Gatta
O franczyzie – Gatta
Ferax Sp. z o. o., znana jako Gatta, jest polskim producentem i dystrybutorem wyrobów pończoszniczych i odzieży. Od 1993 roku, firma ciągle rozwija swoje możliwości produkcyjne oraz sieć dystrybucyjną.
Dostarczamy naszym odbiorcom produkty o wysokiej jakości przez system sprzedaży detalicznej od ponad dwóch dekad. Aktualnie nasza sieć obejmuje ponad 130 punktów sprzedaży w Polsce oraz kilka za granicą, na przykład na Słowacji i w Hiszpanii.
W odpowiedzi na szybki rozwój naszej sieci detalicznej, poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem biznesu w oparciu o franczyzę. Obecnie, 30 z naszych sklepów detalicznych jest prowadzonych na zasadach franczyzy, co pokazuje nasze doświadczenie oraz renomę firm współpracujących z nami.
Pomoc dla przedsiębiorcy
- oferujemy pomoc w wyborze i ocenie potencjału lokalizacji,
- asystujemy w zaopatrzeniu i uruchomieniu salonu,
- zapewniamy szkolenia personelu – sprzedażowe, produktowe oraz z obsługi systemu,
- nadzorujemy za pośrednictwem kierownika regionalnego,
- dostarczamy opiekę visual merchendisingową,
- udzielamy wsparcia marketingowego, oferujemy darmowe materiały,
- przygotowujemy dedykowane i globalne promocje,
- dajemy dostęp do naszego know-how,
- zarządzamy zaopatrzeniem punktu sprzedaży i uzupełniamy asortyment zgodnie z potrzebami sprzedaży,
- umożliwiamy zwroty kolekcji posezonowych, zarządzamy stanem magazynowym,
- wynagradzamy franczyzobiorców na podstawie umowy prowizyjnej,
- wdrażamy system informatyczny,
- bez opłat umieszczamy adres salonu na materiałach reklamowych i stronach internetowych.
Szacowany koszt inwestycji
- Oszacowanie kosztów inwestycji jest indywidualne i zależy od stanu lokalu:
- aranżacja lokalu, przystosowanie do prowadzenia działalności związanej ze sprzedażą odzieży, gorseterii: 20-150 tys. zł,
- zakup mebli – koszt mebli w koncepcie franczyzowym na powierzchnię ok. 45 mkw.: 20-25 tys. zł,
- jednorazowa opłata licencyjna: 3 tys. zł.
Kryteria do współpracy
- preferowane są miasta z populacją około 50 tysięcy mieszkańców,
- konieczność prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej uruchomienia,
- umowa najmu lub tytuł własności do lokalu handlowego – optymalna powierzchnia to 40-45 mkw. (centra handlowe),
- konieczność zatrudnienia pracowników,
- współpraca z regionalnym kierownikiem sieci,
- należy przestrzegać standardów obsługi klienta,
- wymagane jest dostosowanie designu salonu do standardów sieci (rozmieszczenie przymierzalni, zaplecza, kolorystyka podłogi i ścian, reklamy wewnątrz salonu),
- wymagane jest połączenie internetowe,
- konieczne jest ubezpieczenie salonu,
- salon powinien być wyposażony w manekiny, torsy i inne akcesoria do prezentacji produktów,
- należy zabezpieczyć towar (który jest własnością Ferax) oraz system informatyczny (poprzez deklarację wekslową),
- zaleca się instalację 2-3 kamer oraz bramek antykradzieżowych.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 114
Punkty franczyzowe: 39
Ferax Sp. z o.o.
Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Adam Miłosiński
menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej