Credit Agricole Bank Polska SA
O franczyzie – Credit Agricole Bank
Bank Credit Agricole Polska to jeden z kluczowych graczy w ramach solidnej Grupy Crédit Agricole, mieszczącej się w gronie 10 największych banków na globie według wartości majątku. Grupa ta działa w 47 krajach, obsługując ponad 51 milionów klientów.
„Naszą misją jest nieustanne działanie na rzecz naszych klientów i społeczności” – jest to nasze prawdziwe credo, nasz cel. Mówi to o naszej szczególnej uwadze do potrzeb naszych klientów i długoterminowych relacji z nimi. Właśnie dlatego oferujemy propozycje dostosowane do ich unikalnych wymagań – począwszy od kont bankowych, kart debetowych i kredytowych, kont walutowych, przez szeroki wachlarz kredytów, oszczędności i funduszy inwestycyjnych, aż po ubezpieczenia dla klientów.
Jeżeli jesteś przedsiębiorczy, niezależny i szukasz współpracy z bankiem, który ceni solidne relacje z partnerami, ta oferta jest dla Ciebie!
Pomoc dla przedsiębiorcy
- zapewniamy udział w zyskach ze sprzedaży całego asortymentu dostępnego w Twojej filii
- oferujemy pełną gamę produktów i usług dla osób prywatnych
- zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniach, webinarach oraz konkursach sprzedażowych
- prezentujemy dwie formy współpracy, wybór leży po Twojej stronie
- świadczymy profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne, w tym wsparcie Regionalnego Menedżera, Help Desk i Call Center
- nie nakładamy obowiązku opłaty wstępnej
Szacowany koszt inwestycji
Na nas spoczywają koszty:
- zakupu startowego pakietu materiałów marketingowych i dostarczamy materiały promocyjne podczas ogólnokrajowych kampanii banku
- zakupu monitora LCD do wyświetlania reklam banku
- zakupu i wynajmu sprzętu IT i związanych z nim licencji
- pokrywamy część kosztów implementacji i szkoleń produktowych
Od Ciebie wymagane jest pokrycie kosztów:
- zatrudniania personelu, w tym kosztów delegowania ich na szkolenia i spotkania
- zakupu i instalacji logo banku
- aranżacji i wyposażenia lokalu
- zakupu i montażu systemów bezpieczeństwa (alarm, monitoring)
- organizowania lokalnych działań marketingowych