So Coffee
O franczyzie – So Coffee
So Coffee, znana na szczeblu krajowym sieć kawiarni, zdobywa coraz większą popularność wśród swoich wiernych klientów rok po roku, z lokalami rozlokowanymi w 31 polskich miastach.
So Coffee oferuje autentyczne doznania smakowe, które mają swoje korzenie w różnych doświadczeniach, modach, momentach i uczuciach istotnych dla społeczności, którą obsługujemy. W ten sposób sieć So Coffee kreuje swoje kawiarnie, niezmiennie dostosowując się do specyfiki miejsca i bieżących potrzeb swoich klientów.
So Coffee jest kluczową marką w portfolio Grupy Lagardere Travel Retail.
Pomoc dla przedsiębiorcy
So Coffee zapewnia swoim franczyzobiorcom wsparcie na wielu poziomach, które ma na celu ułatwić rozpoczęcie działalności oraz gwarantować stały i stabilny dochód.
- wsparcie w doborze odpowiedniego miejsca i ocenie potencjału lokalnego rynku,
- realizacja projektu architektonicznego i aranżacji wnętrza lokalu,
- tworzenie projektu technologicznego lokalu,
- przekazywanie niezbędnej wiedzy i standardów operacyjnych w zakresie prowadzenia i zarządzania biznesem kawiarnianym,
- zapewnienie szerokiej i atrakcyjnej oferty produktowej,
- dostawcy sprawdzeni i dedykowani, oferujący preferencyjne warunki handlowe,
- pełny program szkoleniowy dla franczyzobiorcy i jego załogi,
- mocne wsparcie marketingowe poprzez ogólnokrajową promocję sieci.
Szacowany koszt inwestycji
Minimalna suma inwestycji wynosi 450 tys. zł – jest ona zależna od formatu i wielkości lokalu, z miesięczną opłatą od obrotu wynoszącą 5 proc., ale nie mniej niż 2 tys. zł netto.
Kryteria do współpracy
- kapitał na pokrycie kosztów inwestycyjnych związanych z przystąpieniem do sieci,
- własny lub wynajmowany lokal (preferowana powierzchnia lokalu to 70 mkw., lub wyspy 40 mkw., ale istnieje możliwość dostosowania do prawie każdej dostępnej powierzchni), również pomoc w poszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji – sieć posiada bazę potencjalnych lokalizacji,
- zaangażowanie w zarządzanie i prowadzenie lokalu,
- brak wymagań dotyczących doświadczenia w branży gastronomicznej.
Szczegóły o firmie
Punkty franczyzowe: 6
Punkty partnerskie: 46
Lagardere Travel Retail sp. z o.o.
Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Grzegorz Łyczak