Wólczanka
O franczyzie – Wólczanka
Wólczanka to uznana marka, której historia zaczyna się w 1948 roku. Od tamtej pory nieustannie podąża za najświeższymi trendami mody, które są kreatywnie wdrażane w ich kolekcje, dostarczając klientom produkty najwyższej jakości. Wólczanka ma w swoim asortymencie koszule dla mężczyzn, którzy cenią sobie elegancję i wysoką jakość. Dla najbardziej wymagających klientów stworzona została linia Lambert – ekskluzywna kolekcja koszul szytych z materiałów od renomowanych dostawców na świecie.
Zachęcamy do dołączenia do naszego projektu franczyzowego, skierowanego do przedsiębiorców z solidnym doświadczeniem w branży modowej. Vistula Group S.A. rozwija swoją sieć franczyzową, opierając się na modelu towaru powierzonego, co gwarantuje franczyzobiorcom dostęp do najnowszych i najbardziej popularnych kolekcji.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie na każdym kroku, począwszy od pomocy w wyszukiwaniu odpowiedniego miejsca, aż po doradztwo w procesie rekrutacji i szkolenia personelu. Vistula Group S.A. dzieli się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem na rynku.
Rozliczenie z franczyzobiorcą odbywa się na podstawie ustalonej prowizji od obrotu netto.
Pomoc dla przedsiębiorcy
- asysta w wyborze lokalizacji,
- gotowy projekt aranżacji wnętrza,
- zestaw komputerowy i oprogramowanie,
- pokrycie kosztów logistyki,
- optymalizacja asortymentu zgodnie z najświeższymi trendami,
- opieka Visual Merchandisera,
- wsparcie marketingowe,
- program szkoleń,
- korzystny system lojalnościowy.
Szacowany koszt inwestycji
Opłata licencyjna 10 tys. zł, koszty związane z aranżacją lokalu zgodnie ze standardem Wólczanka wynoszą 3,9 tys. zł/mkw.
Kryteria do współpracy
- gotowość do podpisania umowy najmu na lokal użytkowy,
- doświadczenie w branży modowej.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 91
Punkty franczyzowe: 50
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Katarzyna Piszczek