Pizzeria La Patata

O franczyzie – Pizzeria La Patata

La Patata prezentuje wyjątkową jakość pizzy, idealnie odzwierciedlającą rosnące aspiracje świadomych konsumentów w Polsce. Oferuje unikalny smak dzięki skomplikowanej i czasochłonnej technologii produkcji ciasta (BIGA) i 100% wysokiej jakości włoskim składnikom (dostarczanym przez Mercato Italiano, zarówno właściciela marki, jak i bezpośredniego importera). Jest to smak, który tworzy nałóg i do którego zawsze chce się wrócić. Najlepszym świadectwem są zadowoleni klienci, którzy nie tylko wracają, ale także polecają La Patata swoim znajomym – najstarszym sposobem promocji na świecie.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • Konsulting i pomoc w wyborze lokalizacji
  • Dostarczanie produktów najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach
  • Ekskluzywne prawa do określonego terytorium
  • Wsparcie przed otwarciem lokalu i po nim
  • Przygotowanie dokumentów HACCP
  • Tworzenie materiałów promocyjnych
  • Dostęp do strony internetowej z funkcją zakupów online
  • Wsparcie marketingowe przed otwarciem lokalu
  • Szkolenia dla wszystkich stanowisk pracy
  • Wsparcie i obecność naszego personelu podczas początkowego funkcjonowania lokalu
  • Wsparcie w przygotowaniu projektu
  • Stacjonarny tablet z systemem GoPos gotowy do pracy

Szacowany koszt inwestycji

Koszty zależą od wielkości i stanu lokalu – od 50 do 200 tysięcy złotych.

Opłata licencyjna wynosi 20 000 zł (obejmuje pakiet szkoleń, wsparcie oraz materiały marketingowe i graficzne, jak również gotowe i skonfigurowane urządzenie POS).

Kryteria do współpracy

Lokal o powierzchni od 70 do 130 m²

Instalacja elektryczna o mocy minimum 21KW

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  1

Punkty franczyzowe:  2

Punkty partnerskie:  2

Mercato Italiano sp. z. o.o.

02-994 Warszawa, ul. Bruzdowa 21F

+48 515 910 149

grzegorz@mercatoitaliano.pl

lapatata.pl

UDOSTĘPNIJ: