Pizzeria La Patata
O franczyzie – Pizzeria La Patata
La Patata prezentuje wyjątkową jakość pizzy, idealnie odzwierciedlającą rosnące aspiracje świadomych konsumentów w Polsce. Oferuje unikalny smak dzięki skomplikowanej i czasochłonnej technologii produkcji ciasta (BIGA) i 100% wysokiej jakości włoskim składnikom (dostarczanym przez Mercato Italiano, zarówno właściciela marki, jak i bezpośredniego importera). Jest to smak, który tworzy nałóg i do którego zawsze chce się wrócić. Najlepszym świadectwem są zadowoleni klienci, którzy nie tylko wracają, ale także polecają La Patata swoim znajomym – najstarszym sposobem promocji na świecie.
Pomoc dla przedsiębiorcy
- Konsulting i pomoc w wyborze lokalizacji
- Dostarczanie produktów najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach
- Ekskluzywne prawa do określonego terytorium
- Wsparcie przed otwarciem lokalu i po nim
- Przygotowanie dokumentów HACCP
- Tworzenie materiałów promocyjnych
- Dostęp do strony internetowej z funkcją zakupów online
- Wsparcie marketingowe przed otwarciem lokalu
- Szkolenia dla wszystkich stanowisk pracy
- Wsparcie i obecność naszego personelu podczas początkowego funkcjonowania lokalu
- Wsparcie w przygotowaniu projektu
- Stacjonarny tablet z systemem GoPos gotowy do pracy
Szacowany koszt inwestycji
Koszty zależą od wielkości i stanu lokalu – od 50 do 200 tysięcy złotych.
Opłata licencyjna wynosi 20 000 zł (obejmuje pakiet szkoleń, wsparcie oraz materiały marketingowe i graficzne, jak również gotowe i skonfigurowane urządzenie POS).
Kryteria do współpracy
Lokal o powierzchni od 70 do 130 m²
Instalacja elektryczna o mocy minimum 21KW
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 1
Punkty franczyzowe: 2
Punkty partnerskie: 2
Mercato Italiano sp. z. o.o.
02-994 Warszawa, ul. Bruzdowa 21F