Armani Exchange

O franczyzie – Armani Exchange

GPoland pełni funkcję niezrównanego reprezentanta elitarnych marek w kategoriach premium, denim, szybkiej mody oraz obuwia i akcesoriów, udostępniając ich systemy franczyzowe na polskim rynku. Solidna reputacja GPoland jako agenta jest potwierdzona przez wieloletnią obecność na rynku od końca XX wieku, z zasobami ponad 40 renomowanych i cenionych marek w swoim portfolio.

Wykwalifikowany zespół doradców biznesowych i entuzjastów mody zwraca szczególną uwagę na zaspokojenie potrzeb partnerów, stanowiąc w ten sposób podwaliny filozofii firmy i stanowiąc jej mocny fundament.

 

A|X Armani Exchange jest marką, która zadebiutowała w 1991 roku, jako świeża propozycja dla młodych, nowoczesnych miłośników mody. Giorgio Armani, zainspirowany luźnym i nowatorskim podejściem do młodzieżowej mody w Mediolanie, Nowym Jorku, Londynie i Tokio, stworzył unikalną kolekcję odświeżających, zaskakujących i pełnych młodzieńczej energii odzieży i dodatków.

Od 2015 roku A|X Armani Exchange ewoluowała, chłonąc ducha i innowacyjność młodych miast i łącząc to z włoskim urokiem. Obecnie, marka jest reprezentowana na 6 kontynentach, w ponad 250 punktach sprzedaży.

 

Reagując na potrzeby rynku, proponujemy dopracowany model franczyzy, który zakłada prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w Polsce, wykorzystując jednocześnie standardy zastosowane przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową A|X Armani Exchange, oraz posiadające wspólne oznaczenie graficzne.

Franczyza marki to koncepcja sprzedaży bazująca na ścisłej i ciągłej współpracy między niezależnym prawnie i finansowo przedsiębiorcą – Franczyzobiorcą, a marką A|X Armani Exchange. Siłą tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z zasadami i precyzyjnie według standardów określonych przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • pełna gama produktów,
  • brak opłat wstępnych i licencyjnych,
  • nie pobieramy prowizji; know-how niezbędne do zarządzania sklepem odzieżowym,
  • wsparcie i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu,
  • gotowy projekt salonu; wsparcie Menedżerów Marki, Visual Merchandiserów, IT,
  • bezpłatne i regularne szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży oraz VM,
  • własny system zatowarowania,
  • stała podstawa produktowa i efektywna rotacja towaru,
  • brak opłat za spedycję,
  • profesjonalne i pełne wsparcie marketingowe.

Szacowany koszt inwestycji

  • Około 700 € / m2 (bez podłóg, sufitów i oświetlenia),
  • Wkład marki – do 50 proc.

Kryteria do współpracy

  • wybrane miasta z populacją powyżej 200 tys. mieszkańców,
  • galerie handlowe o profilu odpowiadającym marki lub centra handlowe miast,
  • lokal o powierzchni od 150 do 300 m2,
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów bardziej prestiżowych marek.

* Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Armani Exchange w mniejszych miastach przygotowaliśmy odpowiednią propozycję współpracy w formie multibrandu Made in G lub autorskiego butiku multimarkowego.

Szczegóły o firmie

Punkty własne: ponad 250 salonów na świecie

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Vladyslava Marchenko

UDOSTĘPNIJ: