Wólczanka

O franczyzie – Wólczanka

Wólczanka to uznana marka, której historia zaczyna się w 1948 roku. Od tamtej pory nieustannie podąża za najświeższymi trendami mody, które są kreatywnie wdrażane w ich kolekcje, dostarczając klientom produkty najwyższej jakości. Wólczanka ma w swoim asortymencie koszule dla mężczyzn, którzy cenią sobie elegancję i wysoką jakość. Dla najbardziej wymagających klientów stworzona została linia Lambert – ekskluzywna kolekcja koszul szytych z materiałów od renomowanych dostawców na świecie.

 

Zachęcamy do dołączenia do naszego projektu franczyzowego, skierowanego do przedsiębiorców z solidnym doświadczeniem w branży modowej. Vistula Group S.A. rozwija swoją sieć franczyzową, opierając się na modelu towaru powierzonego, co gwarantuje franczyzobiorcom dostęp do najnowszych i najbardziej popularnych kolekcji.

 

Franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie na każdym kroku, począwszy od pomocy w wyszukiwaniu odpowiedniego miejsca, aż po doradztwo w procesie rekrutacji i szkolenia personelu. Vistula Group S.A. dzieli się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem na rynku.

 

Rozliczenie z franczyzobiorcą odbywa się na podstawie ustalonej prowizji od obrotu netto.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • asysta w wyborze lokalizacji,
  • gotowy projekt aranżacji wnętrza,
  • zestaw komputerowy i oprogramowanie,
  • pokrycie kosztów logistyki,
  • optymalizacja asortymentu zgodnie z najświeższymi trendami,
  • opieka Visual Merchandisera,
  • wsparcie marketingowe,
  • program szkoleń,
  • korzystny system lojalnościowy.

Szacowany koszt inwestycji

Opłata licencyjna 10 tys. zł, koszty związane z aranżacją lokalu zgodnie ze standardem Wólczanka wynoszą 3,9 tys. zł/mkw.

Kryteria do współpracy

  • gotowość do podpisania umowy najmu na lokal użytkowy,
  • doświadczenie w branży modowej.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  91

Punkty franczyzowe:  50

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Katarzyna Piszczek

UDOSTĘPNIJ: