Moodo
O franczyzie – Moodo
Moodo Urban Fashion Mode to dynamicznie rozwijający się podmiot i marka, posiadająca w swoim portfolio ponad 150 punktów sprzedaży w Polsce i ponad 100 partnerów biznesowych na terenie Polski, Czech i Słowacji. Firma nawiązuje również współpracę z agencjami dystrybucyjnymi w Rosji, Ukrainie oraz Białorusi.
Poszukujemy współpracowników na terenie całego kraju, skupiając się na miastach liczących od 20 do 80 tys. obywateli. Jesteśmy otwarci na różnorodne koncepty handlowe, włączając w to retail parki, galerie przy dużych sieciach spożywczych, lokalne centra handlowe czy punkty sprzedaży przy najbardziej ruchliwych ulicach handlowych.
Nasze sklepy kreują wizerunek kobiecy, lekki i naturalny. W Moodo dbamy o to, by za sprawą subtelnych, stylizowanych na lifestyle drewnianych mebli i dominującej bieli, produkt wraz z jego paletą kolorystyczną był odpowiednio podkreślony. Elementy w odcieniach mięty i juty dodają poczucia pełni wykończenia, jednocześnie nawiązując do charakterystycznego koloru marki.
Moodo ma ambitne plany na przyszłość, związane z dynamicznym rozwojem poprzez otwieranie nowych punktów sprzedaży w całej Polsce. Atrakcyjne kolekcje, profesjonalne zarządzanie asortymentem, troska i szkolenia dla zespołów sklepów pod okiem Kierowników Regionalnych – to wszystko przyczyni się do organicznego wzrostu sieci. Marka ma zamiar umacniać swoją pozycję poprzez aktywność w mediach – zarówno komercyjnych, jak i społecznościowych, zwiększać zasięg poprzez strategie omnichannel, eventy wizerunkowe, profesjonalne materiały POS i witryny sklepów, prowadząc jednocześnie strategiczne i spójne zarządzanie marketingowe dla całej sieci.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Moodo oferuje swoim partnerom możliwość korzystania z renomowanego w Polsce znaku handlowego i know-how firmy bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Franczyzobiorcy mogą liczyć na korzystanie z doświadczenia marki oraz wsparcie przy wyborze i adaptacji lokalu. Firma zapewnia pomoc przy ekspozycji towaru, pełny asortyment odzieży w depozycie do momentu sprzedaży, dostawy towaru na koszt firmy, materiały promocyjne, szkolenia, wsparcie w prowadzeniu działań sprzedażowych w regionie, pomoc podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajmu sklepu, a także wsparcie podczas koordynacji projektu i urządzenia sklepu. Wsparcie Koordynatora Regionalnego dostępne jest zarówno przed otwarciem sklepu, jak i w trakcie trwania współpracy.
Szacowany koszt inwestycji
Wkład własny wynosi 1,2 tys. zł rocznie, natomiast kwota inwestycji wynosi od 500 do 800 zł/mkw.
Kryteria do współpracy
Moodo stawia na atrakcyjną lokalizację punktu sprzedaży (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe), prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu, powierzchnię sklepu w granicach 60-80 mkw. z dużą witryną zewnętrzną (optymalna powierzchnia sklepu Moodo to 70-80 mkw.). Adaptacja i wyposażenie lokalu musi być zgodne z wymogami i projektem sieci Moodo, a inwestycja/wyposażenie sklepu powinno wynosić około 800 zł/mkw. Opłata licencyjna wynosi 1,2 tys. zł rocznie, a od franczyzobiorcy oczekuje się pełnego zaangażowania w działania sieci i realizację standardów Moodo.
Szczegóły o firmie
Punkty franczyzowe: 160
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Wojciech Kalejta – dyrektor zarządzający
tel. +48 609 221 368
Aleksander Dubowski – dyrektor ds. rozwoju
tel. +48 664 486 190
Grzegorz Kwinta – dyrektor ds. handlowych/ general manager
tel. +48 664 486 192
Robert Wójcicki – dyr. ds. Ekspansji (południe)
tel.: +48 888 968 622