blue shadow
O franczyzie – blue shadow
Blue Shadow to marka założona przez ludzi z imponującym bagażem doświadczeń w świecie mody. Jednak, najważniejszym atrybutem, który ją wyróżnia, jest pasja i miłość do trendów modowych.
W 2003 roku, dwie siostry – Sara i Roma, rozpoczęły swoją działalność w branży mody, zakładając mały butik na terenie Śląska. Od tamtego momentu nieprzerwanie doskonalą sposób działania swoich salonów Blue Shadow, starając się zachować wysoki standard, który łączy profesjonalne doradztwo z umiejętnością stylizacji oraz tworzy przyjazną, pozytywną atmosferę, w której każda Klientka poczuje się komfortowo.
Butik Blue Shadow jest miejscem, w którym każda Klientka powinna doświadczać poczucia piękna i kobiecości. Jest to przestrzeń, która pomaga odkryć i podkreślić najpiękniejsze atrybuty każdej kobiety.
Na przestrzeni lat, z determinacją i zaangażowaniem, rozwijają sieć franczyzowych sklepów. Konsekwentnie kreują silną markę odzieżową, której podstawy to:
- Autorskie kolekcje utrzymane w stylu boho-romantycznym, z niepowtarzalnym designem inspirowanym aktualnymi trendami,
- Cykliczne wprowadzanie nowych modeli, dzięki strategii krótkich serii,
- Większość kolekcji jest projektowana i produkowana w Polsce,
- Oferta obejmuje szeroki zakres rozmiarów od 34 do 50, z misją promowania idei, że piękno nie zależy od rozmiaru,
- Program doskonalenia obsługi Klienta poprzez system specjalistycznych szkoleń dla doradców i stylistów (Akademia Blue Shadow),
- Unikalny koncept visual merchandisingu, który wyróżnia markę spośród innych na rynku.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Rozpoczynając współpracę z marką, otrzymasz:
- Partnerstwo i indywidualne podejście do zarządzania Twoim sklepem,
- Kompleksowe know-how, nie tylko dotyczące otwarcia sklepu, ale przede wszystkim jego funkcjonowania i dążenia do sukcesu biznesowego,
- Sklep pod marką Blue Shadow wraz z wsparciem marketingowym na skalę lokalną i ogólnopolską,
- Profesjonalne zarządzanie logistyką towarową oparte na depozycie – odpowiedzialność za ten kluczowy element sukcesu w branży odzieżowej leży na barkach marki,
- Działania promocyjne i marketingowe po sprzedaży, które zwiększą obroty Twojego sklepu,
- Dostęp do Akademii Blue Shadow, czyli cyklicznych szkoleń specjalistycznych, które kształtują Doradców Klienta i Stylistów w Twoim sklepie,
- Wsparcie ze strony doświadczonych Regionalnych Managerów oraz Głównego Visual Merchandisera, którzy są do Twojej dyspozycji,
- Pomoc w negocjowaniu warunków z Centrami Handlowymi i innymi zewnętrznymi podmiotami.
Kryteria do współpracy
- Zaangażowanie w nabywanie wiedzy i rozwijanie biznesu,
- Lokal o powierzchni 80-120 m2,
- Dostosowanie lokalu do standardów Blue Shadow,
- Środki na kaucję lub zakup towaru (zależne od formy współpracy).
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 2
Punkty franczyzowe: 9
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Grzegorz Kołodziej