Meron
O franczyzie – Meron
Początek przygody marki Meron sięga 2015 roku, kiedy grupa inwestorów z Cluj wprowadziła na rumuński rynek niepowtarzalny koncept kawiarni premium. Właśnie wówczas otwarto pierwszy lokal, który stanowił fundament dla dalszego rozwoju sieci franczyzowej.
Wspomniany koncept nosi nazwę pochodzącą od greckiego terminu „Meron”, co w tłumaczeniu oznacza „dni”. Jest to swoiste zaproszenie do przeżycia niezapomnianego dnia: spektakularnych doznań smakowych, niezwykłego towarzystwa i uświadomienia sobie, że życie dzieje się tu i teraz.
Kultura kawowa, która jest fundamentem Meron, opiera się na przekonaniu, że to, co robimy każdego dnia ma znaczenie. Szczególną uwagę przywiązujemy do metod parzenia kawy (espresso i brew), a także do najnowszych trendów w dziedzinie sprzętu i akcesoriów, które są niezbędne dla każdego prawdziwego miłośnika kawy i baristy.
Naszą misją jest propagowanie kawy premium Palamy kawę. Degustujemy kawę. Uczymy się o kawie. Dzielmy się kawą. Naszą pasję do kawy premium dzielą rolnicy, którzy nieustannie monitorują i kontrolują proces uprawy, zbioru oraz przetwarzania ziaren kawy. Zainaugurowaliśmy działalność palarni kawy Meron, aby dostarczyć naszym klientom najwyższej jakości kawę premium. Nasza palarnia to prawdziwa atrakcja dla kawoszy, doświadczenie dla profesjonalistów, a także okazja do zakupu wyselekcjonowanej kawy. Odkryj świeżo paloną kawę z Transylwanii!
Pomoc dla przedsiębiorcy
Meron oferuje kompleksowe wsparcie dla franczyzobiorcy, zarówno na etapie uruchomienia działalności, jak i w trakcie jej trwania. Wsparcie obejmuje: operacje, rozwój, marketing, szkolenia / zasoby ludzkie, łańcuch dostaw, kontrolę jakości, finanse, a także zarządzanie i strategię biznesową.
- Pomoc i porady przy wyborze i wynajmu lokalu
- Projekt kawiarni
- Symulacje dochodowości, biznesplan z perspektywy finansowej
- Doradztwo w zakresie prowadzenia biznesu
- Sprzęt i naczynia do baru / kuchni
- Szkolenie menedżerów i zespołu – przed, w trakcie i po otwarciu
- Branding book, procedury marketingowe
- System audytów – bieżące funkcjonowanie
- System zarządzania i sprzedaży (własny panel zarządczy)
- Podręcznik operacyjny (procedury pracy, przepisy, jadłospisy, system premiowy za ocenę pracowniczą itp.)
Szacowany koszt inwestycji
100.000 euro – 120.000 euro
Kryteria do współpracy
Wymarzony franczyzobiorca powinien charakteryzować się:
- umiejętnościami liderowania, w tym zdolnością do inspirowania, motywowania i skierowania ludzi do wspólnego celu,
- kompetencjami komunikacyjnymi,
- zdolnością do przestrzegania systemów i procedur,
- wysoką motywacją i wewnętrzną dyscypliną,
- wytrwałością,
- pasją do kawy i chęcią poszerzania wiedzy na jej temat.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 10
Punkty franczyzowe: 9
Five Coffee Roasters SRL
Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Crina Ciocian