Sushi Kushi
O franczyzie – Sushi Kushi
Sushi Kushi prezentuje innowacyjne spojrzenie na tradycyjną kuchnię japońską, łącząc finezję z luźnym podejściem. Lokale tej marki serwują sushi oraz inne specjały japońskie w eleganckim otoczeniu oraz dostarczają je bezpośrednio do domu klienta.
Marka ta rozwinęła się w znane przedsięwzięcie z licznymi punktami franczyzowymi. Każdy z nich serwuje danię przyrządzone ręcznie z najświeższych i najwyższej klasy składników, w tym hosomaki, futomaki, uramaki i nigiri. Do oferty dołączają też przekąski, sałatki oraz ulubione azjatyckie zupy.
Ich wyróżnikiem jest efektywny system dostaw. Oprócz klasycznych zamówień telefonicznych oferują intuicyjny system zamówień online za pośrednictwem ich strony internetowej. To ułatwia klientom zapoznanie się z ich bogatym menu i zachęca do zakupów.
Obsługują też klientów korporacyjnych oraz sklepy, proponując zestawy ich flagowych produktów. Komplety sushi mogą stać się atrakcją różnego rodzaju wydarzeń. Oferują nie tylko przygotowywanie potraw, ale także ich atrakcyjne prezentowanie, np. na bambusowo-granitowych stołach oraz poprzez pokazy gotowania na żywo, wszystko przy akompaniamencie toastów z japońskim winem.
Różnorodność ich oferty pozwala na dostosowanie do oczekiwań klientów. Franczyza Sushi Kushi gwarantuje partnerstwo z doświadczonym graczem w branży gastronomicznej.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Podczas współpracy z tą firmą, franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie ich specjalistów w zakresie inwestycji i zarządzania. Firma pomoże w przygotowaniu lokalu, omówi procedury sanitarne, zasugeruje dostawców sprzętu i szkolenia personelu. Po otwarciu restauracji Sushi Kushi, doradcy pomogą w jej efektywnym zarządzaniu, podpowiedzą jak zwiększyć zyski i poszerzyć kanały dystrybucji.
Szacowany koszt inwestycji
130 tys. zł netto – koszt dostosowania lokalu, zależny od jego wielkości i stanu.
Lokale po gastronomii są preferowane, co może obniżyć koszty.
Wstępna opłata franczyzowa to 25 tys. zł netto.
Stała opłata miesięczna wynosi 2 500 zł netto bez dodatkowych kosztów.
Kryteria do współpracy
Chcąc nawiązać współpracę franczyzową z tą firmą, kandydat powinien posiadać odpowiedni kapitał, umożliwiający pokrycie kosztów inwestycji oraz opłat franczyzowych. Należy także dysponować odpowiednim lokalem, mającym co najmniej 70m2, odpowiednim do działalności gastronomicznej. Oczekiwane są zaangażowanie, zdolności organizacyjne oraz zrozumienie zasad współpracy franczyzowej. Doświadczenie w prowadzeniu działalności będzie dodatkowym atutem.
Szczegóły o firmie
Punkty franczyzowe: 30
Shiva Andrzej Pelc-Gonera
rynek Nowosolna 4, 90-701 Łódź
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Radosław Szwugier
Katarzyna Włodarczyk-Pięta