Clarks

O franczyzie – Clarks

Angielska firma Clarks to przodownik w rzemiośle obuwniczym. Zaistniała w 1825 roku i od tamtej pory, nieprzerwanie przez blisko 200 lat, utrzymuje się na pozycji globalnego lidera w produkcji butów.

Założycielami przedsiębiorstwa Clarks byli innowatorzy w dziedzinie obuwnictwa, bracia Cyrus i James Clark. Początki ich produkcji zlokalizowane były w niewielkim miasteczku Street, nieopodal Glastonbury, w Anglii.

Produkty Clarks są tworzone zgodnie z najświeższymi tendencjami mody, z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Marka Clarks przykłada równie dużą wagę do komfortu oraz wygody użytkowania. To właśnie połączenie tych aspektów sprawia, że obuwie Clarks jest doceniane przez klientów na całym świecie. Firma Clarks, oprócz oferowania klasycznego i codziennego obuwia dla kobiet, mężczyzn i dzieci, ma w swojej ofercie również linię butów sportowych.

 

Obecnie przedsiębiorstwo Clarks operuje w 81 krajach globalnie, dysponując ponad 300 sklepami własnymi i franczyzowymi na terenie Europy, oraz prowadząc sklep internetowy.

Planowana jest ekspansja sieci franczyzowej o 15-20 salonów w Polsce, oraz o łącznie 100 butików na terenie Europy. Franczyza Clarks funkcjonuje na podstawie umowy franczyzowej, proponując atrakcyjny model biznesowy oraz pełne wsparcie dla franczyzobiorcy w prowadzeniu detalicznej działalności.

Sklepy Clarks kierują się najwyższymi standardami sprzedaży. Klienci otrzymują kompleksowe wsparcie handlowe, VM, porady w zakresie produktu i działalności operacyjnej sklepu oraz korzystają z logo prestiżowej, globalnej marki i jej globalnych działań marketingowych.

Franczyza Clarks jest skierowana do lokalnych i międzynarodowych przedsiębiorców, posiadających doświadczenie w prowadzeniu sklepów detalicznych. Stawiamy na sukcesy naszych partnerów biznesowych, dlatego franczyza Clarks funkcjonuje na podstawie sprawdzonych, wypracowanych standardów i wieloletniego doświadczenia z międzynarodowymi partnerami.

Clarks proponuje współpracę zarówno w systemie franczyzowym, jak i partnerskim (hurtowy zakup).

Pomoc dla przedsiębiorcy

Oferujemy:

  • Współpracę na mocy umowy franczyzowej
  • Interesujący model biznesowy oparty na systemie rabatów powiązanych z planami rozwoju sieci sklepów Clarks i ich lokalizacji,
  • Dostęp do najnowszych kolekcji legendarnego angielskiego producenta obuwia Clarks
  • Bezpośrednie przekazywanie danych i automatyczne uzupełnianie zapasów
  • Udział w kosztach inauguracji sklepu
  • Wsparcie ekipy franczyzowej w zakresie:
  • negocjowania lokalizacji i powierzchni sklepu
  • aranżacji przestrzeni, wytycznych do adaptacji lokalu pod montaż mebli
  • wsparcia na każdym kroku procesu inauguracji sklepu
  • doboru oferty z uwzględnieniem produktów wspieranych marketingowo, nowości i bestsellerów w ramach odpowiedniego po sezonie systemu zwrotów
  • szkoleń z technologii produktu

Szacowany koszt inwestycji

  • Brak opłat licencyjnych,
  • Bezpośrednie przekazanie danych i licznik ruchu – koszt zależy od liczby sklepów
  • Koszty adaptacji lokalu pod meble – wysokość zależy od stanu lokalu,
  • Koncept Meblowy (meble, oświetlenie, podłogi) – inwestycja dofinansowana przez Clarks

Kryteria do współpracy

Poszukujemy:

  • partnerów z doświadczeniem w handlu detalicznym, jak i tych, którzy planują rozpocząć nową działalność
  • lokali w miastach powyżej 200 tys. Mieszkańców, w uzasadnionych przypadkach możliwe są także mniejsze miasta
  • lokali w galeriach handlowych o odpowiednim profilu lub w handlowych centrach miast,
  • lokali o całkowitej powierzchni sklepu: 80-120 mkw
  • lokali w otoczeniu marek odzieżowych i obuwniczych
  • partnerów o stabilnej sytuacji finansowej
  • partnerów gotowych do długoterminowej współpracy

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  Polska – 1 (Warszawa FO Annopol)

Punkty franczyzowe:  Polska – 3 (Gdynia CH Riviera, Krakow Galeria Krakowska, Poznan CH Plaza)

C.& J. Clark Polska sp. z o.o.

al. Jerozolimskie 81; 02-001 Warszawa

+48 784 063 863

natalia.walczak-szalek@clarks.com

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Natalia Walczak-Szalek

UDOSTĘPNIJ: