Pizza Hut
O franczyzie – Pizza Hut
Pizza Hut jest globalnym gigantem w sektorze gastronomicznym, mającym w swoim portfolio ponad 13000 punktów gastronomicznych. Nad marką czuwa Yum! Brands Inc., natomiast jej kluczowym partnerem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jest AmRest. Wśród najważniejszych graczy na europejskim rynku franczyz i restauracji, AmRest, ma na swoim koncie pracę w tej branży od 1994 roku. Firma ma w swoim portfolio ponad 2300 miejsc gastronomicznych, z których przynajmniej 400 operuje w ramach franczyzy. W Polsce, AmRest nie tylko zarządza marką Pizza Hut, ale również takimi gigantami jak KFC, Burger King i Starbucks. AmRest jest strategicznym partnerem Pizza Hut w wielu krajach. Ma prawo do udzielania franczyzy w takich krajach jak Polska, Francja, Czechy, Węgry, Bułgaria, Serbia, Chorwacja, Słowacja. To pozycjonuje AmRest jako silnego partnera dla franczyzobiorców, któremu mogą zaufać dzięki jego międzynarodowym i wielobrandowym doświadczeniu w zarządzaniu restauracjami.
Pizza Hut to doskonale znana marka globalnego lidera w kategorii pizzy, której koncept biznesowy jest sprawdzony i doceniany. Skupiamy się na tworzeniu doświadczeń dla klientów poprzez oferowanie produktów najwyższej jakości, doskonałą obsługę klienta oraz konkurencyjne ceny, co pozwala nam tworzyć unikalną wartość dla naszych klientów. Restauracje Pizza Hut są atrakcyjnymi miejscami spotkań, gdzie przyjaciele i rodziny mogą spędzać czas w luźnej atmosferze, a także skorzystać z efektywnego systemu dostawy do domu.
Przystępując jako Franczyzobiorca Pizza Hut do sieci Amrest, otrzymujesz wsparcie od jednego z liderów rynku gastronomicznego w Europie i sprawdzony model biznesowy.
Amrest oferuje możliwość prowadzenia restauracji pod szyldem Pizza Hut w koncepcji: Fast Casual Delivery
Pomoc dla przedsiębiorcy
Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym Partnerom kompleksowego wsparcia we wszystkich aspektach przygotowania, otwarcia i prowadzenia restauracji – jesteśmy zaangażowani w sukces każdego franczyzobiorcy!
- lokacja – udzielamy pomocy w procesie oceny potencjału i wyboru lokalizacji
- projekt i konstrukcja – wspólnie stworzymy i dopracujemy najbardziej efektywny plan restauracji dla klientów i pracowników
- model finansowy – współpracujemy przy optymalizacji kosztów inwestycji i wspólnie przygotowujemy plan budowania sprzedaży
- marketing – oferujemy wsparcie w tworzeniu lokalnego marketingu oraz profesjonalny dostęp do kampanii centralnych, nowoczesnych narzędzi cyfrowych wraz z systemem do zamówień online i współpracę z agregatorami
- rozwój – wspieramy proces rekrutacji i szkolenia pracowników, minimalizując koszty i czas szkolenia
- wsparcie i coaching – zapewniamy ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych
Naszym głównym celem jest budowanie długoterminowych relacji i stałe doskonalenie poziomu współpracy oraz budowanie know-how franczyzobiorcy przy szybkim rozwoju sieci.
Szacowany koszt inwestycji
Minimalna inwestycja to ok. 800 tys. zł – jej poziom zależy od rodzaju konceptu i stopnia przygotowania lokalu. Opłata licencyjna wynosi 30,9 tys. USD, 6% opłaty franczyzowej i 6% opłaty marketingowej. Pozostałe opłaty są uzależnione od wykorzystania pełnego pakietu franczyzowego.
Kryteria do współpracy
- szukamy długotrwałych, solidnych, rozwojowych partnerów lubiących wyzwania i angażujących się w prowadzenie restauracji lub sieci, otwartych na współpracę z Franczyzodawcą, z silnym poczuciem własności. Doceniamy doświadczenie w prowadzeniu konceptów franczyzowych i restauracyjnych,
- kandydaci powinni posiadać własny lokal (min. 80 m2), z dobrą widocznością i szeroką fasadą min. 8m, zasilaniem elektrycznym min. 80kW, kanałem wentylacyjnym, możliwością instalacji separatora tłuszczu,
- kandydaci szukający lokalu – oferujemy szerokie wsparcie w identyfikacji i ocenie potencjału lokalizacji wraz ze strefą dostaw,
- obszar geograficzny: miasta już od 50 tys. mieszkańców – z szczególnym uwzględnieniem centrów handlowych, centrów miast oraz gęsto zabudowanych osiedli mieszkaniowych.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 151 punktów gastronomicznych w Polsce (stan na 1 kwietnia 2023)
Punkty franczyzowe: 14 punktów gastronomicznych w Polsce (stan na 1 kwietnia 2023)
Amrest Franchise sp. z o.o.
Powstańców Śląskich 15-17, 53-332 Wrocław
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Michał Bąk
Franchise Recruitment Specialist