Top Secret

O franczyzie – Top Secret

Top Secret to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w przemyśle odzieżowym, z 25 letnim doświadczeniem w branży. Jest to marka stworzona dla osób o nowoczesnym stylu życia, pewnych siebie i świadomych swoich oczekiwań.

 

Top Secret oferuje różne, lecz uzupełniające się kolekcje damskie i męskie, które obejmują ubrania i dodatki na co dzień, na sport i na bardziej formalne okazje. Ich produkty są równie na czasie i miejskie jak wiele innych marek, ale wyróżniają się wyjątkową troską o estetykę i kobiecość. Oferta jest podzielona na dwie linie: CITY, która proponuje ubrania w stylu Smart Wear, bardziej nowoczesne, minimalistyczne i wysokiej jakości, przeznaczone na specjalne i wyjątkowe okazje, oraz CASUAL, która oferuje produkty w stylu bardziej luźnym i funkcjonalnym, przeznaczone do codziennego komfortowego użytku. Asortyment ubrań jest dopełniany przez mnogość dodatków, takich jak biżuteria, torebki, dodatki do ubrań, aż po różne rodzaje obuwia.

 

25 lat na czele trendów.

Franczyzobiorcy korzystają z wiedzy i wieloletniego doświadczenia Top Secret w branży modowej. Franczyza Top Secret działa na zasadzie powierzonego depozytu. Top Secret śledzi trendy w modzie, projektuje kolekcje zgodne z najnowszymi trendami i potrzebami rynku, a następnie dostarcza je do sklepów. Taka procedura gwarantuje optymalne zaopatrzenie salonu w produkty będące na fali i dopasowanie do kalendarza zakupowego klienta. Wsparcie Top Secret jest obecne na każdym etapie inwestycji i prowadzenia sklepu.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • korzystanie z renomowanej marki
  • korzystanie z know-how bez dodatkowych opłat
  • wsparcie w procesie poszukiwania i weryfikacji lokalizacji
  • pomoc w negocjacjach warunków umowy najmu
  • pomoc w przygotowaniu projektu aranżacji lokalu
  • koordynacja procesu adaptacji lokalu
  • pokrywanie kosztów logistyki,
  • optymalizacja zaopatrzenia i prowadzenie polityki cenowej
  • pomoc w procesie rekrutacji i szkolenia personelu
  • opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży oraz visual merchandisera
  • całościowe wsparcie w zakresie codziennego funkcjonowania sklepu

Szacowany koszt inwestycji

Koszty adaptacji i wyposażenia lokalu zgodnie ze standardem Top Secret wynoszą od 1 tys. zł/mkw do 2 tys. zł/mkw netto, w zależności od lokalizacji i standardu wynajmowanego lokalu.

Kryteria do współpracy

Zainteresowanie lokalizacją w miastach o populacji powyżej 15 tys. mieszkańców – centra handlowe, parki handlowe, główne ulice miast. Całkowita powierzchnia lokalu powinna wynosić od 100 do 180 mkw. Własność lokalu lub prawo do wynajmu jest wymagane. Franczyzobiorca powinien wykazać silną motywację i zaangażowanie skierowane na osiągnięcie sukcesu.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  31

Punkty franczyzowe:  137

Top Secret Fashion Story Sp. z o.o.

Żniwna 10/14, 94-250 Łódź

+48 607 456 126

jacek.kopij@topsecret.com.pl

topsecret.com.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Jacek Kopij

UDOSTĘPNIJ: