Vistula
O franczyzie – Vistula
Vistula, jedna z najbardziej uznanych polskich marek modowych, ma swoje korzenie w 1967 roku. Ich dynamiczny i stały rozwój uczynił ich jednym z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku mody.
Kreują kolekcje dla pewnych siebie i eleganckich mężczyzn. Vistula Red to oferta dla panów, którzy szukają nie tylko elegancji, ale także mniej formalnego stylu ubioru. Dla najbardziej wymagających klientów biznesowych Vistula projektuje luksusową kolekcję Lantier oraz oferuje usługę szycia na miarę garniturów i koszul – „Made to Measure”.
W odpowiedzi na potrzeby rynku, Vistula stworzyła projekt franczyzowy skierowany do przedsiębiorców, którzy chcieliby rozszerzyć swoje portfolio biznesowe o prowadzenie eleganckiego salonu Vistula.
Franczyza Vistula opiera się na koncepcji towaru powierzonego. Vistula Group, jako spółka-matka, zajmuje się monitorowaniem rynku mody, tworzeniem kolekcji zgodnie z najnowszymi trendami i potrzebami rynku oraz dostarczaniem produktów bezpośrednio do franczyzobiorcy. Taka strategia zapewnia, że salon jest zawsze zaopatrzony w najbardziej atrakcyjne produkty do sprzedaży. Vistula Group oferuje również wsparcie na każdym etapie inwestycji, od pomocy w poszukiwaniu odpowiedniego miejsca do prowadzenia działalności, przez rekrutację i szkolenie pracowników salonu, aż do dzielenia się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem biznesowym.
Z franczyzobiorcą rozlicza się na podstawie ustalonej prowizji od obrotu netto.
Pomoc dla przedsiębiorcy
- pomoc w wyborze lokalizacji,
- gotowy plan aranżacji wnętrza,
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie,
- pokrycie kosztów logistyki,
- optymalizacja asortymentu zgodnie z najnowszymi trendami,
- opieka visual merchandisera,
- wsparcie marketingowe,
- system szkoleń,
- atrakcyjny program lojalnościowy.
Szacowany koszt inwestycji
Jednorazowa opłata licencyjna 10 tys. zł, koszty związane z aranżacją lokalu zgodnie ze standardem Vistula wynoszą 2,9 tys. zł/mkw.
Kryteria do współpracy
- gotowość do podpisania umowy najmu na lokal handlowy,
- doświadczenie w branży modowej.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: liczba
Punkty franczyzowe: liczba
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Katarzyna Piszczek