Gatta

O franczyzie – Gatta

Ferax Sp. z o. o., znana jako Gatta, jest polskim producentem i dystrybutorem wyrobów pończoszniczych i odzieży. Od 1993 roku, firma ciągle rozwija swoje możliwości produkcyjne oraz sieć dystrybucyjną.

 

Dostarczamy naszym odbiorcom produkty o wysokiej jakości przez system sprzedaży detalicznej od ponad dwóch dekad. Aktualnie nasza sieć obejmuje ponad 130 punktów sprzedaży w Polsce oraz kilka za granicą, na przykład na Słowacji i w Hiszpanii.

 

W odpowiedzi na szybki rozwój naszej sieci detalicznej, poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem biznesu w oparciu o franczyzę. Obecnie, 30 z naszych sklepów detalicznych jest prowadzonych na zasadach franczyzy, co pokazuje nasze doświadczenie oraz renomę firm współpracujących z nami.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • oferujemy pomoc w wyborze i ocenie potencjału lokalizacji,
  • asystujemy w zaopatrzeniu i uruchomieniu salonu,
  • zapewniamy szkolenia personelu – sprzedażowe, produktowe oraz z obsługi systemu,
  • nadzorujemy za pośrednictwem kierownika regionalnego,
  • dostarczamy opiekę visual merchendisingową,
  • udzielamy wsparcia marketingowego, oferujemy darmowe materiały,
  • przygotowujemy dedykowane i globalne promocje,
  • dajemy dostęp do naszego know-how,
  • zarządzamy zaopatrzeniem punktu sprzedaży i uzupełniamy asortyment zgodnie z potrzebami sprzedaży,
  • umożliwiamy zwroty kolekcji posezonowych, zarządzamy stanem magazynowym,
  • wynagradzamy franczyzobiorców na podstawie umowy prowizyjnej,
  • wdrażamy system informatyczny,
  • bez opłat umieszczamy adres salonu na materiałach reklamowych i stronach internetowych.

Szacowany koszt inwestycji

  • Oszacowanie kosztów inwestycji jest indywidualne i zależy od stanu lokalu:
  • aranżacja lokalu, przystosowanie do prowadzenia działalności związanej ze sprzedażą odzieży, gorseterii: 20-150 tys. zł,
  • zakup mebli – koszt mebli w koncepcie franczyzowym na powierzchnię ok. 45 mkw.: 20-25 tys. zł,
  • jednorazowa opłata licencyjna: 3 tys. zł.

Kryteria do współpracy

  • preferowane są miasta z populacją około 50 tysięcy mieszkańców,
  • konieczność prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej uruchomienia,
  • umowa najmu lub tytuł własności do lokalu handlowego – optymalna powierzchnia to 40-45 mkw. (centra handlowe),
  • konieczność zatrudnienia pracowników,
  • współpraca z regionalnym kierownikiem sieci,
  • należy przestrzegać standardów obsługi klienta,
  • wymagane jest dostosowanie designu salonu do standardów sieci (rozmieszczenie przymierzalni, zaplecza, kolorystyka podłogi i ścian, reklamy wewnątrz salonu),
  • wymagane jest połączenie internetowe,
  • konieczne jest ubezpieczenie salonu,
  • salon powinien być wyposażony w manekiny, torsy i inne akcesoria do prezentacji produktów,
  • należy zabezpieczyć towar (który jest własnością Ferax) oraz system informatyczny (poprzez deklarację wekslową),
  • zaleca się instalację 2-3 kamer oraz bramek antykradzieżowych.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  114

Punkty franczyzowe:  39

Ferax Sp. z o.o.

Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola

+48 661 632 300

adam.milosinski@ferax.com.pl

gatta.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Adam Miłosiński

menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej

UDOSTĘPNIJ: