią pizzerii na świecie, co świadczy o efektywności modelu biznesowego. Działając w 24 krajach, Little Caesars posiada szeroko rozpoznawalną markę z ambitnymi planami ekspansji, szczególnie w Europie. Obecna na czterech kontynentach, sieć cieszy się uznaniem za wartość, wygodę i wysoką jakość swojej pizzy. Przez dwanaście lat z rzędu zdobywa tytuł „Best Value in America”.
Koncepcja HOT-N-READY, wprowadzona przez Little Caesars, umożliwia obsługę klientów w mniej niż 30 sekund, oferując niedrogą, świeżą pizzę i dodatki bez konieczności oczekiwania czy wcześniejszego zamawiania.
Konsekwentnym priorytetem Little Caesars jest utrzymanie jakości smaku swojego produktu. Pizzę przygotowuje się z najświeższych składników, w tym ciasta wyrabianego codziennie na miejscu, sosu pakowanego świeżo i nigdy nie mrożonego, oraz unikalnej kombinacji sera mozzarella i Muenster. Prosty menu zapewnia możliwość dostarczania produktów wysokiej jakości przy zachowaniu niskich kosztów, gotowych na przybycie klienta.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Little Caesars ma specjalistyczny zespół ds. Rozwoju franczyzy, którego zadaniem jest pomaganie franczyzobiorcom w implementacji procesów i systemów mających na celu optymalizację wyników.
Franczyzobiorcy otrzymują narzędzia umożliwiające skorzystanie z sprawdzonego systemu marki, w tym szkolenia, usługi architektoniczne służące projektowaniu i budowie, bieżące badania i rozwój nowych produktów, oraz regularne i skuteczne akcje marketingowe.
Szacowany koszt inwestycji
Minimalny koszt wynosi 2 mln USD netto z dodatkowymi minimalnymi wymaganiami dotyczącymi aktywów płynnych/gotówki. Minimalne kwoty mogą się różnić w zależności od liczby lokali.
Kryteria do współpracy
Wymagane jest zapał, pasja i udokumentowany sukces w branży restauracyjnej lub detalicznej, gruntowne zrozumienie lokalnej kultury, rynku nieruchomości i handlu w obszarze działania, pełnoetatowy, lokalny zespół wsparcia na rzecz rozwoju marki Little Caesars Pizza, wystarczające środki płynne i kapitał na agresywny plan rozwoju, równocześnie utrzymując silną kampanię reklamową, oraz doświadczenie w zarządzaniu restauracją / sprzedażą detaliczną jako właściciel i/lub operator.
Szczegóły o firmie
Punkty w 24 krajach na całym świecie.
Little Caesars Pizza
2211 Woodward Ave., Detroit, MI 48201, USA
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Michael Therrian