Liv/Giant

O franczyzie – Liv/Giant

Założenia sieci sklepów Giant Store opierają się na potwierdzonym sukcesie modelu biznesowego luksusowych sklepów, rozwijanym na skalę globalną, z zachowaniem jednolitych i precyzyjnie zdefiniowanych standardów. W Polsce, proces ten rozpoczęliśmy dekadę temu, w pełnej zgodności z międzynarodową strategią korporacji.

 

Model ten zakłada rozwijanie sieci sklepów Giant Store na całym globie we współpracy z niezależnymi partnerami biznesowymi, skupiającymi entuzjastów kolarstwa i propagującymi ten sport w lokalnej społeczności. Sklep pozostaje własnością przedsiębiorcy, który dołącza do naszej sieci dystrybucyjnej na podstawie właściwej umowy handlowej. Sklepy sieciowe charakteryzują się nie tylko jednolitym designem, ale również działają na podstawie jednolitych narzędzi, promocji i standardów jakości oferowanych przez Giant, które obejmują m.in. obsługę klienta i dostosowanie produktów do potrzeb użytkowników.

Pomoc dla przedsiębiorcy

Giant Polska zapewnia projekt aranżacji sklepu oraz elementy wystroju (np. meble ekspozycyjne, lada sprzedażowa, lada serwisowa, system identyfikacji wizualnej). Obowiązkiem inwestora jest doprowadzenie lokalu do stanu umożliwiającego jego umeblowanie (przygotowanie ścian, sufitu, oświetlenia, podłogi itp.). Inwestor ma 12 miesięcy na przygotowanie sklepu Giant Store, zgodnie z warunkami umowy o współpracy.

 

Giant Polska oferuje wsparcie ze strony doradcy biznesowego Giant Polska, pomoc przy tworzeniu asortymentu i zaopatrzeniu sklepu, szkolenia dla personelu, promocję, spójny system komunikacji marketingowej, rozwiązania e-commerce.

Szacowany koszt inwestycji

Koszty inwestycji są uzależnione od wielkości lokalu oraz zakresu prac niezbędnych do zaaranżowania i utrzymania salonu Giant Store (wymagane prace budowlane, przepisy BHP itp.).

Kryteria do współpracy

Poszukujemy osób, które z zaangażowaniem będą prowadzić biznes oraz osób, dla których kolarstwo jest pasją. Giant Polska, jako firma dostarczająca produkty premium, stawia duży nacisk na jakość oraz sposób prezentacji oferowanych produktów na rynku. Nasze techniczne produkty wymagają właściwej prezentacji oraz usług przed- i posprzedażowych, aby zapewnić klientom najlepsze doświadczenie z marką. Oczekujemy od naszych partnerów całorocznej aktywności sklepu, skupionej na tworzeniu społeczności kolarskiej, gdzie sprzedaż nie jest celem samym w sobie, ale wynikiem jakościowego podejścia. Przykładamy dużą wagę do rozwoju i edukacji osób tworzących sieć Giant Store, dlatego stale rozwijamy naszą platformę szkoleniową Giant Retail Academy, obejmującą zarówno szkolenia stacjonarne jak i online.

 

Wymagania dotyczące lokalu:

  • Styl nowoczesny, przeszklony, o powierzchni min. 250 m2 (bez pomieszczeń gospodarczych i zaplecza);
  • Powierzchnia handlowa: min. 210 m2;
  • Powierzchnia serwisowa: min. 20 m2;
  • Powierzchnia strefy sportowej: min. 16 m2;
  • Wysokość lokalu: 3,5 – 4,5 metra;
  • Estetyka elewacji i komunikacja zewnętrzna zgodna z wytycznymi Giant.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  1 – Giant Fabryczna, ul. Fabryczna 2, 00-446 Warszawa

Punkty franczyzowe:  15 – Giant Bułgarska (Poznań), Giant Clepardia (Kraków), Giant Częstochowa, Giant Fabryczna (Warszawa), Giant Fordońska (Bydgoszcz), Giant Gliwice, Giant Gorzów, Giant Kartuska (Gdańsk), Giant Naramowicka (Poznań), Giant Nowy Sącz, Giant Ochojec (Katowice), Giant Olsztyn, Giant Oporów (Wrocław), Giant Psie Pole (Wrocław), Giant Smochowice (Poznań)

Giant Polska Sp. z o.o.

Osmańska 12, 02-823 Warszawa

22 395 65 90

retail@giant-polska.com.pl

giant-bicycles.com

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Anna Jarosz

UDOSTĘPNIJ: